Грешка Brake Light Switch при диагностика-не работи темпомат
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Грешка Brake Light Switch при диагностика-не работи темпомат
Добър вечер.
Темпоматът ми както си работи, след като покарам известно време просто отказва да се включи (зеленото скоростомерче си стои светнато, и не ми прекъсва работата на темпомата АКО ВЕЧЕ СЪМ ЗАДАЛ ДА ПАЗИ НЯКАКВА СКОРОСТ, просто ако докосна газта, съединителя или спирачката, и след това се опитам отново да запазя скоростта, не става нищо). Забелязал съм, че понякога е в рамките на 2-3 минути понякога е в рамките на 10 минути след тръгване. Диагностиката показва грешка BRAKE LIGHT SWITCH (Bremslicht нещо си там на немски) и след малко проучване разбрах, че тази грешка пречи на темпомата да работи. Грешката е проблем в стоп машинката, стоповете ми, обаче, светят без никави аномалии, и дори смених стоп машинката с нова, и грешката продължава да се набива. Интересното е:
1 - Защо отнема време да спре да работи темпомата, а просто не работи изобщо? Ако изключа колата за няколко секунди и тръгна наново, темпоматът отново работи за този период от 2 до 10-15 минути, след което пак отказва. Предполагам, че като запаля колата отнема време тази грешка да се набие, като не съм сигурен в следствие натискане педала на спирачката ли се набива, или от само себе си.
2 - Защо ми набива тази грешка, при положение, че стоп машинката е в ред, стоповете също са в ред.
Някой сблъсквал ли се е с този проблем, и има ли представа или поне някакви предположения защо може компютърът да ми набива грешка за нещо, което е изправно?
Благодаря предварително за времето колеги.
Темпоматът ми както си работи, след като покарам известно време просто отказва да се включи (зеленото скоростомерче си стои светнато, и не ми прекъсва работата на темпомата АКО ВЕЧЕ СЪМ ЗАДАЛ ДА ПАЗИ НЯКАКВА СКОРОСТ, просто ако докосна газта, съединителя или спирачката, и след това се опитам отново да запазя скоростта, не става нищо). Забелязал съм, че понякога е в рамките на 2-3 минути понякога е в рамките на 10 минути след тръгване. Диагностиката показва грешка BRAKE LIGHT SWITCH (Bremslicht нещо си там на немски) и след малко проучване разбрах, че тази грешка пречи на темпомата да работи. Грешката е проблем в стоп машинката, стоповете ми, обаче, светят без никави аномалии, и дори смених стоп машинката с нова, и грешката продължава да се набива. Интересното е:
1 - Защо отнема време да спре да работи темпомата, а просто не работи изобщо? Ако изключа колата за няколко секунди и тръгна наново, темпоматът отново работи за този период от 2 до 10-15 минути, след което пак отказва. Предполагам, че като запаля колата отнема време тази грешка да се набие, като не съм сигурен в следствие натискане педала на спирачката ли се набива, или от само себе си.
2 - Защо ми набива тази грешка, при положение, че стоп машинката е в ред, стоповете също са в ред.
Някой сблъсквал ли се е с този проблем, и има ли представа или поне някакви предположения защо може компютърът да ми набива грешка за нещо, което е изправно?
Благодаря предварително за времето колеги.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Грешка Brake Light Switch при диагностика-не работи темп
Добре ли е регулирано положението на стопмашинката?
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Грешка Brake Light Switch при диагностика-не работи темп
Това би ли оказало значение колега? Пробвал съм 100 припомпвания на педала, стоповете светят безотказно. Ако не е регулирано добре положението няма ли да задържат стоповете след като пусна педала, или да святкат късно, или неравномерно?stefan_suny написа:Добре ли е регулирано положението на стопмашинката?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Грешка Brake Light Switch при диагностика-не работи темп
Доколкото ми е известно всички такива ключета са двойни и сигнала се дублира. Ако не е добре наместено или съответно прави проблем ключето двата сигнала се разминават и оттам компютрите хващат проблема. Ключето трябва да е така сложено че педала да прави някакъв минимален ход преди да сработи, мисля поне 1см, а не още като докоснеш педала и светят стоповете. Може и да е от нещо друго разбира се, я букса, я кабел, но предвид че си сменял ключето започни оттам. Моето като се скапа по същия начин си бачкаха стоповете но даваше грешка, с новото вече повече от година всичко е ок.
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Грешка Brake Light Switch при диагностика-не работи темп
Стоповете светват точно след около сантиметър ход на педала, ако само по това се съди дали е добре наместена, значи би трябвало да е.stefan_suny написа:Доколкото ми е известно всички такива ключета са двойни и сигнала се дублира. Ако не е добре наместено или съответно прави проблем ключето двата сигнала се разминават и оттам компютрите хващат проблема. Ключето трябва да е така сложено че педала да прави някакъв минимален ход преди да сработи, мисля поне 1см, а не още като докоснеш педала и светят стоповете. Може и да е от нещо друго разбира се, я букса, я кабел, но предвид че си сменял ключето започни оттам. Моето като се скапа по същия начин си бачкаха стоповете но даваше грешка, с новото вече повече от година всичко е ок.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Грешка Brake Light Switch при диагностика-не работи темп
Може просто проводниците на втория сигнал,за темпомата,да са разместени/прекъснати...Самия 'бутон' е един,нали така?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Грешка Brake Light Switch при диагностика-не работи темп
Темпомаът съм го свързвал лично аз колега, проводниците са наред. А бутона не е "един", ако правилно те разбирам - има бутон за включване на темпомата (I / O), който показва зеленото скоростомерче, и НИКОГА не спира да работи, има още един бутон над него, който запаметява скоростта, също така и + / - , от които също можеш да запаметиш скоростта. Проблемът е категорично в грешката за стоп светлините, но явно е голяма аномалия.ildivvy написа:Може просто проводниците на втория сигнал,за темпомата,да са разместени/прекъснати...Самия 'бутон' е един,нали така?
Благодаря много за времето все пак колеги!
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Грешка Brake Light Switch при диагностика-не работи темп
Винаги има възможност да си попаднал и на куца бройка стоп ключе. То няма много варианти - ключе-букса-кабели. Шанса да е в двигателния компютър проблема мисля че е нулев....
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Грешка Brake Light Switch при диагностика-не работи темп
stefan_suny написа:Винаги има възможност да си попаднал и на куца бройка стоп ключе. То няма много варианти - ключе-букса-кабели. Шанса да е в двигателния компютър проблема мисля че е нулев....
Проблемът е, че 2 смених колега, и с 2-та стоповете светят безотказно и ми набива грешка. Шансът и 2-та стоп ключа да са дефектни И В СЪЩОТО ВРЕМЕ ДА СВЕТЯТ, е направо извънземен. И аз доколкото знам, варианти много няма... Ама ей на - от 3 месеца го мъча това, със сума хора се консултирах, по форуми пиша, решение няма...
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Грешка Brake Light Switch при диагностика-не работи темп
Под 'бутон' имах предвид 'стоп-машинката'! Нали и тя изглежда като бутон,който го натиска педала? Предположението ми беше,че втория проводник на нея,който е за темпомата,нещо е "проблемен'.
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани