Лагери за диференциал

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW

Лагери за диференциал

Мнение от TheFreeRider » 30 Окт 2018, 11:32

Здравейте, колата ми е Z4 Е85, но диференциалите са еднакви с тези на бензиновите Е46 (мисля, че се водят 188К), затова пускам темата в този раздел. Скоро ще инсталирам MFactory LSD касета, която е за директна инсталация на мястото на оригиналната касета от отворен тип. За да си спестя мъките по ваденето на старите лагери, а и за да си остане старата касета окомплектована, искам да купя нови лагери за новата касета. Проблемът е, че не се продават от БМВ като отделна част или поне аз не успях да ги намеря в каталога им. Става въпрос за конусните лагери откъм полуоските.
Изображение
Най-близкото, което успях да намеря в нета е това -> https://www.carid.com/national/differen ... ifications но не знам колко е вярно като информация.

Моля, някой ако знае размерите на тези лагери, да ги сподели. Би било и супер полезно ако знаете и магазин в София, който ги предлага. В крайна сметка ще отида в магазина със старите лагери, ако се наложи, но ми се искаше да ги набавя предварително, преди да разглобим диференциала.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW

Re: Лагери за диференциал

Мнение от TheFreeRider » 01 Ное 2018, 10:49

Намерих номерата на въпросните лагери, ако на някой друг му потрябват и попадне на тази тема.
Това е един и същи лагер по номенклатурите на различните производители:
LM46-90-14/20
FAG F-801298.TR1P-H79-T29
INA 712150810
Koyo ST4690

Размерите са съответно:
- вътрешен диаметър 45,987мм
- външен диаметър 90мм
- широчина 14/20мм

Цената е около 100лв/брой, та в крайна сметка май ще смъкваме старите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Лагери за диференциал

Мнение от dr.peshev » 01 Ное 2018, 10:54

:clap:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Лагери за диференциал

Мнение от virtualchild » 07 Ное 2018, 12:57

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: Лагери за диференциал

Мнение от luizov » 21 Ное 2018, 8:34

Извинявам се за офтопика! Колега, ще споделиш ли ако е нова касетата, на какви парички ти е стъпила с доставки, мита и тн. (знам, че е амареикански производител и цените са им май най-добрите). И след като го монтираш да изкажеш мнение за него. Аз лично съм с шпер касета от е36, но май ми се вижда по-добър вариант шпер от тип Helical. Обмислям варианта да продам моя и да си взема такъв.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW

Re: Лагери за диференциал

Мнение от TheFreeRider » 21 Ное 2018, 10:01

Поръчах я от УК дилъра на мфактори http://www.mfactoryeurope.com - цените ги има на сайта. 940 паунда + доставката 18лв (за 9кг) чрез добре познатите фирми посредници. Освен това обаче ще ти трябват семерингите на полуоските около 60 лева от тукашните дилъри и масло още към 50тина лева. Ако имаш ходене до САЩ или някой приятел може да ти го донесе, би спестил към 200 лева. Но кашончето, въпреки че е малко и се събира с куфар, тежи 9 кила.
Откакто го монтирах съм карал колата 20-30км градско, но впечатленията ми са изцяло положителни - на 1ва докъм 4000к оборота не се включва ДСЦ, което преди ставаше около 2000к и нямаше тръгване :mhihi: Съответно ускорението е много по-стабилно. Но сега зимата ще покарам повече и ще споделя още впечатления, живот и здраве напролет и на Калояново се надявам да усетя ефекта.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook