Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- abracadabra
- младши ентусиаст
- Мнения: 520
- Регистриран на: 28.11.2008
Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...
Е, не знам какво да правя, течеше и преди. Карах я на сервиз и след смяна на гарнитурата пак тече. Какво да правя? Не че е много зор, ама все пак толкова ли е трудно да се оправи това? И ако не става, така да си я карам и ще доливам масло (още не съм засекъл много ли тече, но това от снимката е от само от 5 км. каране след почистване....).
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...
Ако са почистени повърхностите перфектно и ти е метален капака има вероятност да е леко крив и да не уплътнява добре. Ако не е крив и все пак тече малко силикон оправя нещата.
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...
Ако е 6-цилиндров автомобил, понежен не пише и не личи от снимката, то теорията е, че понеже е дълга главата и капака с времето леко се изкривявят.
Според колеги се лекува, като челосаш и главата и капака. Ама дали си заслужава ти преценявяш.
Другия вариант колегата отгоре го е посочил.
Според колеги се лекува, като челосаш и главата и капака. Ама дали си заслужава ти преценявяш.
Другия вариант колегата отгоре го е посочил.
- Radeon
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 24.11.2011
- Местоположение: Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325ci 2002
- Мечтае да кара: ///M3
- Детайли за колата: m54b25
Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...
Двигателя ти май е м43? Аз съм минал по тоя път колега, нови гарнитури и пак тече докато не сложиш силикон няма оправяне.
- abracadabra
- младши ентусиаст
- Мнения: 520
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...
М43 е, преди фейса. Този силикон(и какъв да е, ако има добър) как го слагате, трябва да се разглабя всичко наново-нали?
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...
abracadabra написа:М43 е, преди фейса. Този силикон(и какъв да е, ако има добър) как го слагате, трябва да се разглабя всичко наново-нали?
Разглобява се, няма как. Някакъв устойчив на температура за гарнитури... на Victor Reinz е ОК.
- Radeon
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 24.11.2011
- Местоположение: Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325ci 2002
- Мечтае да кара: ///M3
- Детайли за колата: m54b25
Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...
Всичко се разглобява колега, обезмаслява се и се маже с силикон виктор рейц или елрибг.
- abracadabra
- младши ентусиаст
- Мнения: 520
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...
Ще ви се стори тъп въпроса, но трябва ли да купувам нови гарнитури (тези са от месец няма даже).
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- Radeon
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 24.11.2011
- Местоположение: Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325ci 2002
- Мечтае да кара: ///M3
- Детайли за колата: m54b25
Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...
Не, сваляш слагаш силикон и събираш
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...
Ще ви се стори тъп въпроса, но трябва ли да купувам нови гарнитури (тези са от месец няма даже).
Radeon написа:Не, сваляш слагаш силикон и събираш
Всичко се разглобява колега, обезмаслява се.....
Въпроса е дали ще е по-добре да се вземе нова гарнитура, за сметка на забавлението с обезмасляване на старата....
Тънкостта в цялата процедура е в подчертаното- ако не е перфектно обезмаслено, силикона няма да залепи, пак ще тече и отново ще трябва да се започне от начало, но вече ще е по-трудно заради силикона. А това отнема доста време и понякога и нерви. Добре е след извършване на процедурата, да не се запалва двигателя, за да може силикона да се втвърди, съгласно технологичното му време. Стяга се с динамометричен ключ.
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...
Ключа за палатката, е в гумените шайби на болтовете за капака. Дефакто болтовете притискат капака към главата точно чрез тези шайби, ама те с времето се сплескват и не си вършат работата. Продава се пълен комплект гарнитура клапани, където тези шайби са включени, ама е доста по-скъп. А предполагам колегата е купил само гарнитурата на капака. И никакъв силикон не е нужен там, ако всичко написано по горе е спазено. Гумичките са номер 6 тук - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_1382
only rear wheel drive
- abracadabra
- младши ентусиаст
- Мнения: 520
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...
Благодаря, колеги. Ще засека сега дали много масло тече..... И ако се наложи да се прави цялата процедура, ще си ходя на майстор който да го направи добре. Иначе и гумички на болтовете на капака смених и всичко, може да не е било мн. доре обезмаслено та да тече гарнитурата....засега бърша, снимам и следя как е....
То се вижда че май на наставката на гарнитурата и под нея някак тече.
То се вижда че май на наставката на гарнитурата и под нея някак тече.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...
Чак сега се загледах в снимката внимателно. Не тече от капака на клапаните, а от 2-те гумени гарнитури, уплътняващи долната част на ангренажния капак. Теч от там е често срещан при М42/43 и 44 моторите. Лошото е, че за подмяна на вътрешната се сваля глава. Едната гарнитура е с номер 12 тук - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2063, а другата е с номер 2 тук - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2051
only rear wheel drive
- abracadabra
- младши ентусиаст
- Мнения: 520
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...
Колега, да. Гледах обстойно, най-вероятно не е от вътрешната. Мисля че тече от там където е наставката на гартитурите и се стича надолу(вижда се на снимката). Не знам, ако не е много ще го оставя така. И преди течеше, но май даже по-малко, но още не мога да засека какъв разход на масло прави на 100 км.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Смених гарнитурата на капака на агренажа и пак тече...
Външната се сменя сравнително лесно - сваля се капака на клапаните, точи се антифриза, маха се термостата и се стига лесно до нея като се махне малкия, горен капак на веригата. Сменят се обаче и гарнитурите под номер 14 на първата илюстрация. Задължително се маже с хубав силикон мястото където се срещат двете гумени гарнитури. Дали ти е голяма загубата на масло не знам, но при по-сериозен теч, маслото стига до изпускателният колектор и почва и да пуши и да мирише неприятно. Отделно, че не е много пожаробезопасно.
only rear wheel drive
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани