Трудно пали и клати обороти. М43б19

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.12.2018
Местоположение: Гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: E46 323 купе

Трудно пали и клати обороти. М43б19

Мнение от R.Konkyov » 20 Яну 2019, 22:32

Здравейте колеги , проблема е следния първото палене е доста трудно (пали от първото и второто въртене акумулатора е нов няма и месец) ако не се подаде газ ще изгасне или ще и е доста трудно без моя намеса. Колата е на газ / бензин пали си на бензин и после като загрее ( вдигне някаква температура ) си обръща сама . Първото обръщане е също доста друго ако се случи да е когато превключваш от първа на втора гасне. Следващото нещо е оборотите не ги държи постоянно както би следвало нито на газ ,нито на бензин ами ги клати когато се отнема газ ( примерно когато е на 1500 - 1800 да кажем втора и отнемеш ги клати) . И като че ли не върви както вървеше преди. Моля за съвети и аз не знам какво да правя , когато я закачихме на диагностика изписва бедна смес. :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 13.06.2017
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: e46 316i
Мечтае да кара: ///М

Re: Трудно пали и клати обороти. М43б19

Мнение от milen_kisiov » 21 Яну 2019, 10:56

Може да провериш първо всички вакуумни маркучи, гофре на смукателя, маркучи на картерна вентилация. Дебитомер - много вероятно. Пробвай дали ще има промяна с откачена букса на дебитомера, ако има разлика си е половин решение. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.12.2018
Местоположение: Гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: E46 323 купе

Re: Трудно пали и клати обороти. М43б19

Мнение от R.Konkyov » 21 Яну 2019, 21:56

milen_kisiov написа:Може да провериш първо всички вакуумни маркучи, гофре на смукателя, маркучи на картерна вентилация. Дебитомер - много вероятно. Пробвай дали ще има промяна с откачена букса на дебитомера, ако има разлика си е половин решение. :yes:



Здравей колега, дебитомера като го откача работи една идея малко по- лошо . Вакуумните маркуча който са пред мотора са добре не са скъсани. Утре или в други ден ще я надуя с пушек да видя дали ще излезе от някъде и евентуално да разбера дали дърпа въздух. Също днеска когато да кажем е на 2-ра с 1500 - 1700 обороти и като я настъпя ще кажеш че се дави на бензин , това във високите обороти го няма.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 20.02.2009
Местоположение: София
Кара: E46 (M43B19)

Re: Трудно пали и клати обороти. М43б19

Мнение от xenolith » 22 Яну 2019, 12:19

Хвърли едно око на мнението на Neoo от линка долу. Също и дебитомера е един от главните герои при този мотор.

ЦЪК

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.12.2018
Местоположение: Гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: E46 323 купе

Re: Трудно пали и клати обороти. М43б19

Мнение от R.Konkyov » 22 Яну 2019, 17:03

xenolith написа:Хвърли едно око на мнението на Neoo от линка долу. Също и дебитомера е един от главните герои при този мотор.

ЦЪК


Мнението на Неоо съм го чел не един път. Маркуча на картерните газове го гледах вчера не беше нещо фрапиращо просто имаше така да кажа пресечено масло (жълта слуз) . Не беше запушен с нагар или нещо подобно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1086
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: Трудно пали и клати обороти. М43б19

Мнение от The Heartlistener » 22 Яну 2019, 17:48

Клатенето на обороти след отнемане на газта на празен ход съчетано с муден вървеж може да се дължи на некоректно работеща ламбда/и/. Това беше типичен проблем за по-старите мотори.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.12.2018
Местоположение: Гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: E46 323 купе

Re: Трудно пали и клати обороти. М43б19

Мнение от R.Konkyov » 22 Яну 2019, 17:57

The Heartlistener написа:Клатенето на обороти след отнемане на газта на празен ход съчетано с муден вървеж може да се дължи на некоректно работеща ламбда/и/. Това беше типичен проблем за по-старите мотори.


Ламбда сондите ги гледах на живи данни и едната след катализатора беше заминала и я сменихме другата беше ок . Освен ако не се е променило нещооо..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.12.2018
Местоположение: Гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: E46 323 купе

Re: Трудно пали и клати обороти. М43б19

Мнение от R.Konkyov » 22 Яну 2019, 20:48

R.Konkyov написа:
The Heartlistener написа:Клатенето на обороти след отнемане на газта на празен ход съчетано с муден вървеж може да се дължи на некоректно работеща ламбда/и/. Това беше типичен проблем за по-старите мотори.


Ламбда сондите ги гледах на живи данни и едната след катализатора беше заминала и я сменихме другата беше ок . Освен ако не се е променило нещооо..


Също може и цял ден да я карам и да държи да кажем 950 - 900 оборота и на другия ден като тръгна някъде държи по 800 - 750 и когато отнема газта падат до 500 пак се вдигат и се усеща вибрация като цяло и най - вече се вижда на скоростния лост. :banghead:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 20.02.2009
Местоположение: София
Кара: E46 (M43B19)

Re: Трудно пали и клати обороти. М43б19

Мнение от xenolith » 24 Яну 2019, 11:05

Ами почвай всичко по веригата и покрай веригата. Маркучи, гофрета, вентилации. Сонди, дебитомери, стъпково моторче и цялата електроника наоколо. Свещи (не подценявай!), кабели, бобини.

И ако всичко от горните е 6 - отваряш мотора отгоре, гарнитурки, клапани (да не ти казвам, че направо не затваряха) и тнт. И моята полетя. :mhihi:

Може да звучи малко странно, но хвърли един поглед на щеката за маслото дали е влезнала добре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.12.2018
Местоположение: Гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: E46 323 купе

Re: Трудно пали и клати обороти. М43б19

Мнение от R.Konkyov » 24 Яну 2019, 22:40

xenolith написа:Ами почвай всичко по веригата и покрай веригата. Маркучи, гофрета, вентилации. Сонди, дебитомери, стъпково моторче и цялата електроника наоколо. Свещи (не подценявай!), кабели, бобини.

И ако всичко от горните е 6 - отваряш мотора отгоре, гарнитурки, клапани (да не ти казвам, че направо не затваряха) и тнт. И моята полетя. :mhihi:

Може да звучи малко странно, но хвърли един поглед на щеката за маслото дали е влезнала добре.


Мерси за отговора ще проверя нещата , дано да не се стига до отваряне на мотора :lol: :lol: макар че е възможно някой клапан да не затваря . Сега съм взел една добавка на бардал не съм я сложил , но ще и дойде ред.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Трудно пали и клати обороти. М43б19

Мнение от ivoaudi » 25 Яну 2019, 0:30

Тук, колегата Benord е написал много интересни неща:

viewtopic.php?f=8&t=290748
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: Трудно пали и клати обороти. М43б19

Мнение от гумата » 25 Яну 2019, 4:01

Не пишеш да си сменял или да знаеш да са сменяни свещи , кабели, бубина, стартер или бендикса, четки на алтернатор... Иди на "елкетриджия", закачете на компютърче да погледне каква е диагностиката и сменяй. Ламда сонда, моторче на празен ход и дебитормер идват после, ако въобще дойдат в твоя случай. Четки на алтернатор и бендикс със сигурност имаш да смениш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Трудно пали и клати обороти. М43б19

Мнение от djkita » 25 Яну 2019, 21:15

Покарай я няколко дни само на бензин и виж дали ще се подобрят нещата. Ако се оправи - отиваш при някои кадърен газаджия да ти оправи настройките. Не бързай със смените на части и т.н.

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW 318CI
Мечтае да кара: е92

Re: Трудно пали и клати обороти. М43б19

Мнение от desislav88 » 29 Яну 2019, 18:59

Моята имаше същия проблем. м43б19 с гас главния герой беше дебитомера. Колата си прави адаптации когато е на газ сс повредн деботмер става страшно. смених дебитомера първо с китайски подбри се но пак правеше проблеми на газ и на бензин. смених го с бош и колата заспа вече 3 години.80% ти е дебитомера. ако не си сменил клапана за картерните газове е много желателно да го смениш и него, вътре клапата се къса и смуче въздух, Живота на дебитомера е 160000км ана клапана около 100000 те са си консуматив.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook