питане относно параметри на дебитомер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
питане относно параметри на дебитомер
Моля съвети и мнения от колеги с сигурни мнения ,а не предположения който да ме объркват повече.Та става въпрос за 320д 150 2003г.,когато си я закача на инпата и гледам живите данни ,стойноста на дебитомера е доста странна или може би нормална вие ще кажите.До колкото знам отляво параметъра е колко иска колата а отдясно е колко ми дава дадения елемент,при мен какво се случва разминават се винаги с поне 200 единици или кубика за час ако е по точно казано.Ако колата е на празен ход и от ляво исканата стойност е 300 ,то отдясно дадената е 550,в движение нещата са същите като дам газ и ако от ляво исканата ми е 500 то отдясно минава 900 и изписва удивителна.Смених дебитомера с друг от същия мотор и абсолютно същите стойности на което нямам отговор.Означава ли че и двата са здрави и къв е шанса и другия да е бил развален.Дано не съм ви объркал много просто исках да бъда изчерпателен.
- Galo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 153
- Регистриран на: 12.07.2015
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: 3' E46 BMW 320d (M47N) Touring
Re: питане относно параметри на дебитомер
Случайно да си с изолиран механично ЕГР, но да не е спрян софтуерно?
Re: питане относно параметри на дебитомер
да изолирал съм го и да не съм го изключвал софтуерно защото мисля не е необходимо понеже е евро 3 но може и да греша.иначе на инпата си ми записва грешка за отработените газове ,но мисля че не указва влияние
- Galo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 153
- Регистриран на: 12.07.2015
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: 3' E46 BMW 320d (M47N) Touring
Re: питане относно параметри на дебитомер
Аз съм със същият мотор и също съм евро 3. Изолирал съм ЕГР механично и не е спрян софтуерно. Освен, че набива тази грешка на инпата, отвреме навреме и check engine-а ми светва и няма от какво друго да е. Случва се най-вече извънградско и рядко в града. Тази грешка не влияе на вървежа или каквото и да е, но дразни като светне чека. Иначе точно заради механичното затапване на ЕГР-а ти дава доста повече от исканото дебитомера. Ако възстановиш ЕГР-а ще видиш, че нещата ще се нормализират и при мен е така. Ако искаш да не е така, трябва да се спре софтуерно за да не го търси колата.
Re: питане относно параметри на дебитомер
еми ще се наложи да го върна защотото сега кара турбината да надува по рано и с пи високо налягане и от там пък сътвотно дюзите си бъркат корвкцийте.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани