Много синьо-сив пушек от ауспуха
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Много синьо-сив пушек от ауспуха
Здравейте колеги, проблема е следния, когато колата е студена при първоначалното палене първите няколко секунди няма проблем, но след това започват да играят оборотите, леко се усеща прекъсване, също така долавям понякога чукане(детонация) и започва да пуши супер много от ауспуха, в движение положението е същото при опредени обороти пуши доста и оставя следи зад мен, на диагностика нищо не излиза, дюзите минаха стенд на празен ход(300 бара налягане) са перфектни, след като почти загрее колата пушека спира напълно, масло и антифриз не бара, съмняваме богата смес или настъпва по-малко въздух в камерата или дюзите(дори да са перфектни на празен ход) или слаба компресия, но колата си набира много или спукано бутало и след като загрее пукнатината се събира и спира да пуши.
Re: Много синьо-сив пушек от ауспуха
Не съм майстор, но това за буталото не мисля, че има как да стане.
Защо не пробваш да изключиш дебитомера за проба.
Нали и той оказва влияние за сместа ?
Или пък ЕГР клапана.
Защо не пробваш да изключиш дебитомера за проба.
Нали и той оказва влияние за сместа ?
Или пък ЕГР клапана.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Много синьо-сив пушек от ауспуха
Махнах вакума на ЕГР клапана, но пак е същото, гледах дебитомера на живи данни показваше около 30 kg/h на празен ход. Сменях 4-рите дюзи, че моите старите бяха зле, тези ги взех от англичанка 6 цилиндров мотор, последните цифри са същите като моите 131, изглеждаха рециклирани, защото на някои разпръсквачите бяха сменени, направих ме реглаж че имаха нужда, въпреки че със старите дюзи мисля че нямах такъв проблем, а бяха супер зле, тези с който съм в момента са много по-добре от моите, а колата пуши интересна работа, казаха че не може да е от дюзите, но имам съмнения за тях, въпреки че са по-добри от моите. При форсиране на място синьо-сив пушек става черен и изчиства, явно пушека е само при ниски обороти.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Много синьо-сив пушек от ауспуха
Дюзи.
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Много синьо-сив пушек от ауспуха
Какви са оборотите на отделните цилиндри на празен ход, когато пуши и тресе? Без корекция засилва ли се тресенето? Каква стойност дава за реално налягане на турбото на празен ход? Ако имаш данни от стенда, дай да ги видим...
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Много синьо-сив пушек от ауспуха
Качвам клип на стойности при току-що запален двигател, когато съм в selective rotation conformity(оборотите на отделните цилиндри на празен ход) има прекъсване, се едно работи на 3 цилиндъра и когато се върна отново в selective mass adjustment(стойностите на дюзите на празен ход) има още по-голямо прекъсване, се едно работи на 2 цилиндъра, някои дюзи влизат в червеното и след секунди се нормализира.
https://www.vbox7.com/play:df331567f4
Също така качвам и данните от стенда, не ги хареса в макс товар при 1600 бара, не им достига малко горивото, една дюза не я хареса при 800 бара товар и нямаше кодове, затова вкарах ме тези който бяха разграфени на магнита отгоре.
https://www.vbox7.com/play:df331567f4
Също така качвам и данните от стенда, не ги хареса в макс товар при 1600 бара, не им достига малко горивото, една дюза не я хареса при 800 бара товар и нямаше кодове, затова вкарах ме тези който бяха разграфени на магнита отгоре.
Re: Много синьо-сив пушек от ауспуха
Моите дюзи кажи-речи са със същите стойности. Няма тресене, клатене, но от време на време и моята на място докато загрее пуши бяло. Разходът е нормален, колата върви нормално. Много рових из нета, а и из колата, за да установя от какво е, но всички изглежда наред.... Колата е с ремап и премахнат ЕГР и катализатор. Единственото ми обяснение е, че след премахване на ЕГР сместта се обогатява и няма какво да задържа изгорелите газове и белият пушек започва. Единственото, което ме навежда на дюзи е, че имам един шум при ниски обороти и повечко газ като от аванс (тихо кликане), но от 2 г. карам колата така, а момчето от което я взех я караше 4 г. така. Следя темата!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Много синьо-сив пушек от ауспуха
На празен ход и на загрял мотор покачи оборотите плавно до 1400 и леко задръж - следи дюзата на първи цилиндър и кажи дали минава корекция +2...
Re: Много синьо-сив пушек от ауспуха
Z3Ro* написа:На празен ход и на загрял мотор покачи оборотите плавно до 1400 и леко задръж - следи дюзата на първи цилиндър и кажи дали минава корекция +2...
Колега, какво означава, ако се вдигне?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Много синьо-сив пушек от ауспуха
Че някоя дюза е за ремонт - по всяка вероятност има нужда поне от чистене, а в повечето случаи се оправят нещата с нов разпръсквач... Сега рязгледах данните от стенда на колегата - въпреки че не става ясна честотата на пръскане, на ниско налягане 2, 3 и 4 дюзи са близо до горната граница. На средно налягане нормата от Бош е 1.5+-1.2, като моторът работи най-равномерно и тихо при 1.2-1.5 милиграма - колегата има една дюза на 2 и другите са сравнително зле, като една е тотално извън нормата. На високото виждам, че всички са извън, като нормата е 58.7+-4 милиграма, а при колегата всичко е над 64. Та няма как с тези дюзи моторът да работи нормално - трябват нови разпръсквачи според мен.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Много синьо-сив пушек от ауспуха
Като им направихме реглаж ги почистихме с ултразвук, но съмненията са за поне 4 нови разпръсквач или варианта да взема 100% рециклирани дюзи като върна старите и мен ме съмнява че проблема е в дюзите.
- VE 600 бара нормата е от 0,3-3,5 мм3.
- VE 800 бара нормата е от 0,3-2,5 мм3.
- LL 300 бара празния ход дават го от 2,5-8,5 мм3.
- VL 1600 бара макс товар нормата е от 69,9-81,9 мм3 при мен горивото не им достига и няма да върви много при пълна газ.
Пише го в 5-тия раздел(Flow, mm3/st) от къде до къде са допустимите стойности.
- VE 600 бара нормата е от 0,3-3,5 мм3.
- VE 800 бара нормата е от 0,3-2,5 мм3.
- LL 300 бара празния ход дават го от 2,5-8,5 мм3.
- VL 1600 бара макс товар нормата е от 69,9-81,9 мм3 при мен горивото не им достига и няма да върви много при пълна газ.
Пише го в 5-тия раздел(Flow, mm3/st) от къде до къде са допустимите стойности.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Много синьо-сив пушек от ауспуха
Аз гледам разпечатка за 530д - разлика има само в теста на високото, който при мен е на 1300 бара. Щом не достига горивото, няма да е богата сместа, а бедна - това е сравнително по-зле, щото значи детонации и така най-бързо се чупят бутала... Смени има разпръсквачите, щото с реглаж няма да мине. След малко ще кача снимка как излиза разпечатката там, където аз правя дюзите си...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Z3Ro* на 03 Май 2019, 11:42, променена общо 1 път
Re: Много синьо-сив пушек от ауспуха
Bmw30d написа:Моите дюзи кажи-речи са със същите стойности. Няма тресене, клатене, но от време на време и моята на място докато загрее пуши бяло. Разходът е нормален, колата върви нормално. Много рових из нета, а и из колата, за да установя от какво е, но всички изглежда наред.... Колата е с ремап и премахнат ЕГР и катализатор. Единственото ми обяснение е, че след премахване на ЕГР сместта се обогатява и няма какво да задържа изгорелите газове и белият пушек започва. Единственото, което ме навежда на дюзи е, че имам един шум при ниски обороти и повечко газ като от аванс (тихо кликане), но от 2 г. карам колата така, а момчето от което я взех я караше 4 г. така. Следя темата!
Колега,от личен опит.Пет години я карах така(с леко пречукване като аванс).Един слънчев ден на път за морето влезе в авариен режим с едно "приятно"чукане.На трети цилиндър челото на буталото беше като дупето на великденско яйце.Весели и безаварийни празници!
Re: Много синьо-сив пушек от ауспуха
p_petrov написа:Bmw30d написа:Моите дюзи кажи-речи са със същите стойности. Няма тресене, клатене, но от време на време и моята на място докато загрее пуши бяло. Разходът е нормален, колата върви нормално. Много рових из нета, а и из колата, за да установя от какво е, но всички изглежда наред.... Колата е с ремап и премахнат ЕГР и катализатор. Единственото ми обяснение е, че след премахване на ЕГР сместта се обогатява и няма какво да задържа изгорелите газове и белият пушек започва. Единственото, което ме навежда на дюзи е, че имам един шум при ниски обороти и повечко газ като от аванс (тихо кликане), но от 2 г. карам колата така, а момчето от което я взех я караше 4 г. така. Следя темата!
Колега,от личен опит.Пет години я карах така(с леко пречукване като аванс).Един слънчев ден на път за морето влезе в авариен режим с едно "приятно"чукане.На трети цилиндър челото на буталото беше като дупето на великденско яйце.Весели и безаварийни празници!
Колега, а какви бяха стойностите на дюзите на инпа, че моите точно на 2ри и 3ти са минусови (тоест пускат повечко нафта)
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Много синьо-сив пушек от ауспуха
До колкото съм запознат 6-така работи на по-малки барове, значи при бедна и богата смес пак може да стопи бутало. При богата смес от пикаеща дюза се получава чукане/детонация и при по продължително каране челото на буталото дига температура и се стопява, при бедна смес има недостиг на гори което да охлажда буталото и от там се стапя, но пак зависи дюзата колко е зле, в повечето случай има стопяване когато се кара с висока скорост.
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани