Мнение относно проблем с турбото на 320d фейс
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- IvanMilenov
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 5.02.2019
- Пол: Мъж
Мнение относно проблем с турбото на 320d фейс
Привет!
Преди 3,4 дни забелязах, че колата влиза в турбо чак почти 3000 оборота, а преди това малко след 2000 вече се усещаше..
Някакви предположения и мнения?
Колата е още с катализатор, който смятам да махам!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Преди 3,4 дни забелязах, че колата влиза в турбо чак почти 3000 оборота, а преди това малко след 2000 вече се усещаше..
Някакви предположения и мнения?
Колата е още с катализатор, който смятам да махам!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Мнение относно проблем с турбото на 320d фейс
Проверка на елементите свързани с управлението на турбината, запушен MAP сенсор...
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Мнение относно проблем с турбото на 320d фейс
друг вариант е да е минало нещо през турбото и топлата перка да е в намален състав,в резултат на което бууста идва по късно
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- IvanMilenov
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 5.02.2019
- Пол: Мъж
Re: Мнение относно проблем с турбото на 320d фейс
Проблема е решен, оказа се
спукани вакууми под колекторите. Смених всички с нови и колата запя!
Sent from my iPhone using Tapatalk
спукани вакууми под колекторите. Смених всички с нови и колата запя!
Sent from my iPhone using Tapatalk
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани