Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 28.11.2008

Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...

Мнение от abracadabra » 18 Май 2019, 22:05

Е, не знам какво да правя, течеше и преди. Карах я на сервиз и след смяна на гарнитурата пак тече. Какво да правя? Не че е много зор, ама все пак толкова ли е трудно да се оправи това? И ако не става, така да си я карам и ще доливам масло (още не съм засекъл много ли тече, но това от снимката е от само от 5 км. каране след почистване....).
теч на масло.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...

Мнение от In_Memoriam » 18 Май 2019, 22:48

Ако са почистени повърхностите перфектно и ти е метален капака има вероятност да е леко крив и да не уплътнява добре. Ако не е крив и все пак тече малко силикон оправя нещата.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...

Мнение от dan-dam » 18 Май 2019, 23:25

Ако е 6-цилиндров автомобил, понежен не пише и не личи от снимката, то теорията е, че понеже е дълга главата и капака с времето леко се изкривявят.
Според колеги се лекува, като челосаш и главата и капака. Ама дали си заслужава ти преценявяш.
Другия вариант колегата отгоре го е посочил.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 24.11.2011
Местоположение: Харманли
Пол: Мъж
Кара: e46 325ci 2002
Мечтае да кара: ///M3
Детайли за колата: m54b25

Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...

Мнение от Radeon » 20 Май 2019, 20:37

Двигателя ти май е м43? Аз съм минал по тоя път колега, нови гарнитури и пак тече :mhihi: докато не сложиш силикон няма оправяне. :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 28.11.2008

Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...

Мнение от abracadabra » 20 Май 2019, 20:39

М43 е, преди фейса. Този силикон(и какъв да е, ако има добър) как го слагате, трябва да се разглабя всичко наново-нали?
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...

Мнение от In_Memoriam » 20 Май 2019, 20:44

abracadabra написа:М43 е, преди фейса. Този силикон(и какъв да е, ако има добър) как го слагате, трябва да се разглабя всичко наново-нали?


Разглобява се, няма как. Някакъв устойчив на температура за гарнитури... на Victor Reinz е ОК.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 24.11.2011
Местоположение: Харманли
Пол: Мъж
Кара: e46 325ci 2002
Мечтае да кара: ///M3
Детайли за колата: m54b25

Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...

Мнение от Radeon » 20 Май 2019, 20:45

Всичко се разглобява колега, обезмаслява се и се маже с силикон виктор рейц или елрибг.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 28.11.2008

Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...

Мнение от abracadabra » 21 Май 2019, 15:24

Ще ви се стори тъп въпроса, но трябва ли да купувам нови гарнитури (тези са от месец няма даже).
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 24.11.2011
Местоположение: Харманли
Пол: Мъж
Кара: e46 325ci 2002
Мечтае да кара: ///M3
Детайли за колата: m54b25

Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...

Мнение от Radeon » 21 Май 2019, 18:27

Не, сваляш слагаш силикон и събираш :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...

Мнение от zvetiko » 22 Май 2019, 11:30

Ще ви се стори тъп въпроса, но трябва ли да купувам нови гарнитури (тези са от месец няма даже).



Radeon написа:Не, сваляш слагаш силикон и събираш :yes:



Всичко се разглобява колега, обезмаслява се.....


Въпроса е дали ще е по-добре да се вземе нова гарнитура, за сметка на забавлението с обезмасляване на старата....
Тънкостта в цялата процедура е в подчертаното- ако не е перфектно обезмаслено, силикона няма да залепи, пак ще тече и отново ще трябва да се започне от начало, но вече ще е по-трудно заради силикона. А това отнема доста време и понякога и нерви. Добре е след извършване на процедурата, да не се запалва двигателя, за да може силикона да се втвърди, съгласно технологичното му време. Стяга се с динамометричен ключ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...

Мнение от michev » 22 Май 2019, 22:42

Ключа за палатката, е в гумените шайби на болтовете за капака. Дефакто болтовете притискат капака към главата точно чрез тези шайби, ама те с времето се сплескват и не си вършат работата. Продава се пълен комплект гарнитура клапани, където тези шайби са включени, ама е доста по-скъп. А предполагам колегата е купил само гарнитурата на капака. И никакъв силикон не е нужен там, ако всичко написано по горе е спазено. Гумичките са номер 6 тук - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_1382
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 28.11.2008

Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...

Мнение от abracadabra » 23 Май 2019, 10:31

Благодаря, колеги. Ще засека сега дали много масло тече..... И ако се наложи да се прави цялата процедура, ще си ходя на майстор който да го направи добре. Иначе и гумички на болтовете на капака смених и всичко, може да не е било мн. доре обезмаслено та да тече гарнитурата....засега бърша, снимам и следя как е....
То се вижда че май на наставката на гарнитурата и под нея някак тече.
IMG_20190520_181112.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...

Мнение от michev » 23 Май 2019, 20:57

Чак сега се загледах в снимката внимателно. Не тече от капака на клапаните, а от 2-те гумени гарнитури, уплътняващи долната част на ангренажния капак. Теч от там е често срещан при М42/43 и 44 моторите. Лошото е, че за подмяна на вътрешната се сваля глава. Едната гарнитура е с номер 12 тук - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2063, а другата е с номер 2 тук - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2051
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 28.11.2008

Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...

Мнение от abracadabra » 28 Май 2019, 18:11

Колега, да. Гледах обстойно, най-вероятно не е от вътрешната. Мисля че тече от там където е наставката на гартитурите и се стича надолу(вижда се на снимката). Не знам, ако не е много ще го оставя така. И преди течеше, но май даже по-малко, но още не мога да засека какъв разход на масло прави на 100 км.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...

Мнение от michev » 28 Май 2019, 23:29

Външната се сменя сравнително лесно - сваля се капака на клапаните, точи се антифриза, маха се термостата и се стига лесно до нея като се махне малкия, горен капак на веригата. Сменят се обаче и гарнитурите под номер 14 на първата илюстрация. Задължително се маже с хубав силикон мястото където се срещат двете гумени гарнитури. Дали ти е голяма загубата на масло не знам, но при по-сериозен теч, маслото стига до изпускателният колектор и почва и да пуши и да мирише неприятно. Отделно, че не е много пожаробезопасно.
only rear wheel drive

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook