Вибрации във волана
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- g0dkratos
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL
Re: Вибрации във волана
Читаво място за реглаж може ли някой да препоръча?
- AsenD
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 21.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 330ci
- Мечтае да кара: e46 M3, e92 M3
Re: Вибрации във волана
Аз съм доволен от реглажа на Топ Дрифт Сервиз(на Тодор Дунев сервиза), ардеса е ул. „Никола Габровски“ 100, 1700 Студентски Комплекс, София. Вече 4 или 5 пъти съм правил реглаж на различни коли там и никога не съм имал оплаквания.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Вибрации във волана
SuSaMeCa написа:Момчета да питам и аз ако не е проблем :/
Имам и аз вибрации ама над 180 :Д. Интересното е че волана не тресе ами цялата кола. Колата е автоматик XI. Кормилните накрайници са сменяни, носачите не. Предните полуоски и 2те. Преди да ми кажете че е от полуоските. Преди да ги сменя бяха доста повече вибрациите и над 160 ( 20км подобрение и по-малко вибрации :Д ). Уж ги гледаха тампоните на носачите и шарнирите - единия шарнир бил леко тръгнал само. Сменяни са и тампоните на двигателя ( и от тях имаше тресене при ускорение ). Някакви идеи?
Най-вероятно е от раздатката както при всички Х-ове. След като почти със сигурност си сложил полуоски GSP, може и от полуоските да е. По принцип те са по-къси от оригиналните и може оттам да идва проблема. Аз когато GSP-то ми се скъса вътрешния маншон и установихме, че не се продава такъв, реших, че ще заложа на нещо качествено и взех рециклирана Spidan. Значително намаля вибрацията над 130. На 140-150 вече се кара почти нормално. Над 180 пак се усеща, но не така силно. Даже се бях надъхал да сменям и другата, ама като е здрава, не ми се занимаваше.
Относно баланса - избягвайте гумаджиници със стари баланс машини! С времето лагерите им се износвали и на джанти 17"+ започва да дава отклонение. А досега не съм чул някой да си ремонтира баланс машината. Така 2 години ходих при един, който ми правеше идеално 16-ките на старата кола. А на 17-ките нови гуми и волана играе. Като отидох на един нов сервиз с нови машини и ми даде по 15-20 грама разлика на всички джанти. После воланът заспа.
- SuSaMeCa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i - B58
Re: Вибрации във волана
Като смених зимните гуми с нови летни и други джанти. Над 180 има леко подобрение и го прави до 200. 200+ няма грам тресене :/...
Re: Вибрации във волана
След по-дълго каране по магистралата, установих, че вибрациите си ги има още. Правихме баланс, реглаж, смених предни дискове, леко се оправи, но все още си ги има вибрациите. Какво друго може да е, съвети?
- PaLMaL
- младши ентусиаст
- Мнения: 267
- Регистриран на: 3.03.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 320d 04'
- banan4i
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.11.2016
- Кара: e61 530d LCI
- Мечтае да кара: X6 M50d
Re: Вибрации във волана
Имам същото биене, което описвате, характеризиращо се със много ситно "сеене", долу, ниско в краката. Другите пътници не го усещат.
За смяна съм на тампони на скоростите и двигателя - тоест възможно е да е от тях? До преди няколко месеца вибрацията се усещаше повече и се оказа, че последния тампон, държащ генерацията се беше откъснал от купето и цялата генерация се люлееше, след като взех нова оригинална кука + тампон и ги поставих, вибрацията стана много по-лека. Подозирам, че е от тампони на скоростите, погледни ги, може да се окаже от тях
За смяна съм на тампони на скоростите и двигателя - тоест възможно е да е от тях? До преди няколко месеца вибрацията се усещаше повече и се оказа, че последния тампон, държащ генерацията се беше откъснал от купето и цялата генерация се люлееше, след като взех нова оригинална кука + тампон и ги поставих, вибрацията стана много по-лека. Подозирам, че е от тампони на скоростите, погледни ги, може да се окаже от тях
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани