Запитване относно ъп на м57/м47
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Запитване относно ъп на м57/м47
Здравеите колеги!
Не съм ровил много за подобна дискутирана тема за това пускам нова с няколко въпроса относно дизелите на е46.
M47D20 150k / M57D30 184k - 204k
Искам е46 2.0д 150к - въпросите са: На M47D20 150k
Може ли да се сложат турбина, интеркулер и дюзи от 3.0д и/или 3.5д ?
Генерация, филтър и ремап - много е относително, но евентуално каква сила ще изкара м47д20 ?
Има ли хляб в тоя м47 заслужава ли си да се подкове...
Тия хибридни турбини толкова ли добри са колкото ги изкарват...
Всякаква информация ми е полезна.
Моля за адекватни мнения, без излишен спам.
От рода на: защо ти е, зимаи 3.0д, и т.н си ги спестете...
Не съм ровил много за подобна дискутирана тема за това пускам нова с няколко въпроса относно дизелите на е46.
M47D20 150k / M57D30 184k - 204k
Искам е46 2.0д 150к - въпросите са: На M47D20 150k
Може ли да се сложат турбина, интеркулер и дюзи от 3.0д и/или 3.5д ?
Генерация, филтър и ремап - много е относително, но евентуално каква сила ще изкара м47д20 ?
Има ли хляб в тоя м47 заслужава ли си да се подкове...
Тия хибридни турбини толкова ли добри са колкото ги изкарват...
Всякаква информация ми е полезна.
Моля за адекватни мнения, без излишен спам.
От рода на: защо ти е, зимаи 3.0д, и т.н си ги спестете...
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Запитване относно ъп на м57/м47
BMW.VIPERA написа:Здравеите колеги!
Не съм ровил много за подобна дискутирана тема за това пускам нова с няколко въпроса относно дизелите на е46.
M47D20 150k / M57D30 184k - 204k
Искам е46 2.0д 150к - въпросите са: На M47D20 150k
Може ли да се сложат турбина, интеркулер и дюзи от 3.0д и/или 3.5д ?
Генерация, филтър и ремап - много е относително, но евентуално каква сила ще изкара м47д20 ?
Има ли хляб в тоя м47 заслужава ли си да се подкове...
Тия хибридни турбини толкова ли добри са колкото ги изкарват...
Всякаква информация ми е полезна.
Моля за адекватни мнения, без излишен спам.
От рода на: защо ти е, зимаи 3.0д, и т.н си ги спестете...
Писано е за това но накратко....дюзите са ти достатъчни,кулера на 2.0 и 3.0 d е еднакъв,хибрид се прави за да нямаш лаг и топлата част на турбото е същата студената по голяма. Може да направиш всичко ковто се написал,за мен най удачно е хибрид и качествен ремап,може да очакваш 220-30 коня ...говорим за разумно напомпана кола....и наистина 3.0 d eпо добрата платформа за това.
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Запитване относно ъп на м57/м47
Да ама застраховка данък на 3.0 204к е по голямка от на 2,0д 150к, а количката ще си я карам доста не ми е за месец два....choio написа:BMW.VIPERA написа:Здравеите колеги!
Не съм ровил много за подобна дискутирана тема за това пускам нова с няколко въпроса относно дизелите на е46.
M47D20 150k / M57D30 184k - 204k
Искам е46 2.0д 150к - въпросите са: На M47D20 150k
Може ли да се сложат турбина, интеркулер и дюзи от 3.0д и/или 3.5д ?
Генерация, филтър и ремап - много е относително, но евентуално каква сила ще изкара м47д20 ?
Има ли хляб в тоя м47 заслужава ли си да се подкове...
Тия хибридни турбини толкова ли добри са колкото ги изкарват...
Всякаква информация ми е полезна.
Моля за адекватни мнения, без излишен спам.
От рода на: защо ти е, зимаи 3.0д, и т.н си ги спестете...
Писано е за това но накратко....дюзите са ти достатъчни,кулера на 2.0 и 3.0 d е еднакъв,хибрид се прави за да нямаш лаг и топлата част на турбото е същата студената по голяма. Може да направиш всичко ковто се написал,за мен най удачно е хибрид и качествен ремап,може да очакваш 220-30 коня ...говорим за разумно напомпана кола....и наистина 3.0 d eпо добрата платформа за това.
Имам приятелче от Италия той си подкова мотора от 2,0д 136к го разду с бутала от 3,0 184к с турбото и интекулера. филтър, генерация.
Обаче не настроена не мерена...
От 3,5д турбина интеекулер ще паснат ли на тоя м47 150к? Дюзите требва ли да ги сменям?
Още някой да изкаже мнение...
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Запитване относно ъп на м57/м47
150 кс се ремапва до 190 кс , върви перфектно за купето си и гори сравнително малко.
Няма тежки граждански и данъци , по - малко масло събира и т.н.
До тук добре , но мамицата му уруд мръсен само като го запаля и изгася и ме е гнус от тоя звук.
НАЙ-доброто за Е46 според мен е 204 кс.
Аз лично в момента карам 91 330д 231кс , пуснал съм и обява понеже смятам че доходите ми не отговарят за такава кола в момента , ако го продам бих се качил на Е46 204кс , по - леко ще ми е откъм разходи и ще карам по -спокойно.
Няма тежки граждански и данъци , по - малко масло събира и т.н.
До тук добре , но мамицата му уруд мръсен само като го запаля и изгася и ме е гнус от тоя звук.
НАЙ-доброто за Е46 според мен е 204 кс.
Аз лично в момента карам 91 330д 231кс , пуснал съм и обява понеже смятам че доходите ми не отговарят за такава кола в момента , ако го продам бих се качил на Е46 204кс , по - леко ще ми е откъм разходи и ще карам по -спокойно.
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Запитване относно ъп на м57/м47
Ясно.Powerslide написа:150 кс се ремапва до 190 кс , върви перфектно за купето си и гори сравнително малко.
Няма тежки граждански и данъци , по - малко масло събира и т.н.
До тук добре , но мамицата му уруд мръсен само като го запаля и изгася и ме е гнус от тоя звук.
НАЙ-доброто за Е46 според мен е 204 кс.
Аз лично в момента карам 91 330д 231кс , пуснал съм и обява понеже смятам че доходите ми не отговарят за такава кола в момента , ако го продам бих се качил на Е46 204кс , по - леко ще ми е откъм разходи и ще карам по -спокойно.
Но съм си харесал 2,0д 150к и искам да знам дали го имам тоя варянт след време да я засиля просто информативно да си знам за напред...
С ГНП-то какво трябва да се направи за да има гориво а у или всичко това с ремапа се фиксира?
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Запитване относно ъп на м57/м47
3.5 е с две турбини,кой ще ги управлява? Сигурно няма невъзможни неща,но реално щом данъка те притеснява...инвестицията в подковаване на мотор ,турбини, кулери и неясен резултат от всичко това едва ли ще е излезе по евтин от 100 лв на година повече данък. Далеч съм да те разубеждавам казвам какво мисля...за тва за мен варианта е хибрид, съединител ( щот ще умре) ремап, генерацийка...евентуален кулер,но стоковия ще стигне за това което си говорим...успех.
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Запитване относно ъп на м57/м47
Ако 100лв разлика на година в гражданска и данък те притесняват.. Търсиш по-слаба кола, пък искаш да я засилваш, и след доста пари и труд пак 204 коня да те отвее.. и никога няма да ти е достатъчно. Ако искаш силна кола с потенциал -204кс
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Запитване относно ъп на м57/м47
FaceOff написа:Ако 100лв разлика на година в гражданска и данък те притесняват.. Търсиш по-слаба кола, пък искаш да я засилваш, и след доста пари и труд пак 204 коня да те отвее.. и никога няма да ти е достатъчно. Ако искаш силна кола с потенциал -204кс
Не са само 100лв разлика на година Имаш по-скъпо обслужване, имаш и части в повече, имаш и гориво....
За мен мотора има доста потенциал, но просто не си заслужава да се набиват толкова пари в него, тъй като не е оптималния мотор за тунинг - в това имам предвид, че не може да изкараш толкова лесно много коне, както от 3.0d.
От 3 годинин карам M47N remap+downpipe+racepipe и спортно гърне, колата си върви що-годе приятно, по-бърза е от 1.9tdi 131 със същите доработки (за ARL не мога да кажа, но не мисля, че ще е голяма разликата).
Както казват колегите, с много по-малко пари 3.0d става доста бърз и приятел автомобил, а и да не забравяме за звука на 6-ка Така че ако не те притесняват допълнителните разходи, M57/M57N е страхотен мотор който ще ти служи вярно, стига ти да го обслужваш добре!
The Ultimate Driving Machine
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Запитване относно ъп на м57/м47
n1k1to96 написа:FaceOff написа:Ако 100лв разлика на година в гражданска и данък те притесняват.. Търсиш по-слаба кола, пък искаш да я засилваш, и след доста пари и труд пак 204 коня да те отвее.. и никога няма да ти е достатъчно. Ако искаш силна кола с потенциал -204кс
Не са само 100лв разлика на година Имаш по-скъпо обслужване, имаш и части в повече, имаш и гориво....
BMW.VIPERA написа:choio написа:BMW.VIPERA написа:Здравеите колеги!
Не съм ровил много за подобна дискутирана тема за това пускам нова с няколко въпроса относно дизелите на е46.
M47D20 150k / M57D30 184k - 204k
Искам е46 2.0д 150к - въпросите са: На M47D20 150k
Може ли да се сложат турбина, интеркулер и дюзи от 3.0д и/или 3.5д ?
Генерация, филтър и ремап - много е относително, но евентуално каква сила ще изкара м47д20 ?
Има ли хляб в тоя м47 заслужава ли си да се подкове...
Тия хибридни турбини толкова ли добри са колкото ги изкарват...
Всякаква информация ми е полезна.
Моля за адекватни мнения, без излишен спам.
От рода на: защо ти е, зимаи 3.0д, и т.н си ги спестете...
Писано е за това но накратко....дюзите са ти достатъчни,кулера на 2.0 и 3.0 d е еднакъв,хибрид се прави за да нямаш лаг и топлата част на турбото е същата студената по голяма. Може да направиш всичко ковто се написал,за мен най удачно е хибрид и качествен ремап,може да очакваш 220-30 коня ...говорим за разумно напомпана кола....и наистина 3.0 d eпо добрата платформа за това.
Да ама застраховка данък на 3.0 204к е по голямка от на 2,0д 150к, а количката ще си я карам доста не ми е за месец два....
Имам приятелче от Италия той си подкова мотора от 2,0д 136к го разду с бутала от 3,0 184к с турбото и интекулера. филтър, генерация.
Обаче не настроена не мерена...
От 3,5д турбина интеекулер ще паснат ли на тоя м47 150к? Дюзите требва ли да ги сменям?
Още някой да изкаже мнение...
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
Това е написал колегата.. Иначе пак не е кой знае каква разликата.. две дюзи да направиш повече, евентуално.. и гори повече естествено
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Запитване относно ъп на м57/м47
Ако ще ги смятаме така,искаш ли да ти направя другата сметка? Хибридна турбина м/y 800-1200 лв,кулер около 1000 съединител ако е перформанс над 1000 лв ,генерация 600-1000....ремап ...около 500-800...по тая логика имаш 4-5000 за да я направиш 220-30 коня,а нямаш некой лев отгоре за обслужване и данък и гориво...да не говорим ако иска да подковава мотора и да слага турбо от 3.5 д. Тунинга за да е ок струва пари и то бая...дайте да не се лъжем,за това е важна платформата...естесъвено всеки си е свободен да прави квото иска, целта е да се стигне до истината и да ссме си в помощ
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Запитване относно ъп на м57/м47
Именно колегаchoio написа:Ако ще ги смятаме така,искаш ли да ти направя другата сметка? Хибридна турбина м/y 800-1200 лв,кулер около 1000 съединител ако е перформанс над 1000 лв ,генерация 600-1000....ремап ...около 500-800...по тая логика имаш 4-5000 за да я направиш 220-30 коня,а нямаш некой лев отгоре за обслужване и данък и гориво...да не говорим ако иска да подковава мотора и да слага турбо от 3.5 д. Тунинга за да е ок струва пари и то бая...дайте да не се лъжем,за това е важна платформата...естесъвено всеки си е свободен да прави квото иска, целта е да се стигне до истината и да ссме си в помощ
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
Ходя по Холандия а колата искам да га оставя на племенника като подарък
Както знаем всичко си иска неговото. А с такъв екземпляр мисля че ще много горд.
Благодаря ви за информацията.
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани