За триене.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

За триене.

Мнение от hobotqnin » 22 Ное 2018, 10:23

Здравейте колеги,
преди 20ина дни рециклирах турбото/сменена сърцевина/ и от тогава до сега пали трудно сутрин, когато е студена и през деня също. Забелязах, че когато е студена пропушва и синкаво, а като загрее черно. Колата е с чип от предишния собственик, в ниските е малко тромава, а във високите над 1900обр надува доста. Ако може да ми дадете някакъв съвет или насока ще съм благодарен! Възможно ли е при демонтаж/монтаж на турбото да е засегнат някой датчик или маркуч? притесненята са ми, заради многото въртене да запали, да не прецака нещо по гнп-то, че тоя бош vp44.....


Последно избутване hobotqnin от 22 Ное 2018, 10:23

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook