Проблем с 320д 136кс след ремонт на турбо,дюзи и ГНП

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: kakvoto nabaria
Мечтае да кара: samolet :P
Детайли за колата: super traktor 320d

Проблем с 320д 136кс след ремонт на турбо,дюзи и ГНП

Мнение от plastic » 09 Яну 2019, 19:40

Здравейте колеги,
след ремонт на дюзи,турбо и ГНП колата върви добре при в определен момент и в следващия момент забива не иска да работи добре ри подаване на газ.
Малко пред история първо започнах с дифтунги на две от дюзите при смяна на маслото но веднага след смяната на дифтунгите започна да пали трудно на следващата сутрин и излизаше бял дим при палене и маслото стана много над МАХ(измих дригателя понеже забравихме да сложим единия маркуч за обратната нафта и направи двигателя оле мале) . Свалих ги и ги пратих за рециклиране оказаха се три много зле и една в нормите.при свалянето на дюзите видях че имам омасляване и проверих турбото оказа се с луфт и него пратих за ремонт.Докато чаках да ремонта изчистех всички тръби,интеркулери,всмукателен колектор от нагар и всичко по трасето с обезмаслител и на топла водоструйка . След слагане на турбо,дюзи,ново масло,филтри (всички до един) колата пак не палеше лесно даже трябваше да подавам газ да запали.Закачих я на компютъра и ми излезе "Отварящ клапан на регулирането на впръскване" това за един майстор е умна дюза ,а за друг ГНП(умната дюза е ремонтирана). Бутнаха аванса започна(макар да показваше 2 градуса на диагностика ) да пали лесно но когато и скимне при палене излизаше бял дим с мирис на нафта и след тръгване на колата изчезваше. а колата не вървеше добре едвам вдигах 170км/ч. Свалих ГНП и го пратих за ремонт след слагането първия ден вървеше много добре и палеше мога да кажа добре с една идея по бавно" т т и пали (сравнение преди да започнат проблемите зима лете от раз докато завъртя ключа нямаше т т).След ден два започна при паленето пак да излиза бял дим и мирис малко на нафта. закачих я пак да де грешка на дебитомер ,сензор на налягане на турбо и отварящия клапан пак. Изтрих ги и покарах 100 200 км след диагностика излиза само отварящия клапан.Пак изтрих реших пак да покарам да видя как върви но след ден два колата започна да не върви аз давам газ тя не тръгва едно и също се забива в земята(едно и също няма турбо и по зле карал съм дизел без турбо) и след малко тръгва добре !!! решех да направя пак диагностика с софт на БМВ и показа зацепването на 4 градуса при натоварване 14 ако сам разбрал добре а там трябвало да е над 10 и ми каза че дава грешка на управление на турбото. Отидох при майстора който ми слага помпата и му казах че е на 4 градуса а до колкото знам трябва да на 3.Той ми излиза с изказване аз какво мога да ти помогна както е пратена помпата съм я сложил на заключва от ремонта(скобата) и каза майстора така е направил.Прочетох малко за зацепването нещо не ми се върза че се слага така но и се обадих на майстора и той каза трябва да я зацепи правилно на двигателя и помпата е заключена след тест за ГНП. Отивам пак при майстора който слага помпата и пак си изми ръцете с другия майстор на гнп-то аз му казвам че трябва да е на 3 градуса до колкото прочетох на първи цилиндър и тн.(не ги разбирам тези неща) и той веднага двигателя бил заключен при свалянето май ми каза и като сложел помпата трябвало само да махне скобата нищо не спомена за часовник :dunno:
Просто след хвърлени много пари колата не върви добре ,малко повече харчи и малко по шумен ми стана двигателя. И не знам кой е проблема за това !!!!!
Ще съм ви благодарен ме насочите кой е проблема гнп или управление на турбо (или сезнор налягане турбо) и можели пак да се зацепи правилно гнп-то без да се сваля пак!!!
Благодаря предварително и колкото по малко ядове да имате с колите

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook