e46 323i 1999 трудно пали
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Красимир Матев
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.08.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 323i
e46 323i 1999 трудно пали
Здравейте колеги от няколко дена имам следния проблем колата пали след 15-30 секунди въртене по няколко пъти..сменил съм датчик на разпределителен вал свещи дис клапа и пак набива грешка датчик на разпределителен..................65 Signal Nockenwellengeber Einlass
Error frequency : 1 Logistic counter: 39
Motordrehzahl 192.00 1/min Motorbetriebszustand = Start 2.00 -- Temperatur Motoroel 20.46 Grad C - Batteriespannung 9.89 V aufgetreten vor (rel. BZ) 0.50 h-
Signal nicht plausibel CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler
Errorcode: 41 B8 01 27 06 02 56 61 AB 4B
Error frequency : 1 Logistic counter: 39
Motordrehzahl 192.00 1/min Motorbetriebszustand = Start 2.00 -- Temperatur Motoroel 20.46 Grad C - Batteriespannung 9.89 V aufgetreten vor (rel. BZ) 0.50 h-
Signal nicht plausibel CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler
Errorcode: 41 B8 01 27 06 02 56 61 AB 4B
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: e46 323i 1999 трудно пали
този двигател има и на двата разпределителни вала датчици,ти кой си сменил?
тази грешка е за всмукателния според преводача(немския ми е далечен)
случвало ми се е да пали така кола когато им 2 от 3 датчика умрели (2 разпределителен и колянов)но излизаха 2 грешки за датчици,смених само 1 и се оправи паленето
тази грешка е за всмукателния според преводача(немския ми е далечен)
случвало ми се е да пали така кола когато им 2 от 3 датчика умрели (2 разпределителен и колянов)но излизаха 2 грешки за датчици,смених само 1 и се оправи паленето
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- Красимир Матев
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.08.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 323i
Re: e46 323i 1999 трудно пали
Ами смених този горе в дясно до масления холендър, заредих и акумулатора защото казаха че може и да е от него но уви не е от него.Този на коляновия вал го знам ама ама за трти не бях чувал били дал малко инфо за него.
- Красимир Матев
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.08.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 323i
Re: e46 323i 1999 трудно пали
номер 18 смених ама пак непали като трябва заредих и акумулатора защото казаха че може и да е отнего но уви .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: e46 323i 1999 трудно пали
5 също е датчик. Но може въобще да не е от датчиците...верига ?
Хм,хм...
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6206
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: e46 323i 1999 трудно пали
Като начало е добре да се закачи с нещо, което ще даде информация в разбираем и достоверен вид- DIS, ISTA- D. Ако трябва да се смени датчик разпределителен вал- сменя се само с нов BMW. За веригата- може да се разбере на живи данни, но да е разтегната до степен да излиза датчик като грешка...
Акумулатора наистина е трябвало да се зареди, защото напрежението е падало до 9.89 V, което може да доведе до бъг в DME.
Акумулатора наистина е трябвало да се зареди, защото напрежението е падало до 9.89 V, което може да доведе до бъг в DME.
- Красимир Матев
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.08.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 323i
Re: e46 323i 1999 трудно пали
.zvetiko написа:Като начало е добре да се закачи с нещо, което ще даде информация в разбираем и достоверен вид- DIS, ISTA- D. Ако трябва да се смени датчик разпределителен вал- сменя се само с нов BMW. За веригата- може да се разбере на живи данни, но да е разтегната до степен да излиза датчик като грешка...
Акумулатора наистина е трябвало да се зареди, защото напрежението е падало до 9.89 V, което може да доведе до бъг в DME.
Заредих го вече не излиза датчика на вала ама пак пали много трудно .Та колега вапроса ми е каде да отида да ми я закачат в София на такива програми.Но си направих един експеримент дадох контакт 4-5 пъти и като че ли запали малко по-лесно възможно ли е да има нещо запушено.
- Красимир Матев
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.08.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 323i
Re: e46 323i 1999 трудно пали
Не мисля че е верига защото като запали един път мога да я гася и паля постоянно без проблеми ама знам ли.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: e46 323i 1999 трудно пали
Красимир Матев написа:.....Но си направих един експеримент дадох контакт 4-5 пъти и като че ли запали малко по-лесно възможно ли е да има нещо запушено.
Другия път, като правиш експеримента, задръж на контакт 3-4 сек, след това изчаквай 5-6, и така няколко пъти. Ако чуваш бензиновата помпа може да се ориентираш по нея, на контакт заработва за няколко сек. и ако не запалиш спира, но трябва да изчакваш между циклите. Така ако има промяна, както казваш ще се насочиш към мерене на налягането на бензина в рейката, преди палене.
- Красимир Матев
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.08.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 323i
Re: e46 323i 1999 трудно пали
Lenco написа:Красимир Матев написа:.....Но си направих един експеримент дадох контакт 4-5 пъти и като че ли запали малко по-лесно възможно ли е да има нещо запушено.
Другия път, като правиш експеримента, задръж на контакт 3-4 сек, след това изчаквай 5-6, и така няколко пъти. Ако чуваш бензиновата помпа може да се ориентираш по нея, на контакт заработва за няколко сек. и ако не запалиш спира, но трябва да изчакваш между циклите. Така ако има промяна, както казваш ще се насочиш към мерене на налягането на бензина в рейката, преди палене.
Сега съм я паркирал с предницата надолу под наклон около 45 градуса пали от половин оборот дали пада горивото незнам но съм поръчал горивен филтър да го сменя.След това ще пробвам и твоя вариант и ще споделя.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани