E46 2002 320d 150k.c.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.10.2018
Пол: Мъж

E46 2002 320d 150k.c.

Мнение от cwetoslaw » 08 Окт 2018, 14:33

Здравейте, колеги,

от доста време чета неща във форума, но не смея да коментирам, тъй като не съм компетентен по много теми, а и не съм изпадал в ситуация, да се нуждая от помощ до сега!
Та да си дойдем на думата....
колата е Е46 компот 2002 година дизел 150(има-няма) коня. До сега всеки път съм си зареждал гориво на "качествени" бензиностанции като - Шел, Лукойл, ОМВ и тн... Миналата седмица патувах посока София - Плевен и реших да заредя на бензиностаниция ОМВ на магистрала Хемус. Сипвам си аз 50лв, и потеглям. Прибрах си се ( имах още нафта друга в резервоара, но малко) явно след като съм изгорил другата нафта остана тази от ОМВ, паля колата на следващият ден и все едно някой е влезнал и ми е откаднал турбото, колата не искам да откъсне!! Незнам какъв проблема набира супер мудно:

1-вото нещо на ум ми дойде турбо - но колата не пуши, гледах не ми е горило масло, а и то се чува като колата върви (фъска)
2-рото нещо мисля че е от нафтата която добавих, но след като е избгорих сложих друга и не се оправя, някой ме съветва да сложа добавка, за да подобря горивото, и да пречистя системата, незнам и аз честно казано.

Та ако някой е имал следният проблем, моля да сподели.

Благодаря, предварително
Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: E46 2002 320d 150k.c.

Мнение от swetlioo » 08 Окт 2018, 15:29

На живи данни, гледай налягането в рейла.
Сигурно и някоя грешка ще има. Струва ми се, че напоследък има няколко такива оплаквания във форумът, включително и при мен беше така.
Даваше ми много големи отклонения в рейла, но докато й баех какво е, тя взе, че изчисти работата. Може да е клапан, може да е някой кабел, може и самото гориво да е запушило нещо.
Но само чрез диагностика ще се разбере. Междувременно една добавка, не би трябвало да навреди.
Може и някой вакуум или друго да е проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: E46 2002 320d 150k.c.

Мнение от zvetiko » 08 Окт 2018, 17:27

swetlioo написа:На живи данни, гледай налягането в рейла.
Сигурно и някоя грешка ще има. Струва ми се, че напоследък има няколко такива оплаквания във форумът, включително и при мен беше така.
Даваше ми много големи отклонения в рейла, но докато й баех какво е, тя взе, че изчисти работата. Може да е клапан, може да е някой кабел, може и самото гориво да е запушило нещо.
Но само чрез диагностика ще се разбере. Междувременно една добавка, не би трябвало да навреди.
Може и някой вакуум или друго да е проблема.
Изображение

Дюза след добавка в резервоара- и 4-те/6-те/ често стават така.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.10.2018
Пол: Мъж

Re: E46 2002 320d 150k.c.

Мнение от cwetoslaw » 08 Окт 2018, 17:33

Дефакто да не бързам с добавката? Преди да мина на диагностика?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: E46 2002 320d 150k.c.

Мнение от swetlioo » 08 Окт 2018, 18:17

Само от добавката, едва ли ще стане така. Имало е някаква особеност. Аз до колкото знам, повечето бензиностанции, ползват някакви добавки, особено в по-скъпите варианти на горивата.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 12.07.2014
Пол: Мъж
Кара: е46 320d 2002/w9

Re: E46 2002 320d 150k.c.

Мнение от KpakuBaH » 08 Окт 2018, 18:31

Здравей колега,
днес имах подобен проблем :) Колата беше "неускоряваща", но не пушеше!

На диагностика ми излязоха грешки (освен старите за две подгревни свещи) - 4501(P0401) - ЕГР, 4530.
Всичко сочеше проблем с вакума. Хинта бе, че в събота ходих да ми сменят масло и двата тампона на предни носачи в сервиз, където хлапето ми говореше на "бате" ("Аз БМВ-та правя по 20 на месец!" ...
... а татко му ми обясни, че тампоните които ще сменят "Са маслени". Трябваше да избягам веднага, преди да ми накъсат топлинния екран и капаците ... но това е друга тема.

По темата - може да провериш дали не ти е изкочил/ скъсал/ маркуч от/към клапана на ЕГР-а или онова, което ходи към актуатора на желузите. Лесно е и не коства повече от 2-3 минути.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: E46 2002 320d 150k.c.

Мнение от Kurtov » 08 Окт 2018, 20:14

Ако се сипва добавката в новия филтър преди да се монтира, дали би било проблем ?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.10.2018
Пол: Мъж

Re: E46 2002 320d 150k.c.

Мнение от cwetoslaw » 10 Окт 2018, 15:47

Здравейте отново колеги,

днес взех колата от майстора, проблемът се оказа, че са маркучите на турбото от времето са били заминали, смениха ми ги и вече върви като 330 не 320 ;д, благодаря ви много за споделените коментари, бяха ми от ползва.

Поздрави

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook