Check engine light
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Check engine light
Здравейте. На моята е46-ца (330i face) от доста време ѝ свети check engine-a, като още в началото ми казаха, че е заради ДИСА клапата. Поръчах комплект за "ремонт" на ДИСА с подобренията (т.е. с алуминиеви части) и преди 2 дни ги сложихме на колата и изчистихме грешката. Днес, обаче, лампичката пак светна и дава същите грешки: "Oxygen sensor controller, bank 1/2, deviation too great, deviation rich". Друго нещо, което забелязах - като проверих INPA-та, lambdaintegrator 1 и 2 са извън допустимите стойности, когато колата е на газ, дали това е свързано с горното и заради него да свети check-a?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Check engine light
Казва ти че трябва да обогати сместа повече отколкото би трябвало
Имаш нейде теч из колекторите, скъсани маркучи или CCV вентилация
ПП Важи само за бензин, ако на бензин не излиза по всяка вероятност газовото е за центроване..
Изтрий грешките покарай 50 километра само на бензин да видиш как ще е, ако на бензин не излизат към газаджията
Имаш нейде теч из колекторите, скъсани маркучи или CCV вентилация
ПП Важи само за бензин, ако на бензин не излиза по всяка вероятност газовото е за центроване..
Изтрий грешките покарай 50 километра само на бензин да видиш как ще е, ако на бензин не излизат към газаджията
Тиез коне искат да ядат....
- SuSaMeCa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i - B58
Re: Check engine light
Това са си максимални стойности на тримовете. Виж на бензин дали пак е макс. Ако е значи сондите са заминали. Ако на бенз е добре ( +- 3 макс 5 ) значи си за настройка на газта. Също виж и дали изобщо мърдат нагоре надолу самите сонди.
Последна промяна SuSaMeCa на 12 Мар 2019, 17:26, променена общо 1 път
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Check engine light
Това не е показанието на ламбадата, това е ламбада интегратора (коефициента на интеграция на ламбада сензора)...
Заводски трябва да е 0-ла с времето обаче и с остаряването на двигателя и бензиновата система се допуска отклонение от + - 20 процента (зелената зона) от нормалната граница...
Когато излезе от тази нормална граница записва грешка!!!!!
Преди да го накараш човека да смени ламбда сонди по 250 оригинални, защото другите не стават за нищо, накарай го да си прегледа нещата от който зависят тяхното показание, горивна система запалителна и колектори..
Заводски трябва да е 0-ла с времето обаче и с остаряването на двигателя и бензиновата система се допуска отклонение от + - 20 процента (зелената зона) от нормалната граница...
Когато излезе от тази нормална граница записва грешка!!!!!
Преди да го накараш човека да смени ламбда сонди по 250 оригинални, защото другите не стават за нищо, накарай го да си прегледа нещата от който зависят тяхното показание, горивна система запалителна и колектори..
Тиез коне искат да ядат....
Re: Check engine light
SuSaMeCa написа:Това са си максимални стойности на ламбдите. Виж на бензин дали пак е макс. Ако е значи сондите са заминали. Ако на бенз е добре ( +- 3 макс 5 ) значи си за настройка на газта. Също виж и дали изобщо мърдат нагоре надолу самите сонди.
На бензин стойностите са в нормата.
onewg написа:Казва ти че трябва да обогати сместа повече отколкото би трябвало
Имаш нейде теч из колекторите, скъсани маркучи или CCV вентилация
ПП Важи само за бензин, ако на бензин не излиза по всяка вероятност газовото е за центроване..
Изтрий грешките покарай 50 километра само на бензин да видиш как ще е, ако на бензин не излизат към газаджията
Ще покарам само на бензин, както казваш и ще видим
- SuSaMeCa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i - B58
Re: Check engine light
onewg написа:Това не е показанието на ламбадата, това е ламбада интегратора (коефициента на интеграция на ламбада сензора)...
Заводски трябва да е 0-ла с времето обаче и с остаряването на двигателя и бензиновата система се допуска отклонение от + - 20 процента (зелената зона) от нормалната граница...
Когато излезе от тази нормална граница записва грешка!!!!!
Преди да го накараш човека да смени ламбда сонди по 250 оригинални, защото другите не стават за нищо, накарай го да си прегледа нещата от който зависят тяхното показание, горивна система запалителна и колектори..
Обикновенно когато не работят забиват на 0, 0.1V и ламба интегратора ( на запат му викат шорт търм ) забива на 28 ( макса ). А отклонението в норма е +-10 не 20 ( друг е въпроса че трябва да е макс +-5 ) Когато работи над 20 вместо да ти запамети лонг търма на 20 ти записва грешка за бедна смес. Затова му казах да пробва на бензин да види дали е от газта и дали изобщо мърдат показанията на ламбдите.
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Check engine light
SuSaMeCa написа:Това са си максимални стойности на ламбдите.
Пак да поясня, максимална стойност на ламбдата, означава че ламбдата дава максимално възможно голям сигнал който може да генерира този датчик, при някой са 1 волта при някой 5 волта, което по принцип е предизвикано от много богата смес...
Човека няма "максимални стойности на ламбдите" а има излизане на лабда интегратора от нормалните заводски отклонения, или както се изразяват англоговорящите къс трим, което аз не го ползвам, защото звучи глупаво, къс трим дълъг трим, това са идиоми..
Аз те разбрах какво имаш предвид от първият път, защото се занимавам от 30 години с автомобили...
Ама за пишлеметата тук, трябва да обясняваш по разбираемо
Тиез коне искат да ядат....
- SuSaMeCa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i - B58
Re: Check engine light
Прав си имах предвид максимум стойности на тримовете . Говорим за едно и също ама малко не можахме да се разберем :Д ( или поне аз ;д )
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Check engine light
Аз те разбрах, но жаргонно не е хубаво заради хората които по малко разбират и жаргонният език е труден за разбиране, понеже такъв език е съставен най вече от оксиморони, и взаимно противоречащи се работи.....
Като флайт инструктора след излитане казал на кадета gear UP демек колела горе, и кадета започнал да обръща самолета с колелата нагоре!!!!
Като флайт инструктора след излитане казал на кадета gear UP демек колела горе, и кадета започнал да обръща самолета с колелата нагоре!!!!
Тиез коне искат да ядат....
Re: Check engine light
Изчистих грешката, карах колата на бензин, но на 40-тия километър светна лампата :'(
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Check engine light
Ако в записала пак същите грешки тръгни от тривиалните неща, не уплътнение в смукателният колектор..
Тиез коне искат да ядат....
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани