Проблем обороти e46 328 M52

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 30.10.2013
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: '02 E46 325i
Детайли за колата: сива

Re: Проблем обороти e46 328 M52

Мнение от empar » 13 Фев 2019, 14:58

Колеги, имам абосюлотно същия проблем с M54B25, като до сега клонях към дебитомер. :roll:
Възможно ли е да е същата причина?

Известно време след смяна на реле-регулатора на алтернатора(свръх-зареждаше на 18-19 волта) се появи проблема но до сега не се бях замислял, че може да има връзка.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 7.02.2019
Пол: Мъж

Re: Проблем обороти e46 328 M52

Мнение от Emich » 16 Фев 2019, 15:03

Проверих алтернатор. Не е от него проблема. Къде в Бургас има адекватен майстор, за да помогне?
e46 328 m52

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем обороти e46 328 M52

Мнение от Dirty M5 driveR » 18 Фев 2019, 18:54

Току що закачах колата с ИНПА заради проблем с АБС и какво да видя - заряда на празе ход играе 14.2-14.7 волта. Алтернаторът ми по спомен е точно Валео. От написаните мнения дотук да разбирам ли еднозначно, че ще се наложи да си търся Бош? Защото е ясно, че така не става. А възможно ли е акумулатора да си заминава и да води до тази аномалия? Че алтернатора съм го обслужвал и да не го сменям за няма нищо...

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 4.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW 328CI

Re: Проблем обороти e46 328 M52

Мнение от Galineca » 01 Апр 2019, 14:40

Emich написа:Привет!
Имам следния проблем вече една година.
Оборотите люлеят на празен ход на място, както и в движение при освободена скорост. Колата го прави, когато си прецени сама.
Оборотите падат до 500 залюляват се за секунда и се нормализират на 700. Проблема е такъв, че при форсиране на място до 3000 и над тях колата запира 710/730. Но при форсиране на 1200/1300 тогава оборотите падат до 500 и започва люлеенето. Колата го прави това само когато е заграля при студен мотор е добре. :shock: :shock: :shock:
Сменени са: свещи, клапан картерни газове, дебитомер, дроселната клапа е почистена. Колата не дърпа от никъде въздух, вакуума е 0.27-0.30. Степ мотора е минал ултразвук и се движи супер свободно. При диагностика в реално време показва, че горивната смес е в норми е нито бедна нито богата. Алтернатора е проверен при изгасена кола е 13.87V, работещ двигател 14V, пуснати фарове пада до 13V и се връща венага до 14V.
Вече не знам какво да правя и при кой майстор да ида :banghead: :banghead: :banghead: Ето и клип за по нагледно.
https://drive.google.com/open?id=1Dy8Y9S5TaenCrGwpaOEg0qy3bJ-1nE_X


Тоз вакуум 0.27-0.30 как го премери...

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook