Вибрации след смяна на предни полуоски Е46 ХИ.-Решен
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: M54 сега N53
Вибрации след смяна на предни полуоски Е46 ХИ.-Решен
Направи ми впечатление ,че след смяна на предните полуоски с афтърмаркет при спряло положение на Д ( колата е автомат , бензин само ) вибрациите станаха по осезаеми в купето , старите полуоски бяха оригиналните и пак имаше вибрации при
спряло но не ги усещах толкова.
Ако някой е имал същия проблем след смяна да изкаже мнение или да ми дадете насока дали да търся проблем другаде.
спряло но не ги усещах толкова.
Ако някой е имал същия проблем след смяна да изкаже мнение или да ми дадете насока дали да търся проблем другаде.
Последна промяна Stoqnchev на 08 Фев 2019, 20:30, променена общо 1 път
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Вибрации след смяна на предни полуоски Е46 ХИ.
Колега според мен,когато колата не се движи,полуоските нямат никакво отношение към каквото и да е било. Да не би да има проблем в скоростната кутия?
пс: Какви полуоски сложи?
пс: Какви полуоски сложи?
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: M54 сега N53
Re: Вибрации след смяна на предни полуоски Е46 ХИ.
Да реално не трябва да има никакво значение при спряло положение , но вибрации се засилиха след монтажа... което е странно
Кутия включа нормално не рита , не блъска ,няма шумове , течове нито пък съм имал проблеми с нея преди.Даже "прословутото " тупкане при превключваме на 1-ва и от задна на 1-ва започна да не се чува почти.
Като марка сложих GSP понеже ме убедиха ,че при афтърмаркета разликата е само в цената иначе качествата са много близки едно до друго.
Запазил съм си ги оригиналните ( от завода ) пак ще се огледа колата и ако не се открие проблема , ще търся лява оригинална здрава.
Кутия включа нормално не рита , не блъска ,няма шумове , течове нито пък съм имал проблеми с нея преди.Даже "прословутото " тупкане при превключваме на 1-ва и от задна на 1-ва започна да не се чува почти.
Като марка сложих GSP понеже ме убедиха ,че при афтърмаркета разликата е само в цената иначе качествата са много близки едно до друго.
Запазил съм си ги оригиналните ( от завода ) пак ще се огледа колата и ако не се открие проблема , ще търся лява оригинална здрава.
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Вибрации след смяна на предни полуоски Е46 ХИ.
От полуоските е колега 100%, не се вкарва в други филми. С неоригинални поуки и така, само със здрави оригинални почти не се усещат вибрации.
- SuSaMeCa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i - B58
Re: Вибрации след смяна на предни полуоски Е46 ХИ.
stefan_suny написа:От полуоските е колега 100%, не се вкарва в други филми. С неоригинални поуки и така, само със здрави оригинални почти не се усещат вибрации.
Миналата седмица смених лявата с GSP и нямам проблеми. Дясната я смених лятото със SKF и няма подобни вибрации. Преди да сменя лявата на 180 и нагоре почваше да се тресе колата. В момента пак го има,но много ситно и явно нещо друго има за смяна, но като цяло е много по-добре.
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: M54 сега N53
Re: Вибрации след смяна на предни полуоски Е46 ХИ.
SuSaMeCa написа:stefan_suny написа:От полуоските е колега 100%, не се вкарва в други филми. С неоригинални поуки и така, само със здрави оригинални почти не се усещат вибрации.
Миналата седмица смених лявата с GSP и нямам проблеми. Дясната я смених лятото със SKF и няма подобни вибрации. Преди да сменя лявата на 180 и нагоре почваше да се тресе колата. В момента пак го има,но много ситно и явно нещо друго има за смяна, но като цяло е много по-добре.
Твойта кола автомат ли е ?
Няма логика да е от полуоските , защото всички клипове в тубата ги изгледах по този въпрос и всички слагат афтърмаркет полуоски.
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- SuSaMeCa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i - B58
Re: Вибрации след смяна на предни полуоски Е46 ХИ.
Stoqnchev написа:
Твойта кола автомат ли е ?
Няма логика да е от полуоските , защото всички клипове в тубата ги изгледах по този въпрос и всички слагат афтърмаркет полуоски.
Да автомат е. 330хи 2002.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Вибрации след смяна на предни полуоски Е46 ХИ.
Ако не е автомат колата няма никакъв проблем с неоригинални. При автомати се получава осезаема вибрация при спряло положение на D/R. По клипове не знам но по чуждите форуми е пълно с такива случаи. Личния ми опит също го потвърждава. Сега съм с оригинални полуоски и всичко е 6, карал съм с китайски JR и после с GSP от елиткар, в движение няма проблем ,но на място при D/R се усещат вибрации. Мен лично ме дразнеше това и ги смених с оригинални, GSPто се надявах да оправи това, но не стана и го карах само 2-3к, сега го продавам......
Re: Вибрации след смяна на предни полуоски Е46 ХИ.
stefan_suny написа:Ако не е автомат колата няма никакъв проблем с неоригинални. При автомати се получава осезаема вибрация при спряло положение на D/R. По клипове не знам но по чуждите форуми е пълно с такива случаи. Личния ми опит също го потвърждава. Сега съм с оригинални полуоски и всичко е 6, карал съм с китайски JR и после с GSP от елиткар, в движение няма проблем ,но на място при D/R се усещат вибрации. Мен лично ме дразнеше това и ги смених с оригинални, GSPто се надявах да оправи това, но не стана и го карах само 2-3к, сега го продавам......
На каква цена ги взе оригиналните,че и аз съм с GSP и на място и при мен има вибрации на D/R
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: M54 сега N53
Re: Вибрации след смяна на предни полуоски Е46 ХИ.
stefan_suny написа:Ако не е автомат колата няма никакъв проблем с неоригинални. При автомати се получава осезаема вибрация при спряло положение на D/R. По клипове не знам но по чуждите форуми е пълно с такива случаи. Личния ми опит също го потвърждава. Сега съм с оригинални полуоски и всичко е 6, карал съм с китайски JR и после с GSP от елиткар, в движение няма проблем ,но на място при D/R се усещат вибрации. Мен лично ме дразнеше това и ги смених с оригинални, GSPто се надявах да оправи това, но не стана и го карах само 2-3к, сега го продавам......
Малко информация от къде ги закупи , нещо като цена и т.н на лично
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Вибрации след смяна на предни полуоски Е46 ХИ.
Чувал съм за доволни хора от рециклирани оригинални полуоски. Бях говорил наскоро с човек който кара 330хд ръчни скорости, ремапвано и не си знаеше нютоните и конете. Колата била с рециклирани полуоски на над 40хкм и за сега нямал проблем с вибрации. Друг е въпроса колко ще издържат останлите неща по задвижването,скорости,раздатка,дифове,защото колата била около 250кс.
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: M54 сега N53
Re: Вибрации след смяна на предни полуоски Е46 ХИ.
Явно тези вибрации се получават само при автоматите , вчера се качих на Е46 ХД ръчка с неоригинални полуоски и нямаше никакви вибрации като при мен с автомата.
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: M54 сега N53
Re: Вибрации след смяна на предни полуоски Е46 ХИ.
Решен - свалиха GSP полуоските и сложиха моите ( старите ) оригиналните и чисто ново външно каре на лявата , понеже смяната на двете предни полуоски беше заради него и изчезнаха всякакви вибрации по купето и сега всичко е ОК , понеже предните полуоски страдат от скъсване на маншони като цяло и е добре да се проверяват на определено време за да се избегне ремонт по тях или смяна с нови НО САМО ОРИГИНАЛНИ.
Като това нещо се отнася само за АСК , при ръчни скорости няма да има проблеми да се кара с афтърмаркет , както колегата по горе е написал и сам се убедих с това.
Като това нещо се отнася само за АСК , при ръчни скорости няма да има проблеми да се кара с афтърмаркет , както колегата по горе е написал и сам се убедих с това.
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- PaLMaL
- младши ентусиаст
- Мнения: 267
- Регистриран на: 3.03.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 320d 04'
Re: Вибрации след смяна на предни полуоски Е46 ХИ.-Решен
Някой има ли представа дали задните полуоски са едни и същи на 46-ците ?
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани