Ходова част Е46 - актуални методи за подобрение.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Ходова част Е46 - актуални методи за подобрение.
Здравейте колеги,
За много години
прегледах всички по-актуални теми за ходовата част, но всичко е от 2015-2016-та година затова реших да задам въпроса си на чисто.
За последните 10000км 3 пъти сменям пълен комплект по окачването отпред: Носачи, тампони, биалетки, накрайници и т.н.
Всеки път слагам Лемфьордер (от официален представител на марката, на попските цени), но не съм доволен от качеството и от времето за което се разбиват. Варненските пътища са от най-разбитите в страната, и гумите са 225/40/18 карани на 2.5бара отпред , но въпреки това за 10к км. 4-ти комплект носачи е прекалено.
Задните големи тампони на носачите (на петите) ги подмених с полиуританови и не са разбити за сега (втори комплект носачи), друска, но поне не хлопа.
Какви са алтернативите за по-качествено и дълготрайно окачване отпред? Рециклирането с шарнири от е36 добро решение ли е? Влошава ли се още возията която не е хубава за начало? Или някоя друга марка за носачите доказана с времето и километрите, че издържа повече.
Благодаря Ви предварително.
За много години
прегледах всички по-актуални теми за ходовата част, но всичко е от 2015-2016-та година затова реших да задам въпроса си на чисто.
За последните 10000км 3 пъти сменям пълен комплект по окачването отпред: Носачи, тампони, биалетки, накрайници и т.н.
Всеки път слагам Лемфьордер (от официален представител на марката, на попските цени), но не съм доволен от качеството и от времето за което се разбиват. Варненските пътища са от най-разбитите в страната, и гумите са 225/40/18 карани на 2.5бара отпред , но въпреки това за 10к км. 4-ти комплект носачи е прекалено.
Задните големи тампони на носачите (на петите) ги подмених с полиуританови и не са разбити за сега (втори комплект носачи), друска, но поне не хлопа.
Какви са алтернативите за по-качествено и дълготрайно окачване отпред? Рециклирането с шарнири от е36 добро решение ли е? Влошава ли се още возията която не е хубава за начало? Или някоя друга марка за носачите доказана с времето и километрите, че издържа повече.
Благодаря Ви предварително.
Re: Ходова част Е46 - актуални методи за подобрение.
В Добрич пътищата са ужасни,но рециклирах м тех 2 носачи в Казанлък , смених и биалетки и вече.не е мръднала повече от 15 хил км, сега новата ми 330ка е купе и пак чувам трака цялата, ще пращам отново за рециклиране всичко,а преди това кмах ауди и там всички плачеха от Лемфрьодера как след 10 хил км всичко наново погледни техните форуми, ако искаш,явно скъпото не винаги е най-доброро
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Ходова част Е46 - актуални методи за подобрение.
Колега най-големите ментета да си сложил,ще изкарат повече. Как за 10х.км.ще сменяваш три пъти предното окачване
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Re: Ходова част Е46 - актуални методи за подобрение.
Драгослав написа:Колега най-големите ментета да си сложил,ще изкарат повече. Как за 10х.км.ще сменяваш три пъти предното окачване
И аз немога да разбера какво става.... отчитам и факта стареене на гумените елементи, понеже тези 10000км са разпръснати в 2 календарни години, НО....
Рейката ми има луфт, който се е увеличил за последната година... може би това е фактор за бързото износване на накрайниците, но освен това, всичко е гледано и подменяно на време. Колата няма удари, в мен е от 6 години и този проблем съществува от сравнително скоро.
Re: Ходова част Е46 - актуални методи за подобрение.
За 36к километра не съм сменял накрайници, а и аз не карам по хубави пътища. Пример Сърница-Велинград.
Малко след като купих колата смених някои неща, защото бяха за смяна и от тогава май само една биалетка съм сменил.
Преди това с какви части си карал по окачването ?
Малко след като купих колата смених някои неща, защото бяха за смяна и от тогава май само една биалетка съм сменил.
Преди това с какви части си карал по окачването ?
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Re: Ходова част Е46 - актуални методи за подобрение.
Kurtov написа:За 36к километра не съм сменял накрайници, а и аз не карам по хубави пътища. Пример Сърница-Велинград.
Малко след като купих колата смених някои неща, защото бяха за смяна и от тогава май само една биалетка съм сменил.
Преди това с какви части си карал по окачването ?
ВИНАГИ съм слагал само марки за първоначално вграждане без значение за коя част на автомобила. Работил съм няколко години в една от големите фирми за продажба на резервни части и си знан урока, но от много места чувам че сегашните LMI на пазара са турски или китайски, затова питам за алтернативни решения съобразени с пътищата ни.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1245
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Ходова част Е46 - актуални методи за подобрение.
С оригинални пробва ли?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Re: Ходова част Е46 - актуални методи за подобрение.
cww написа:С оригинални пробва ли?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не съм... това ли е според теб решението? Дали ще изкарат повече?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1245
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Ходова част Е46 - актуални методи за подобрение.
-Maxxx- написа:cww написа:С оригинални пробва ли?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не съм... това ли е според теб решението? Дали ще изкарат повече?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ами моето 330 xi комби е при мен от почти две години. Онзи ден бях в Дару кар за смяна на поредна порция хидравлични маркучи и различни уплътнения. Преди да влезе в халето я вдигнахме на подемника и забелязахме дясна биалетка, че е тръгнала. Като я смениха се оказа оригиналната, с която колата е напуснала завода. Както и да го гледам това са си близо 15 години без ядове.
Сега, битува в наши дни мнение, че сегашните ОЕМ части не са като преди, в което може да има известна доза истина, но до момента аз не съм срещнал по-добра тяхна алтернатива. Твоите неволи са поредно доказателство.
Разбира се, оставям настрана факта, че караме по лунни пейзажи и дори най-внимателния шофьор не е застрахован от скок в новопоявил се кратер, както и че при подобна експлоатация няма част, която да издържи 10+ години, но все си мисля, че оригиналните издържат най-много. Единственият им недостатък си остава високата цена, но в крайна сметка на 15-16 или повече години, БМВ си остава премиум автомобил с дебела поддръжка.
Последна промяна cww на 03 Яну 2019, 16:14, променена общо 2 пъти
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Re: Ходова част Е46 - актуални методи за подобрение.
cww написа:-Maxxx- написа:cww написа:С оригинални пробва ли?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не съм... това ли е според теб решението? Дали ще изкарат повече?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ами моето 330 xi комби е при мен от почти две години. Онзи ден бях в Дару кар за смяна на поредна порция маркучи и уплътнения. Помежду другото забелязахме една тръгнала биалетка, като я сменихме се оказа оригиналната, с която колата е напуснала завода. Както и да го гледам това са си близо 15 години без ядове. Битува в наши дни мнение, че сегашните ОЕМ части не са като преди, в което може да има известна доза истина, но до момента аз не съм срещнал по-добра тяхна алтернатива. Това, което ти казваш, е поредно доказателство. Разбира се, оставям настрана факта, че караме по лунни пейзажи и дори най-внимателния шофьор не е застрахован от скок в новопоявил се кратер, както и че при подобна експлоатация няма част, която да издържи 10+ години, но все си мисля, че оригиналните издържат най-много. Единственият им недостатък си остава високата цена, но в крайна сметка на 15-16 или повече години, БМВ си остава премиум автомобил с дебела поддръжка.
Оо със сигурност отигинален носач сега, няма нищо общи с този с който е излязла колата от завода, но ако наистина има в наши дни хора които дават пари за отигинални носачи на е46 то ще е защото са доволни... реално сметката пак излиза ако не се налага да го сменяш постоянно...
Някой впечатления от оригиналните носачи в сравнение с LMI ??
Sent from my iPhone using Tapatalk
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 700
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Ходова част Е46 - актуални методи за подобрение.
За да се разбият за 10k km според мен са менте. Мога да ти препоръчам Meyle. Купувал съм ги от колега от тук и мисля че няма ментета. Made in Germany са
Re: Ходова част Е46 - актуални методи за подобрение.
Не са. Китайчета са.DoesNot написа:За да се разбият за 10k km според мен са менте. Мога да ти препоръчам Meyle. Купувал съм ги от колега от тук и мисля че няма ментета. Made in Germany са
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- desoxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: Ходова част Е46 - актуални методи за подобрение.
От оригиналните по-здрави няма да намериш ! Аз смених моите заводски с оригинални от BMW ,преди около 100к. и все още са в добро състояние ,кормилните накрайници са ми все още заводските ! А и нещо друго ,с тези полиуретанови тампони натоварваш повечко шарнирите и им скъсяваш живота ! Тяхната идея е друга и се ползват с по-различно окачване !
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Ходова част Е46 - актуални методи за подобрение.
Лемпфьордер над 50 хиляди км, без проблеми. Аз обаче съм на 16 цола и съм с нови амортисьори и здрава рейка + накрайници.
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- cgm
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Ходова част Е46 - актуални методи за подобрение.
-Maxxx- написа:Kurtov написа:За 36к километра не съм сменял накрайници, а и аз не карам по хубави пътища. Пример Сърница-Велинград.
Малко след като купих колата смених някои неща, защото бяха за смяна и от тогава май само една биалетка съм сменил.
Преди това с какви части си карал по окачването ?
ВИНАГИ съм слагал само марки за първоначално вграждане без значение за коя част на автомобила. Работил съм няколко години в една от големите фирми за продажба на резервни части и си знан урока, но от много места чувам че сегашните LMI на пазара са турски или китайски, затова питам за алтернативни решения съобразени с пътищата ни.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Здравей колега,
Аз сменях преди 2 години предните носачи на Е46 320д, взех Лемфьодер от ЕлитКар и на тях си пишеше "Made in Germany".
За сега нямам проблеми. Цената беше малко под 200лв с отстъпката за брой.
Взех си и нови тампони със стойките за тях пак Лемфьодер.
Поздрави,
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани