318i 118 к.с. трудно пали топла
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- rumentanka
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.10.2006
- Местоположение: Гр. София
- Кара: Е91
- Детайли за колата: 143 к.с. 2009г.
318i 118 к.с. трудно пали топла
Здравейте. Имам проблем. Колата е 99 година Е46 1.9 118 к.с. Когато е студена колата пали нормално. На пряка слънчева светлина в топлите дни дори и да не е палена от 2 дни тоест неработила, но се напекла - пали от втория третия път...след като за я загася и завъртя веднага да я паля няма проблем. Престои ли 5 мин. пак се почва с въртенето.А в комбинация да е загряла и да е на пряка слънчева светлина да слезна от нея и да се върна след 10 мин. става страшно, по 5-6 пъти въртя. Няма занчение дали и давам газ докато вътря, или не...На диагностика с Делфи не излизат никакви грешки.
Колата е с газова уредба, изразходих всичката газ, затворих крана от бутилката за да няма никаква газ към мотора, колекторите - същата работа!
Горивния филтър смених - пак същото. Горивната помпа се чува, че работи. Бензин има половин резервоар. Откачих буксата на дебитомера за да видя дали ще има разлика в паленето - уви, все същото Възможно ли е от Датчик колянов вал?
Предварително благодаря.
Колата е с газова уредба, изразходих всичката газ, затворих крана от бутилката за да няма никаква газ към мотора, колекторите - същата работа!
Горивния филтър смених - пак същото. Горивната помпа се чува, че работи. Бензин има половин резервоар. Откачих буксата на дебитомера за да видя дали ще има разлика в паленето - уви, все същото Възможно ли е от Датчик колянов вал?
Предварително благодаря.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 318i 118 к.с. трудно пали топла
Колега, това, че колата не иска да запали едва ли е съчетание между 5 минути слънчева светлина и датчик колянов или разпределителен вал. По принцип датчиците стареят, бъгват и стават температурозависими, но това се отнася за температурата на загрял двигател, която слънчевата светлина едва ли ще постигне, но все пак е добре да се види с нещо различно от Делфи.
Идеята с изключване на газовата уредба наистина е била правилна, жалко, че не се е получило.
Това, че горивната помпа работи наистина е добре, но не е достатъчно условие да може двигателя да работи нормално- необходимо е да създаде налягане от 3 бара .
Идеята с изключване на газовата уредба наистина е била правилна, жалко, че не се е получило.
Това, че горивната помпа работи наистина е добре, но не е достатъчно условие да може двигателя да работи нормално- необходимо е да създаде налягане от 3 бара .
- nedbmw
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: 318i 118 к.с. трудно пали топла
Делфито зависи с коя програма работи. Ако не е с WURT , а с някаква друга може да не ти покаже грешката. Мен ми се е случвало това.
- rumentanka
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.10.2006
- Местоположение: Гр. София
- Кара: Е91
- Детайли за колата: 143 к.с. 2009г.
Re: 318i 118 к.с. трудно пали топла
Темата е за заключване. Оказа се бензиновата помпа - смених я и се оправи. Преди това смених датчика на коляновия вал, но нямаше резултат.
Благодаря на отзовалите се колеги
Само за доуточняване и странно за мен поведение - стигнах до смяна на помпата без да замервам налягане с уред, а просто извадих маркуча на горивото от помпата и на негово място сложих маркуч 8мм единия край в помапата другия към едно 10л. шише за да видя визуално дебита който създава помпата. И така давам на контакт - от маркуча течеше едва,едва бензин все едно пикаеш така да се каже всичко това се случва за малко и спира. В момeнта в който завъртя на стартер за да симулирам запалване на колата - вече дебита беше по-добър, (все едно точиш бензин,или друга течност чрез засмукване) но не и за налягане от 2,5/3 bar. Та купих нова помпа от евро 07 ITN (без коментар, колкото изкара толкова). След като я сложих в резервоара реших от любопитство да я "тествам" по същия начин на око и ми стана лошо,държеше се по същия начин като старата помпа, но нямаше какво да направя освен да я оставя нея поне е нова. Сега колата си пали без проблем!!! Явно някъде има клапан, или нещо друго което на старата помпа не работеше
Благодаря на отзовалите се колеги
Само за доуточняване и странно за мен поведение - стигнах до смяна на помпата без да замервам налягане с уред, а просто извадих маркуча на горивото от помпата и на негово място сложих маркуч 8мм единия край в помапата другия към едно 10л. шише за да видя визуално дебита който създава помпата. И така давам на контакт - от маркуча течеше едва,едва бензин все едно пикаеш така да се каже всичко това се случва за малко и спира. В момeнта в който завъртя на стартер за да симулирам запалване на колата - вече дебита беше по-добър, (все едно точиш бензин,или друга течност чрез засмукване) но не и за налягане от 2,5/3 bar. Та купих нова помпа от евро 07 ITN (без коментар, колкото изкара толкова). След като я сложих в резервоара реших от любопитство да я "тествам" по същия начин на око и ми стана лошо,държеше се по същия начин като старата помпа, но нямаше какво да направя освен да я оставя нея поне е нова. Сега колата си пали без проблем!!! Явно някъде има клапан, или нещо друго което на старата помпа не работеше
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: 318i 118 к.с. трудно пали топла
Моята сутрин когато я паля студена пали от раз, но падат оборотите на 500 и за секунда си ги вдига на около 1000,но колата не гасне, когато я паля и преди това е работила няма проблеми, но по седи ли 5 6 часа без да е палена пак същото, независимо дали е на слънчева светлина или на студено. Смених предната седмица дебитомера (темата ми е малко по надолу) въпреки че това ми го е правила понякога при първоначално стартиране и преди да сменя дебитомера, но не всеки път, главно зимата когато беше студено. Колата е 316и М43Б19, 2001година
///M power
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани