Проблем обороти e46 328 M52
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- empar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 325i
- Детайли за колата: сива
Re: Проблем обороти e46 328 M52
Колеги, имам абосюлотно същия проблем с M54B25, като до сега клонях към дебитомер.
Възможно ли е да е същата причина?
Известно време след смяна на реле-регулатора на алтернатора(свръх-зареждаше на 18-19 волта) се появи проблема но до сега не се бях замислял, че може да има връзка.
Възможно ли е да е същата причина?
Известно време след смяна на реле-регулатора на алтернатора(свръх-зареждаше на 18-19 волта) се появи проблема но до сега не се бях замислял, че може да има връзка.
Re: Проблем обороти e46 328 M52
Проверих алтернатор. Не е от него проблема. Къде в Бургас има адекватен майстор, за да помогне?
e46 328 m52
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем обороти e46 328 M52
Току що закачах колата с ИНПА заради проблем с АБС и какво да видя - заряда на празе ход играе 14.2-14.7 волта. Алтернаторът ми по спомен е точно Валео. От написаните мнения дотук да разбирам ли еднозначно, че ще се наложи да си търся Бош? Защото е ясно, че така не става. А възможно ли е акумулатора да си заминава и да води до тази аномалия? Че алтернатора съм го обслужвал и да не го сменям за няма нищо...
Re: Проблем обороти e46 328 M52
Emich написа:Привет!
Имам следния проблем вече една година.
Оборотите люлеят на празен ход на място, както и в движение при освободена скорост. Колата го прави, когато си прецени сама.
Оборотите падат до 500 залюляват се за секунда и се нормализират на 700. Проблема е такъв, че при форсиране на място до 3000 и над тях колата запира 710/730. Но при форсиране на 1200/1300 тогава оборотите падат до 500 и започва люлеенето. Колата го прави това само когато е заграля при студен мотор е добре.
Сменени са: свещи, клапан картерни газове, дебитомер, дроселната клапа е почистена. Колата не дърпа от никъде въздух, вакуума е 0.27-0.30. Степ мотора е минал ултразвук и се движи супер свободно. При диагностика в реално време показва, че горивната смес е в норми е нито бедна нито богата. Алтернатора е проверен при изгасена кола е 13.87V, работещ двигател 14V, пуснати фарове пада до 13V и се връща венага до 14V.
Вече не знам какво да правя и при кой майстор да ида Ето и клип за по нагледно.
https://drive.google.com/open?id=1Dy8Y9S5TaenCrGwpaOEg0qy3bJ-1nE_X
Тоз вакуум 0.27-0.30 как го премери...
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани