Reverse Chip Tuning 320d
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Reverse Chip Tuning 320d
Здравейте, имам нужда от малко съдействие.
Стана ясно, че колата ми ('02 320d sedan) има някакъв чип тунинг или ремап, слаган незнайно от кой и кога преди аз да придобия собственост. Познахме го по въпросната изключена лампа на таблото. Параметрите на този ремап не ги знам.
Това, което знам, обаче, е че е направен изключително некадърно, и колата съвсем не работи като хората. По ред причини. Изглежда са искали да направят от 320d 150 кс 330d 204 кс, и то само софтуерно, но май работата е epic fail.
Има ли някой, при който да отида и да сложим оригиналния фабричен софтуер за този модел? Не искам никакви допълнителни коне и въртящи моменти, просто искам нормално работеща кола така, както са я мислили инжинерите на BMW.
Моля ако някой е правил подобна интервенция да сподели опит. Мотора е M47TUD20, 150 кс, с 5 скоростна ръчна кутия.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Стана ясно, че колата ми ('02 320d sedan) има някакъв чип тунинг или ремап, слаган незнайно от кой и кога преди аз да придобия собственост. Познахме го по въпросната изключена лампа на таблото. Параметрите на този ремап не ги знам.
Това, което знам, обаче, е че е направен изключително некадърно, и колата съвсем не работи като хората. По ред причини. Изглежда са искали да направят от 320d 150 кс 330d 204 кс, и то само софтуерно, но май работата е epic fail.
Има ли някой, при който да отида и да сложим оригиналния фабричен софтуер за този модел? Не искам никакви допълнителни коне и въртящи моменти, просто искам нормално работеща кола така, както са я мислили инжинерите на BMW.
Моля ако някой е правил подобна интервенция да сподели опит. Мотора е M47TUD20, 150 кс, с 5 скоростна ръчна кутия.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Всеки си плаща за всички грешки ...
- ka4i
- ентусиаст
- Мнения: 1074
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Reverse Chip Tuning 320d
ka4i написа:Кажи поне в кой град си!!!
То си пише - The valley of the brave
Re: Reverse Chip Tuning 320d
Просто трябва да рефлашнеш екуто на мотора с последната версия за него. Не е нещо сложно за някой дето разбира от диагностика.
Аз подозирам обаче , че това няма да реши проблемите си.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Аз подозирам обаче , че това няма да реши проблемите си.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- ka4i
- ентусиаст
- Мнения: 1074
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: Reverse Chip Tuning 320d
spacepl написа:ka4i написа:Кажи поне в кой град си!!!
То си пише - The valley of the brave
Мексико значи, мерси. . .
Re: Reverse Chip Tuning 320d
София, колега.ka4i написа:spacepl написа:ka4i написа:Кажи поне в кой град си!!!
То си пише - The valley of the brave
Мексико значи, мерси. . .
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Всеки си плаща за всички грешки ...
Re: Reverse Chip Tuning 320d
Според мен трябва да тръгнем от там, да видим какъв ще е резултата, и ще видим следващите стъпки.bioz написа:Просто трябва да рефлашнеш екуто на мотора с последната версия за него. Не е нещо сложно за някой дето разбира от диагностика.
Аз подозирам обаче , че това няма да реши проблемите си.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Някой в София може ли да направи подобен рефлаш?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Всеки си плаща за всички грешки ...
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Reverse Chip Tuning 320d
Звънни на Анатоли/КБД ремап да видиш дали може да ти помогне - https://www.facebook.com/KBDremap-1077530865603681/
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Reverse Chip Tuning 320d
smamf написа:Здравейте, имам нужда от малко съдействие.
Стана ясно, че колата ми ('02 320d sedan) има някакъв чип тунинг или ремап, слаган незнайно от кой и кога преди аз да придобия собственост. Познахме го по въпросната изключена лампа на таблото. Параметрите на този ремап не ги знам.
Това, което знам, обаче, е че е направен изключително некадърно, и колата съвсем не работи като хората. По ред причини. Изглежда са искали да направят от 320d 150 кс 330d 204 кс, и то само софтуерно, но май работата е epic fail.
Има ли някой, при който да отида и да сложим оригиналния фабричен софтуер за този модел? Не искам никакви допълнителни коне и въртящи моменти, просто искам нормално работеща кола така, както са я мислили инжинерите на BMW.
Моля ако някой е правил подобна интервенция да сподели опит. Мотора е M47TUD20, 150 кс, с 5 скоростна ръчна кутия.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Би ли описал в какво точно се изразяват проблемите които изпитваш?
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Reverse Chip Tuning 320d
VladiE написа:smamf написа:....
Би ли описал в какво точно се изразяват проблемите които изпитваш?
И на мен ми стана интересно.
Моята е ремапвана и нашамари една 330-ка д. Вярно 330 X, автомат и комби беше, ама кой ти гледа тези неща. Супер съм доволен от ремапа Кара се като бензинка. Просто иди да ти направят диагностика и да видят какво (дебитомер, турбо, дюзи или всичко от изброеното) не ти работи.
2002-ра беше скоро. Преди няма и 17 години. И накрая ремапа е виновен.
А и ако колата е вече на 400 000+ има тук там да се пипнат някои неща.
Re: Reverse Chip Tuning 320d
Дебитомера го смених февруари с нов Bosch, от тогава са минати >10к километра, не вярвам да е заминал. Турбо е сменяно миналата година, дюзите са рециклирани тогава също.
И по-горе го споменах - не съм 100% сигурен, че е само от чипа, но просто по метода на изключването искам от там да започнем.
Какво ме кара да си мисля, че чипа е виновен - колата я няма преди 3000 оборота. На всички скорости, освен на втора, не набира между 2-3000 оборота, и в момента, в който стигнеш 3000 се изстрелва сякаш не турбо, ами нитро си включил.
Карал съм сток 320д фейс в перфектно състояние, и знам как трябва да върви. Мойта така е надута, че след 3000 оборота има повече тяга, отколкото сток перфектната, тоест има нещо пипано.
Между 2-3000 оборота колата я няма никаква, не набира въобще, сякаш караш 312д без турбо.
Интересния феномен е, че на втора и след 3000 оборота колата не набира, едва ли не цялата втора скорост е тотал щета. На другите скорости след 3000 е съвсем друга картинката.
Това ме кара да си мисля, че някой некадърен е надувал до безобразие между 2-3000 оборота, колата се шашка и не знае какво да прави.
Ако имате някакви идеи, или някой е изпитвал същите симптоми, споделете.
Следващата седмица колата влиза за рефлаш и ще споделя резултата.
Също ми е интересно колегата да сподели за обслужването след 400к. Джамбазите са въртяли километража, и съм сигурен, че километрите ми са над тези, така че ако има някакви специфики за обслужване ще се радвам да ги науча.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
И по-горе го споменах - не съм 100% сигурен, че е само от чипа, но просто по метода на изключването искам от там да започнем.
Какво ме кара да си мисля, че чипа е виновен - колата я няма преди 3000 оборота. На всички скорости, освен на втора, не набира между 2-3000 оборота, и в момента, в който стигнеш 3000 се изстрелва сякаш не турбо, ами нитро си включил.
Карал съм сток 320д фейс в перфектно състояние, и знам как трябва да върви. Мойта така е надута, че след 3000 оборота има повече тяга, отколкото сток перфектната, тоест има нещо пипано.
Между 2-3000 оборота колата я няма никаква, не набира въобще, сякаш караш 312д без турбо.
Интересния феномен е, че на втора и след 3000 оборота колата не набира, едва ли не цялата втора скорост е тотал щета. На другите скорости след 3000 е съвсем друга картинката.
Това ме кара да си мисля, че някой некадърен е надувал до безобразие между 2-3000 оборота, колата се шашка и не знае какво да прави.
Ако имате някакви идеи, или някой е изпитвал същите симптоми, споделете.
Следващата седмица колата влиза за рефлаш и ще споделя резултата.
Също ми е интересно колегата да сподели за обслужването след 400к. Джамбазите са въртяли километража, и съм сигурен, че километрите ми са над тези, така че ако има някакви специфики за обслужване ще се радвам да ги науча.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Всеки си плаща за всички грешки ...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани