Лек теч фреон от компресора на климатика
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Лек теч фреон от компресора на климатика
Знам, че има много теми
От 3-4 години всяко лято го допълвам и не не се разбираше от къде е. Днес пак ходих да го пълним и го видяхме. До шайбата на компресора беше оцветено.
Теча е сравнително малък, в случая за 1 година бяха останали 160 гр фреон. Майстора ми предлага някаква "инжекция", предполагам е гел за спиране на течове на фреон.
Питането ми е има ли смисъл от това. С този теч не ми е проблем да си го пълня всяка година докато не стане наистина голям теч.
Важно уточнение е да кажа, че колата се кара много малко, като голямото каране е лятото. 3-4000 км годишно.. През останалото време стои в гаража..
M52, 150 ph
От 3-4 години всяко лято го допълвам и не не се разбираше от къде е. Днес пак ходих да го пълним и го видяхме. До шайбата на компресора беше оцветено.
Теча е сравнително малък, в случая за 1 година бяха останали 160 гр фреон. Майстора ми предлага някаква "инжекция", предполагам е гел за спиране на течове на фреон.
Питането ми е има ли смисъл от това. С този теч не ми е проблем да си го пълня всяка година докато не стане наистина голям теч.
Важно уточнение е да кажа, че колата се кара много малко, като голямото каране е лятото. 3-4000 км годишно.. През останалото време стои в гаража..
M52, 150 ph
Хм,хм...
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Лек теч фреон от компресора на климатика
Моджо написа:Знам, че има много теми
От 3-4 години всяко лято го допълвам и не не се разбираше от къде е. Днес пак ходих да го пълним и го видяхме. До шайбата на компресора беше оцветено.
Теча е сравнително малък, в случая за 1 година бяха останали 160 гр фреон. Майстора ми предлага някаква "инжекция", предполагам е гел за спиране на течове на фреон.
Питането ми е има ли смисъл от това. С този теч не ми е проблем да си го пълня всяка година докато не стане наистина голям теч.
Важно уточнение е да кажа, че колата се кара много малко, като голямото каране е лятото. 3-4000 км годишно.. През останалото време стои в гаража..
M52, 150 ph
160 гр фреон е малко. Казват, че има правило по което се определя дали може да се използва подобен препарат- нещо от рода на, ако вакума не спада за 10минути, колегите които се занимават с климатици го знаят, може би затова ти предлагат подобен вариант. По принцип дори и през зимата или когато колата не се кара е добре, да кажем веднъж седмично, за няколко минути, да се задейства компресора, за да се овлажнят уплътненията, в противен случай може да губи фреон.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Лек теч фреон от компресора на климатика
160 са останали, демек почти 500 грама са изтекли. Да, ама не се кара много , с месеци седи на едно място. Иначе самата машина дет пълнят не отчита загуба на налягане.
Хм,хм...
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Лек теч фреон от компресора на климатика
Моджо написа:160 са останали, демек почти 500 грама са изтекли. Да, ама не се кара много , с месеци седи на едно място. Иначе самата машина дет пълнят не отчита загуба на налягане.
Най-напред се чекира с надуване с азот до 10бара, за да се разбере дали има по-големи течове. Ако е О.К. се вакумира и се изчаква определено време. Ако има загуба на вакум се слага багрило, пуска се климатичната инсталация, може да се наложи и да се покара колата известно време, за да се хване къде е проблема. След като стои дълго време без да се кара е добре да я припалваш от време на време- не само за климатичната инсталация.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Лек теч фреон от компресора на климатика
Демек да не се занимавам. Ако стане по-сериозен теч тогава, да ?
Хм,хм...
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Лек теч фреон от компресора на климатика
Моджо написа:Демек да не се занимавам. Ако стане по-сериозен теч тогава, да ?
Според мен загубата на фреон е голяма- 160 гр фреон е малко количество останал. Който ти го предлага, трябва да е по-добре запознат с възможностите на препарата в случая- аз ти казах, какво знам като информация, лично не съм го правил за да е обективна.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Лек теч фреон от компресора на климатика
С фреона наливат ли ти и масло?!
Защото с фреона си заминава и маслото, а без него компресора умира
Ако изпуска самия компресор си вземи друг от англичанка и си свиркай
Защото с фреона си заминава и маслото, а без него компресора умира
Ако изпуска самия компресор си вземи друг от англичанка и си свиркай
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Лек теч фреон от компресора на климатика
Наливат и масло. Ми може и така да направя, идея е.
Хм,хм...
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани