Сериозни отклонения на дюзи при ускорение
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Сериозни отклонения на дюзи при ускорение
Здравейте, колеги. Наскоро си инсталирах инпа и реших да гледам живи данни на колата- e46 320d 150 к.с. Колата пали, не тресе, не пуши, освен при първо палене малко бяло за няколко секунди, върви добре, не придърпва. На място отклоненията на дюзите са максимум до + -0.30, но в движение нещата не стоят точно така... Прикачам клипче,за да изкажете мнение, дали е проблемна дюза или дюзи или просто искат стенд. 1ва и 4та дюза показват стойности + 1.4, 1.5 като тази на 4ти цилиндър стига до +4.. а на 2еи и 3ти са съответно на -1.4,1.5 и прогресивно намаляват, за да компенсират 4ти цилиндър. Какво значи това, че не пуска достатъчно нафта тази на 4ти цилиндър или че пикае и пуска повече? Ето го и клипчето: https://youtu.be/Ddr4THKi-8c
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Сериозни отклонения на дюзи при ускорение
С тая корекция от +4 въпросната дюза е позапушена, а може и да има проблем с разпръсквача. Провери ги на стенд и ще прецениш какво е положението, но не отлагай много, щом изпушва сивкаво...
Подгревните свещи изправби ли са?
Подгревните свещи изправби ли са?
Re: Сериозни отклонения на дюзи при ускорение
Да, подгревните свещи са добре, но ми дава грешка в релето. Пуши много малко, но от 3 години е така. Забравих да спомена, че 1ви и 4ти цилиндър са с дюзи евро 4, а 2ри и 3ти са с дюзи евро 3, с завършващ на 131 код. Възможно ли е да са по-ниско дебитни тези от евро 4?
Re: Сериозни отклонения на дюзи при ускорение
Ето и снимка на колата при 40-45 градуса загряд мотор: https://drive.google.com/open?id=1V6BCRvfrM-7X7Av5wsvXmA-qWwh5rrHh На място при вдигане на оборотите до 3000, максималното отклонение е 1.10, само при товар докато карам се получава това отклонение... Помагайте, че съм изпаднал в почуда. При тест с колби излиза 1-ва и 4-та еднакви мл., а 2-ра и 3-та еднакви, като те са по-малко от 1-ва и 4-та
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Сериозни отклонения на дюзи при ускорение
Bmw30d написа:Да, подгревните свещи са добре, но ми дава грешка в релето. Пуши много малко, но от 3 години е така. Забравих да спомена, че 1ви и 4ти цилиндър са с дюзи евро 4, а 2ри и 3ти са с дюзи евро 3, с завършващ на 131 код. Възможно ли е да са по-ниско дебитни тези от евро 4?
Колега не може да караш с дюзи евро 3 и дюзи евро 4.Всички трябва да са ти евро 3 накрая 131.
Re: Сериозни отклонения на дюзи при ускорение
Колега 2 завършват на 131(тези които дават положителни стойности при товар),а другите завършват на 080 или на 090 не се вижда много добре, тези 080(090) май не са евро 4, защото само на едно място видях, че пише това. На друго срещнах, че са евро 3 тези, които завърваш на 080(090).
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Сериозни отклонения на дюзи при ускорение
Bmw30d написа:Колега 2 завършват на 131(тези които дават положителни стойности при товар),а другите завършват на 080 или на 090 не се вижда много добре, тези 080(090) май не са евро 4, защото само на едно място видях, че пише това. На друго срещнах, че са евро 3 тези, които завърваш на 080(090).
Bmw 320d 150hp euro 3 може да се кара с 0 445 110 131, 0 445 110 080, 0 986 435 084 има и други номера, но тези първите два са най-разпространени, а euro 4 дюзите 0 445 110 216 и 0 986 435 091 са със 7 цифрен код, а euro 3 са с 6 и когато решиш да вкараш новите кодовете в компютъра на колата, която приема до 6 цифри, както някои го водят фина настройка след смяна или рециклиране на дюза дава грешка, защото са с 1 цифра повече от euro 3, но иначе дали има проблем да се кара с euro 4 не знам, просто за вкарването на новите кодове няма как да стане и от там може да има значение при стойностите на дюзите т.е DDE-то да дава грешни стойности в INPA, някой колеги преди и след вкарването на новите кодовете са имали осезаема разлика.
Пример Euro 3: CKTB65 (6 цифри)
Пример Euro 4: 8AAMYNZ (7 цифри)
Re: Сериозни отклонения на дюзи при ускорение
Много благодаря, колега. Значи дюзите са ми евро 3 и са с вкарани 6 цифрени кодове. Изтрих ги и пак ги въведох и не ми позволява да вкарам повече от 6 букви/цифри. Сега остава въпроса дали подредбата на дюзите е проблемн - 1ви и 4ти цилиндър са с 131, а 2ри и 3ти са с 080. Всички са с въведени кодове, на инпа на студен и на топъл мотор са добре отклоненията, при тест с колби тези завършващи на 131 (1ва и 4та) връщат еднакво, но малко повече от тези на 2ри и 3ти (080). Съответно и при товат излиза че 1ви и 4ти отивят доста в +, а другите 2 ги коригират.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Сериозни отклонения на дюзи при ускорение
Не е проблем според мен, щом дават да се кара с 131 и 080 значи разликата е само в цифрите, а като параметри са еднакви. По принцип дюзите се измерят на място при загрял двигател, но е хубаво да се видят и на студен. Може да сложиш добавка за прочистване, да покараш извънградско и след това да видиш стойностите на дюзите как ще са. Щом ти излиза грешка за реле, трябва да е съпроводена с четири изгорели свещи(реле грешка - 4203, свещ 1 - 4212, свещ 2 - 4222, свещ 3 - 4232, свещ 4 - 4242) значи свещите няма да подгряват, добре е да смениш релето и да провериш дали всички свещи са изправни. Ако имаш проблемна дюза, мисля че сам ще го разбереш, повечето колеги карат като с твоите параметри или по-зле и нямат никакви оплаквания, това са някакви приблизително стойности и не винаги проблема може да се окаже в дюзи.
Re: Сериозни отклонения на дюзи при ускорение
Благодаря, колега. Свещите са сменяни,да грешка само ка първи цилиндър на релето. Никакви симптоми няма за проблемна дюза. Както съм написал нито пуши черно, нито клати,пали веднага от първия път, равномерно работи и няма придърпвания. Само при товар мени стойностите
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Сериозни отклонения на дюзи при ускорение
На студен мотор щом нямаш проблеми, значи дюзите са добре, на загрял ще са по-добре, а щом ти излиза грешка, имаш една свещ изгоряла, а както ти казах може да сложиш добавка за прочистване, ако има запушени разпръсквачи поне малка разлика ще има в стойностите след нея.
Re: Сериозни отклонения на дюзи при ускорение
Така ще направя, този уикенд ще пътувам извънградско и ще сложа или про тек или лики моли. Ще пиша резултати след това.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани