Трудно пали
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Трудно пали
Здравейте,колеги.От скоро имам БМВ 320д 150кс .Когато си взех колата я закачихме за диагностика която показа че вс е Ок.След няколко дена последва смяна на масла филтри ролки и демпферна шайба.До тук вс е ок но на следващия ден когато се качих и опитах да запаля колата започна да се мъчи да претриса и запали от 10 път малко преди да ми падне акумолатора.След като запали я изгасих и опитах веднага да я запаля О запали без никакъв проблем.Цял ден си палеше без никакъв проблем до следващата сутрин когато се повтори абсолютно същото.С голям зор запали след което цял ден никакъв проблем.Докато я оставих 6-7 часа.После пак същото първото палене с 300 зора.Моля ако някой може да ми помогне.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Трудно пали
реле/подгревни свещи
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Трудно пали
Не знам колко общо има, но тдса прави същия проблем и релето му е ок също както и свещите. Аз имам съмнения за четки на стартер. Просто при мен се усеща как се мъчи, едва върти и само топи акумулатора. Ако вържа втори акумулатор малко се подобрват нещата, но не е както трябва отново. Твоят лесно ли върти иначе?
ATR-42/72
Re: Трудно пали
По-вероятно е, да е клапана за високо налягане, на рейла. Ако имаш диагностика, закачаш я сутрин преди палене и гледаш стойностите му. Ако нямаш тази възможност, в сервиз, за една вечер, и сутринта да я запалят закачена на диагностика. Вероятно това ще даде като проблем, а и най-вероятно има записана грешка вече.
Ако имаш допълнителен имобилайзер, виж батерията му.
Аз също ги имах тези ядове. Това се оказа при мен. Комбинация от горните две.
Ако имаш допълнителен имобилайзер, виж батерията му.
Аз също ги имах тези ядове. Това се оказа при мен. Комбинация от горните две.
- shark1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 595
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Трудно пали
И при мен почна да пали трудно. Върти повече от обичайното. При мен даже като беше топло времето от 10 паления 3-те бяха с повече въртене на стартера,а останалите нормални.Сега от 10 станаха 6-7 проблемни. Даже сутрените паля от втория път с много въртене сега като е студено. Не знам дали диагностиката ще покаже нещо? Винаги я зареждам с скъпа нафта, даже и добавка слагам!
- acidburn-525tds
- младши ентусиаст
- Мнения: 302
- Регистриран на: 22.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: Трудно пали
Свещи или стартер
Re: Трудно пали
Какъв стартер,колеги,щом върти изобщо? Ако трудно върти значи му е малко тока на хайвана.Търсете му кабела на масата да не се е окислил.Ако са четки я врътне-я не врътне. Акумулатор и клемите за проверка.При проблеми само на студено палене са подгревните свещи и свъзващите им кабели или релето им.Има и вероятност нафтата да клеясва от студа поради неясното си качество.Има и подгрев на филтъра на горивото за проверка,също и дали скоро сте си пускали пробката на филтъра на горивото за водата събираща се там.При продължаващи проблеми е редно да се провери и компресията на студено в цилиндрите.Маслото,което сте си или са ви сложили в мотора е също важен аспект.
- Hito
- Е46 Fanatic
- Мнения: 426
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d; GLK 320
Re: Трудно пали
Benord написа:Какъв стартер,колеги,щом върти изобщо? Ако трудно върти значи му е малко тока на хайвана........
viewtopic.php?f=34&t=414748&p=4248312#p4248312
Великите умове обсъждат идеи.
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание
Re: Трудно пали
Hito написа:Benord написа:Какъв стартер,колеги,щом върти изобщо? Ако трудно върти значи му е малко тока на хайвана........
viewtopic.php?f=34&t=414748&p=4248312#p4248312
При тези признаци да ,но тогава и на топло ще е мъка,нали?
- Hito
- Е46 Fanatic
- Мнения: 426
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d; GLK 320
Re: Трудно пали
Benord написа:Hito написа:Benord написа:Какъв стартер,колеги,щом върти изобщо? Ако трудно върти значи му е малко тока на хайвана........
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2#p4248312
При тези признаци да ,но тогава и на топло ще е мъка,нали?
На топло положението значително се подобряваше........
Великите умове обсъждат идеи.
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание
- shark1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 595
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Трудно пали
shark1986 написа:И при мен почна да пали трудно. Върти повече от обичайното. При мен даже като беше топло времето от 10 паления 3-те бяха с повече въртене на стартера,а останалите нормални.Сега от 10 станаха 6-7 проблемни. Даже сутрените паля от втория път с много въртене сега като е студено. Не знам дали диагностиката ще покаже нещо? Винаги я зареждам с скъпа нафта, даже и добавка слагам!
Оставих я колата за две вечери в бош сервиз и нищо. Казаха ми, че са и направили диагностика на място и в движение,че свещите са здрави и не знаят защо прави така. Забелязвам, че даже и цял ден карана колата като я оставя примерно за 2-3 часа и тръгна да я паля пак върти малко повече от обичайното до като запали. Не мога да разбера как с такъв проблем нищо не излиза на диагностиката
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Трудно пали
Какъв горивен филтър си сложил?
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- shark1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 595
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Трудно пали
VladiE написа:Какъв горивен филтър си сложил?
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Нямам си и на идея какъв ми е горивния филтър. Като оставя колата да ми сменят маслото им казвам да ми сменят и всички филтри. Горивния филтър го сменям всяка година както и всички други филтри на купето и масления!
- vortep
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Re: Трудно пали
shark1986 написа:И при мен почна да пали трудно. Върти повече от обичайното. При мен даже като беше топло времето от 10 паления 3-те бяха с повече въртене на стартера,а останалите нормални.Сега от 10 станаха 6-7 проблемни. Даже сутрените паля от втория път с много въртене сега като е студено. Не знам дали диагностиката ще покаже нещо? Винаги я зареждам с скъпа нафта, даже и добавка слагам!
Колега гледам че си със 136 коня мотор, при теб може и в ГНП да е проблема. И аз съм със същия мотор от 10 години я карам и с времето започна доста трудно да пали дори веднъж при -8 градуса с нов акумулатор варта и свещи на 1 година едвам запали. Та миналата година ми сваляха помпата за ремонт който в крайна сметка се оказа неуспешен, но е факт че след катато я монтираха помпата (някаква профилактиката казаха че са й правили + смяна на уплътненията и датчика за оборотите) започна да пали при -5 градуса все едно е лятно време от първото завъртане. Във форума съм чел някаква теория че остава някаква утайка в помпата и с малко двутактово масло в нафтата се пооправяла ако искаш може да пробваш. Може и съвсем друг да ти е проблема, но може д апробваш 300мл хубаво дутактово масло на един резервоар, няма да ти навреди, аз лично всяко лято го правя този нози номер 1л масло "щил" на 3 резервоара. Правя го лятото защото зимата и без това нафтата става по-гъста от студа и масло ако сложа предполагам че съвсем ще стане на боза, но това са си мои теории Поздрави!
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани