БМВ 320d 150 к.с. не поддържа исканото налягане
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
БМВ 320d 150 к.с. не поддържа исканото налягане
Здравейте, колеги. Инсталирах си инпа и започнах да следя какво се случава с колата. Направи ми впечатление, че при живи данни исканото налягане на турбото при пълна газ е 2399 mbar, а моето турбо вдига до 2480 mbar пик и веднага връща до 2270 мбар и държи толкова, а исканото си остава 2399 мбар. Колата е с ремап и би трябвало да прави пик до 2550 мбар и да държи малко повече от 2270 мбар, но много рядко на 5-та скорост прави пик до 2500 мбар, но отново връща. В ниски обороти си следи даже е с 0.1 бара повече от исканото и колата е много пъргава. Егр е затапен, няма катализатори и от скоро е с нормален въздушен филтър, защото преди това беше със спортен. Единствената разлика е, че спортния не даваше толкова единици колкото стоковия (тоест беше по-зле).Колата върви перфектно, не е мудна, не прекъсва, не пуши и не свисти поради спукан маркуч. В чудо съм се видял, колеги, помагайте.... мисля, че актуатора ми е наред защото държи налягането, но по-ниско от исканото.
Ето и клип на 3та от 1900 оборота с пълна газ: [youtube] https://youtu.be/NhcoS9UBRdE [/youtube]
Ето и клип на 3та от 1900 оборота с пълна газ: [youtube] https://youtu.be/NhcoS9UBRdE [/youtube]
Re: БМВ 320d 150 к.с. не поддържа исканото налягане
Ами няма омаслявания около него, нито някъде по маркучите. Почистени са и колекторите и са с нов комплект уплътнения.
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: БМВ 320d 150 к.с. не поддържа исканото налягане
Турбото да е ъпсурд викаш.
Tires are evil - destroy them all ...
Re: БМВ 320d 150 к.с. не поддържа исканото налягане
Турбото е сменено преди 6-7 месеца. Няма никакви симптоми да е то, не лагва, нито свири следи налягането освен при пълна газ, когато се получава този спад.
Re: БМВ 320d 150 к.с. не поддържа исканото налягане
Колеги, някой няма ли мнение по въпроса... нещо не мога да го реша този проблем. Колата си върви добре, не се усеща спад в мощността, но след 3000 об. налягането пада на 1.2 бара при искано 1.5... Започвам да си мисля, че софтуера е направен така, сейфти...
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: БМВ 320d 150 к.с. не поддържа исканото налягане
Да не би датчика,който измерва налягането да не е много наред? Да дава грешни показания при по-високото налягане..?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: БМВ 320d 150 к.с. не поддържа исканото налягане
Не мисля, защото преди ремапа бях с др турбо и там вдигаше до 1.7 бара. А сега също вдига до 1.5 бара и дърцщжи д о3000 об, но след това пада на 1.2 бара.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: БМВ 320d 150 к.с. не поддържа исканото налягане
Bmw30d написа:Колеги, някой няма ли мнение по въпроса... нещо не мога да го реша този проблем. Колата си върви добре, не се усеща спад в мощността, но след 3000 об. налягането пада на 1.2 бара при искано 1.5... Започвам да си мисля, че софтуера е направен така, сейфти...
Ако е манипулирано нещо оригинално и има проблем обикновено се започва от там- с отстраняването му. Освен това може би инпа не е най-надеждния диагностичен интерфейс за BMW, понякога показва пълни глупости.
Re: БМВ 320d 150 к.с. не поддържа исканото налягане
Няма нищо манипулирано, единственото е затапен ЕГР и премахнат катализатор, което не мисля е проблем. По-скоро размислите ми са в това, нормално ли е след 3к оборота да има спад на турбото, дори и след ремап. Колата е много пъргава в ниски обороти и изпушва много леко при пълна газ и веднага изчиства. Иначе не се усеща осезаем спад на мощността.
Re: БМВ 320d 150 к.с. не поддържа исканото налягане
Прилагам снимка при пълна газ на 3-та от 2000 об. До 4000 об.https://drive.google.com/file/d/10bqrL71lK5TrE4JY2AVnD2N_rZPlSmen/view?usp=drivesdk
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: БМВ 320d 150 к.с. не поддържа исканото налягане
Затапил ли си и вакумите на ЕГР. Може пружината на ЕГР да се отваря при високо налягане и да изпуска въздух. При мен беше така.
Re: БМВ 320d 150 к.с. не поддържа исканото налягане
Да, вакуумите съм ги затапил, но не съм сложиш пластинка преси ЕГР клапана, изориран е само от ваума. Хмм, а няма ли да пуши черно много ако егр изпуска, а моята пуши много леко за ремапната кола. Някой с 320д не е ли гледал на колко му връща налягането
Re: БМВ 320d 150 к.с. не поддържа исканото налягане
Здравей колега.
Къде в Инпата гледаш исканото и реалното налягане турбото ?
Поздрави!
Къде в Инпата гледаш исканото и реалното налягане турбото ?
Поздрави!
Re: БМВ 320d 150 к.с. не поддържа исканото налягане
като влезна в е46 > engine > status > nominal/actual
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани