Трудно пали

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 30.11.2018

Трудно пали

Мнение от Barettata » 30 Ное 2018, 8:27

Здравейте,колеги.От скоро имам БМВ 320д 150кс .Когато си взех колата я закачихме за диагностика която показа че вс е Ок.След няколко дена последва смяна на масла филтри ролки и демпферна шайба.До тук вс е ок но на следващия ден когато се качих и опитах да запаля колата започна да се мъчи да претриса и запали от 10 път малко преди да ми падне акумолатора.След като запали я изгасих и опитах веднага да я запаля О запали без никакъв проблем.Цял ден си палеше без никакъв проблем до следващата сутрин когато се повтори абсолютно същото.С голям зор запали след което цял ден никакъв проблем.Докато я оставих 6-7 часа.После пак същото първото палене с 300 зора.Моля ако някой може да ми помогне.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Трудно пали

Мнение от dr.peshev » 30 Ное 2018, 8:42

реле/подгревни свещи
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Трудно пали

Мнение от DLVasilev » 30 Ное 2018, 10:24

Не знам колко общо има, но тдса прави същия проблем и релето му е ок също както и свещите. Аз имам съмнения за четки на стартер. Просто при мен се усеща как се мъчи, едва върти и само топи акумулатора. Ако вържа втори акумулатор малко се подобрват нещата, но не е както трябва отново. Твоят лесно ли върти иначе?
Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Трудно пали

Мнение от swetlioo » 30 Ное 2018, 10:53

По-вероятно е, да е клапана за високо налягане, на рейла. Ако имаш диагностика, закачаш я сутрин преди палене и гледаш стойностите му. Ако нямаш тази възможност, в сервиз, за една вечер, и сутринта да я запалят закачена на диагностика. Вероятно това ще даде като проблем, а и най-вероятно има записана грешка вече.
Ако имаш допълнителен имобилайзер, виж батерията му.
Аз също ги имах тези ядове. Това се оказа при мен. Комбинация от горните две.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Трудно пали

Мнение от shark1986 » 09 Дек 2018, 8:53

И при мен почна да пали трудно. Върти повече от обичайното. При мен даже като беше топло времето от 10 паления 3-те бяха с повече въртене на стартера,а останалите нормални.Сега от 10 станаха 6-7 проблемни. Даже сутрените паля от втория път с много въртене сега като е студено. Не знам дали диагностиката ще покаже нещо? Винаги я зареждам с скъпа нафта, даже и добавка слагам! :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 302
Регистриран на: 22.07.2009
Пол: Мъж
Кара: E46 320d facelift

Re: Трудно пали

Мнение от acidburn-525tds » 09 Дек 2018, 17:59

Свещи или стартер

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Трудно пали

Мнение от Benord » 09 Дек 2018, 22:59

Какъв стартер,колеги,щом върти изобщо? Ако трудно върти значи му е малко тока на хайвана.Търсете му кабела на масата да не се е окислил.Ако са четки я врътне-я не врътне. Акумулатор и клемите за проверка.При проблеми само на студено палене са подгревните свещи и свъзващите им кабели или релето им.Има и вероятност нафтата да клеясва от студа поради неясното си качество.Има и подгрев на филтъра на горивото за проверка,също и дали скоро сте си пускали пробката на филтъра на горивото за водата събираща се там.При продължаващи проблеми е редно да се провери и компресията на студено в цилиндрите.Маслото,което сте си или са ви сложили в мотора е също важен аспект.

Е46 Fanatic
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d; GLK 320

Re: Трудно пали

Мнение от Hito » 10 Дек 2018, 5:44

Benord написа:Какъв стартер,колеги,щом върти изобщо? Ако трудно върти значи му е малко тока на хайвана........

;)
viewtopic.php?f=34&t=414748&p=4248312#p4248312
Великите умове обсъждат идеи.
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Трудно пали

Мнение от Benord » 10 Дек 2018, 11:23

Hito написа:
Benord написа:Какъв стартер,колеги,щом върти изобщо? Ако трудно върти значи му е малко тока на хайвана........

;)
viewtopic.php?f=34&t=414748&p=4248312#p4248312


При тези признаци да ,но тогава и на топло ще е мъка,нали?

Е46 Fanatic
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d; GLK 320

Re: Трудно пали

Мнение от Hito » 10 Дек 2018, 16:21

Benord написа:
Hito написа:
Benord написа:Какъв стартер,колеги,щом върти изобщо? Ако трудно върти значи му е малко тока на хайвана........

;)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2#p4248312


При тези признаци да ,но тогава и на топло ще е мъка,нали?


На топло положението значително се подобряваше........
Великите умове обсъждат идеи.
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Трудно пали

Мнение от shark1986 » 16 Дек 2018, 10:16

shark1986 написа:И при мен почна да пали трудно. Върти повече от обичайното. При мен даже като беше топло времето от 10 паления 3-те бяха с повече въртене на стартера,а останалите нормални.Сега от 10 станаха 6-7 проблемни. Даже сутрените паля от втория път с много въртене сега като е студено. Не знам дали диагностиката ще покаже нещо? Винаги я зареждам с скъпа нафта, даже и добавка слагам! :(

Оставих я колата за две вечери в бош сервиз и нищо. Казаха ми, че са и направили диагностика на място и в движение,че свещите са здрави и не знаят защо прави така. Забелязвам, че даже и цял ден карана колата като я оставя примерно за 2-3 часа и тръгна да я паля пак върти малко повече от обичайното до като запали. Не мога да разбера как с такъв проблем нищо не излиза на диагностиката :bang:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Трудно пали

Мнение от VladiE » 16 Дек 2018, 10:27

Какъв горивен филтър си сложил?

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Трудно пали

Мнение от Benord » 16 Дек 2018, 15:55

Определено отиват работите към запечени дюзи.Има хубави добавки в тази посока.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Трудно пали

Мнение от shark1986 » 17 Дек 2018, 22:46

VladiE написа:Какъв горивен филтър си сложил?

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

Нямам си и на идея какъв ми е горивния филтър. Като оставя колата да ми сменят маслото им казвам да ми сменят и всички филтри. Горивния филтър го сменям всяка година както и всички други филтри на купето и масления!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 18.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d
Мечтае да кара: Боинг 747

Re: Трудно пали

Мнение от vortep » 04 Яну 2019, 10:13

shark1986 написа:И при мен почна да пали трудно. Върти повече от обичайното. При мен даже като беше топло времето от 10 паления 3-те бяха с повече въртене на стартера,а останалите нормални.Сега от 10 станаха 6-7 проблемни. Даже сутрените паля от втория път с много въртене сега като е студено. Не знам дали диагностиката ще покаже нещо? Винаги я зареждам с скъпа нафта, даже и добавка слагам! :(

Колега гледам че си със 136 коня мотор, при теб може и в ГНП да е проблема. И аз съм със същия мотор от 10 години я карам и с времето започна доста трудно да пали дори веднъж при -8 градуса с нов акумулатор варта и свещи на 1 година едвам запали. Та миналата година ми сваляха помпата за ремонт който в крайна сметка се оказа неуспешен, но е факт че след катато я монтираха помпата (някаква профилактиката казаха че са й правили + смяна на уплътненията и датчика за оборотите) започна да пали при -5 градуса все едно е лятно време от първото завъртане. Във форума съм чел някаква теория че остава някаква утайка в помпата и с малко двутактово масло в нафтата се пооправяла ако искаш може да пробваш. Може и съвсем друг да ти е проблема, но може д апробваш 300мл хубаво дутактово масло на един резервоар, няма да ти навреди, аз лично всяко лято го правя този нози номер 1л масло "щил" на 3 резервоара. Правя го лятото защото зимата и без това нафтата става по-гъста от студа и масло ако сложа предполагам че съвсем ще стане на боза, но това са си мои теории :mhihi: Поздрави!

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook