За триене.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- hobotqnin
- младши ентусиаст
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
За триене.
Здравейте колеги,
преди 20ина дни рециклирах турбото/сменена сърцевина/ и от тогава до сега пали трудно сутрин, когато е студена и през деня също. Забелязах, че когато е студена пропушва и синкаво, а като загрее черно. Колата е с чип от предишния собственик, в ниските е малко тромава, а във високите над 1900обр надува доста. Ако може да ми дадете някакъв съвет или насока ще съм благодарен! Възможно ли е при демонтаж/монтаж на турбото да е засегнат някой датчик или маркуч? притесненята са ми, заради многото въртене да запали, да не прецака нещо по гнп-то, че тоя бош vp44.....
преди 20ина дни рециклирах турбото/сменена сърцевина/ и от тогава до сега пали трудно сутрин, когато е студена и през деня също. Забелязах, че когато е студена пропушва и синкаво, а като загрее черно. Колата е с чип от предишния собственик, в ниските е малко тромава, а във високите над 1900обр надува доста. Ако може да ми дадете някакъв съвет или насока ще съм благодарен! Възможно ли е при демонтаж/монтаж на турбото да е засегнат някой датчик или маркуч? притесненята са ми, заради многото въртене да запали, да не прецака нещо по гнп-то, че тоя бош vp44.....
Последно избутване hobotqnin от 22 Ное 2018, 10:23
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани