Грешка 4b90 ниско налягане в рейла
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
Грешка 4b90 ниско налягане в рейла
Здравейте. Тази сутрин едвам запали колата за да отида на работа. Като закача диагностиката изписва 4b90. Разгледах нета и виждам че най-вероятен проблем е регулатор за налягане закачен в единия край на рейла.На тръгване от работа колата си запали нормално. Какво ще кажете, дали направо да купувам нов?
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Грешка 4b90 ниско налягане в рейла
Може да е ниско поради течаща дюза, поради приблем с регулатора, поради дефектен сензор, поради задръстен горивен филтър.. Трябва да се види колко е ниско и какви стойности показват и другите сензори по веригата, иначе може да се сменят здрави части.
Но по принцип при тая грешка най-често проблемът е в сензора на рейла...
Но по принцип при тая грешка най-често проблемът е в сензора на рейла...
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
Re: Грешка 4b90 ниско налягане в рейла
Кое ще рече сензора на рейла
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Грешка 4b90 ниско налягане в рейла
Номер 3 от схемата е сензорът за налягане:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0959
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0959
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
Re: Грешка 4b90 ниско налягане в рейла
А възможно ли е клапана да не държи налягане и нафтата да пада до резервоара и с повече въртене да си пали. Утре сутрин ще вида дали ще запали.
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
Re: Грешка 4b90 ниско налягане в рейла
Запали си перфектно, няма никакви грешки.
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Грешка 4b90 ниско налягане в рейла
Същата грешка ми излезе преди седмица, както карах колата изгасна в движение и светна лампата DDE(Digital Diesel Electronics), викам си че скъса верига, оказа се счупено буре в дюзата където е над съчмата смених го, въртиш но нафтата минава през излишната и не може да направи 250-300 бара налягане да запали, сложих ме друга дюза за проба и запали, тази грешка е съпроводена с няколко проблема, може да е подкачаща помпа, гнп, датчик на гнн или датчици на рейката има един отпред и един отзад, аз ги проверих като им изкарах една по една буксите веднага записва грешка, но имах съмнение че може датчика да работи, но да не отчита точното налягане, но след проверка на излишната нафта се оказа дюза, иначе щях да ги сменям един по един за проба.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Грешка 4b90 ниско налягане в рейла
danzel-jtd написа:А възможно ли е клапана да не държи налягане и нафтата да пада до резервоара и с повече въртене да си пали. Утре сутрин ще вида дали ще запали.
Като дадеш на контакт подкачащата помпа която се намира под шофьора веднага прави налягане до гнп-то и като вземеш да въртиш гнп-то започва да прави налягане в рейката и трябват минимум 250-300 бара налягане да запали колата.
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
Re: Грешка 4b90 ниско налягане в рейла
При мен няма проблеми вече 2 ден. Всичко си е нормално все едно не е имала проблем.
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
Re: Грешка 4b90 ниско налягане в рейла
След 1 година, пак същия проблем, само че този път я за качих и гледах налягането докато запали. При изкано 588 започна от 78,100,116,170,200,289, 314 и запали и исканото се промени на 303 и подаваното.стана 303. Сега сензора ли да сменям или клапана на рейла (2 от схемата по горе)
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
Re: Грешка 4b90 ниско налягане в рейла
Като чета из нета, то има 1 клапан на рейла, 1 сензор на рейла, и 1 клапан регулатор на помпата за високо налягане.Пък почвам да си мисля, че щом докато върти и прави налягане и после проблеми няма, цял ден, може да е от по замръзнала нафта, въпреки че слагам BDC.
Имам фиат браво жтд и там смених регулатора на налягането защото как я изгасиш после яко въртене за да запали и няма ядове вече. А тук само сутрин дето върти повече и после няма помен от проблем. Дали да не пробвам с клапана на рейла, този под филтъра за купето дето е
Имам фиат браво жтд и там смених регулатора на налягането защото как я изгасиш после яко въртене за да запали и няма ядове вече. А тук само сутрин дето върти повече и после няма помен от проблем. Дали да не пробвам с клапана на рейла, този под филтъра за купето дето е
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
Re: Грешка 4b90 ниско налягане в рейла
Смених дюза на 1 цилиндър. Утре сутрин ще видя дали ще запали нормално или пак ще върти много.
EDIT: преди палеше топла:вът вът вът бръм
Сега топла пали:вът-бръм.
EDIT: преди палеше топла:вът вът вът бръм
Сега топла пали:вът-бръм.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- danzel-jtd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 16.06.2012
- Кара: Audi 1.9 tdi;BMW e46 320da 12.2002
Re: Грешка 4b90 ниско налягане в рейла
Сутрин на - 1 запали от четвърт оборот, както си палеше преди. Мисля че това беше от мен, колеги. Успех
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
Re: Грешка 4b90 ниско налягане в рейла
danzel-jtd написа:Сутрин на - 1 запали от четвърт оборот, както си палеше преди. Мисля че това беше от мен, колеги. Успех
Благодаря, че сподели!
Точно от пикаеща дюза съм чувал, че пада налягането в рейла.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Грешка 4b90 ниско налягане в рейла
Тази в случая е била здраво задръстена, затова връща толкова много нафта.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани