Изолиране ЕГР 330сi
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Изолиране ЕГР 330сi
Здравейте колеги,темата за изолиране на клапана на ЕГР-а е стара,но пак имам неясноти.Та ситуациятя е следната,взех си е46 330ci,като това ми е 2рата такава купена,но на предишната ЕГР-а беше махнат,а клапана изолиран с метална пластина,която не успявам да намеря никъде,има такива,но само за дизели.Та питанката е ,от къде да намеря такава пластина или как по друг начин да изолирам.Благодаря предварително!
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 700
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Изолиране ЕГР 330сi
rusevvtx написа:Здравейте колеги,темата за изолиране на клапана на ЕГР-а е стара,но пак имам неясноти.Та ситуациятя е следната,взех си е46 330ci,като това ми е 2рата такава купена,но на предишната ЕГР-а беше махнат,а клапана изолиран с метална пластина,която не успявам да намеря никъде,има такива,но само за дизели.Та питанката е ,от къде да намеря такава пластина или как по друг начин да изолирам.Благодаря предварително!
Колега, къде го видя тоя ЕГР на бензинов мотор M54
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Изолиране ЕГР 330сi
Много просто, взимаш от мотор Евро 2 тапичката. Всичко останало в кофата.
За милиони-няма закони.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Изолиране ЕГР 330сi
Най-лесно и оправно - отиваш с клапана в ръка при най-близкия стругар и той ти прави тапа от метална плочка по размерите на дъното на клапана с две дупки за шпилките. 10 минути.
Система за подаване на вторичен въздух се нарича, няма нищо общо с ЕГР.
П.П. Ползвай си непременно съществуващата гарнитурка от клапана под тапата!
Система за подаване на вторичен въздух се нарича, няма нищо общо с ЕГР.
П.П. Ползвай си непременно съществуващата гарнитурка от клапана под тапата!
Последна промяна The Heartlistener на 04 Май 2019, 20:40, променена общо 1 път
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Изолиране ЕГР 330сi
The Heartlistener написа:Най-лесно и оправно - отиваш с клапана в ръка при най-близкия стругар и той ти прави тапа от метална плочка по размерите на дъното на клапана с две дупки за шпилките. 10 минути.
Система за подаване на вторичен въздух се нарича, няма нищо общо с ЕГР.
А немогели да си сложи оригинална тапичка на главата
За милиони-няма закони.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Изолиране ЕГР 330сi
Може, ако му се обикаля по моргите .
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Изолиране ЕГР 330сi
Къв егр на м54 ве колеги, някой пак е разказвал приказки от хиляда и една нощ, а втори му се връзва и обикаля моргите да го затапва..
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Изолиране ЕГР 330сi
bioz написа:Къв егр на м54 ве колеги, някой пак е разказвал приказки от хиляда и една нощ, а втори му се връзва и обикаля моргите да го затапва..
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Що не си спестиш некомпетентността !
За милиони-няма закони.
Re: Изолиране ЕГР 330сi
Предпочитам да спестя на някой излишни пари и време в правене на глупости.don't be написа:bioz написа:Къв егр на м54 ве колеги, някой пак е разказвал приказки от хиляда и една нощ, а втори му се връзва и обикаля моргите да го затапва..
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Що не си спестиш некомпетентността !
А да затапваш системата за вторичен въздух(забележи разликата) е глупост голяма.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Изолиране ЕГР 330сi
Казахме го по-горе що е, а колегата автор на темата може да го нарича както пожелае.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Изолиране ЕГР 330сi
Да само, че има бая съществени разлики между egr и sai ама викаш има едно лайно за махане не важно какво е... Дизел бензин все едно..The Heartlistener написа:Казахме го по-горе що е, а колегата автор на темата може да го нарича както пожелае.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Изолиране ЕГР 330сi
Колега, много добре знам що е Secondary air injection system и какво върши в бензиновия мотор. Колегата пита как да тапи дупката, ние му отговаряме. Дали да се маха или не е субективно решение. Не спорим дали е глупаво или не. Аз например съм го махнал защото съм със 199а софт, без катализатори и ламбди, където системата не се поддържа.
Не виждам база за спор в тая тема. Колегата си преценява.
Не виждам база за спор в тая тема. Колегата си преценява.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Изолиране ЕГР 330сi
Не по темата ама мойто М54 по рождение май си няма такава система (за вторичен въздух) . ПС: А какви ги твори таз система , да се ограмотя все пак.
Re: Изолиране ЕГР 330сi
С две думи работи само на докато мотора е студен, помага на катализатора и ламбдите да достигнат по бързо работна темп и от там по добро изгаряне и по нисък разход. Има и екологична полза ама това в бг кой ли го интересува...vladobate написа:Не по темата ама мойто М54 по рождение май си няма такава система (за вторичен въздух) . ПС: А какви ги твори таз система , да се ограмотя все пак.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Изолиране ЕГР 330сi
vladobate написа:Не по темата ама мойто М54 по рождение май си няма такава система (за вторичен въздух) . ПС: А какви ги твори таз система , да се ограмотя все пак.
Чрез въздушна помпа и клапан се нагнетява свеж въздух /кислород/ в началото на изпускателната система /изпускателните отвори на главата/ при студен двигател /богата смес/, за да се спомогне изгарянето на недоизгорелия бензин, като се увеличава и температурата, което осигурява бързото загряване и ефективната работа на катализаторите при незагрял мотор. Така се намаляват вредните емисии.
Ти трябва да си с Евро 2 стандарт, в него още няма такава система.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани