E46 2002 320d 150k.c.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
E46 2002 320d 150k.c.
Здравейте, колеги,
от доста време чета неща във форума, но не смея да коментирам, тъй като не съм компетентен по много теми, а и не съм изпадал в ситуация, да се нуждая от помощ до сега!
Та да си дойдем на думата....
колата е Е46 компот 2002 година дизел 150(има-няма) коня. До сега всеки път съм си зареждал гориво на "качествени" бензиностанции като - Шел, Лукойл, ОМВ и тн... Миналата седмица патувах посока София - Плевен и реших да заредя на бензиностаниция ОМВ на магистрала Хемус. Сипвам си аз 50лв, и потеглям. Прибрах си се ( имах още нафта друга в резервоара, но малко) явно след като съм изгорил другата нафта остана тази от ОМВ, паля колата на следващият ден и все едно някой е влезнал и ми е откаднал турбото, колата не искам да откъсне!! Незнам какъв проблема набира супер мудно:
1-вото нещо на ум ми дойде турбо - но колата не пуши, гледах не ми е горило масло, а и то се чува като колата върви (фъска)
2-рото нещо мисля че е от нафтата която добавих, но след като е избгорих сложих друга и не се оправя, някой ме съветва да сложа добавка, за да подобря горивото, и да пречистя системата, незнам и аз честно казано.
Та ако някой е имал следният проблем, моля да сподели.
Благодаря, предварително
Поздрави
от доста време чета неща във форума, но не смея да коментирам, тъй като не съм компетентен по много теми, а и не съм изпадал в ситуация, да се нуждая от помощ до сега!
Та да си дойдем на думата....
колата е Е46 компот 2002 година дизел 150(има-няма) коня. До сега всеки път съм си зареждал гориво на "качествени" бензиностанции като - Шел, Лукойл, ОМВ и тн... Миналата седмица патувах посока София - Плевен и реших да заредя на бензиностаниция ОМВ на магистрала Хемус. Сипвам си аз 50лв, и потеглям. Прибрах си се ( имах още нафта друга в резервоара, но малко) явно след като съм изгорил другата нафта остана тази от ОМВ, паля колата на следващият ден и все едно някой е влезнал и ми е откаднал турбото, колата не искам да откъсне!! Незнам какъв проблема набира супер мудно:
1-вото нещо на ум ми дойде турбо - но колата не пуши, гледах не ми е горило масло, а и то се чува като колата върви (фъска)
2-рото нещо мисля че е от нафтата която добавих, но след като е избгорих сложих друга и не се оправя, някой ме съветва да сложа добавка, за да подобря горивото, и да пречистя системата, незнам и аз честно казано.
Та ако някой е имал следният проблем, моля да сподели.
Благодаря, предварително
Поздрави
Re: E46 2002 320d 150k.c.
На живи данни, гледай налягането в рейла.
Сигурно и някоя грешка ще има. Струва ми се, че напоследък има няколко такива оплаквания във форумът, включително и при мен беше така.
Даваше ми много големи отклонения в рейла, но докато й баех какво е, тя взе, че изчисти работата. Може да е клапан, може да е някой кабел, може и самото гориво да е запушило нещо.
Но само чрез диагностика ще се разбере. Междувременно една добавка, не би трябвало да навреди.
Може и някой вакуум или друго да е проблема.
Сигурно и някоя грешка ще има. Струва ми се, че напоследък има няколко такива оплаквания във форумът, включително и при мен беше така.
Даваше ми много големи отклонения в рейла, но докато й баех какво е, тя взе, че изчисти работата. Може да е клапан, може да е някой кабел, може и самото гориво да е запушило нещо.
Но само чрез диагностика ще се разбере. Междувременно една добавка, не би трябвало да навреди.
Може и някой вакуум или друго да е проблема.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E46 2002 320d 150k.c.
swetlioo написа:На живи данни, гледай налягането в рейла.
Сигурно и някоя грешка ще има. Струва ми се, че напоследък има няколко такива оплаквания във форумът, включително и при мен беше така.
Даваше ми много големи отклонения в рейла, но докато й баех какво е, тя взе, че изчисти работата. Може да е клапан, може да е някой кабел, може и самото гориво да е запушило нещо.
Но само чрез диагностика ще се разбере. Междувременно една добавка, не би трябвало да навреди.
Може и някой вакуум или друго да е проблема.
Дюза след добавка в резервоара- и 4-те/6-те/ често стават така.
Re: E46 2002 320d 150k.c.
Само от добавката, едва ли ще стане така. Имало е някаква особеност. Аз до колкото знам, повечето бензиностанции, ползват някакви добавки, особено в по-скъпите варианти на горивата.
Re: E46 2002 320d 150k.c.
Здравей колега,
днес имах подобен проблем Колата беше "неускоряваща", но не пушеше!
На диагностика ми излязоха грешки (освен старите за две подгревни свещи) - 4501(P0401) - ЕГР, 4530.
Всичко сочеше проблем с вакума. Хинта бе, че в събота ходих да ми сменят масло и двата тампона на предни носачи в сервиз, където хлапето ми говореше на "бате" ("Аз БМВ-та правя по 20 на месец!" ...
... а татко му ми обясни, че тампоните които ще сменят "Са маслени". Трябваше да избягам веднага, преди да ми накъсат топлинния екран и капаците ... но това е друга тема.
По темата - може да провериш дали не ти е изкочил/ скъсал/ маркуч от/към клапана на ЕГР-а или онова, което ходи към актуатора на желузите. Лесно е и не коства повече от 2-3 минути.
днес имах подобен проблем Колата беше "неускоряваща", но не пушеше!
На диагностика ми излязоха грешки (освен старите за две подгревни свещи) - 4501(P0401) - ЕГР, 4530.
Всичко сочеше проблем с вакума. Хинта бе, че в събота ходих да ми сменят масло и двата тампона на предни носачи в сервиз, където хлапето ми говореше на "бате" ("Аз БМВ-та правя по 20 на месец!" ...
... а татко му ми обясни, че тампоните които ще сменят "Са маслени". Трябваше да избягам веднага, преди да ми накъсат топлинния екран и капаците ... но това е друга тема.
По темата - може да провериш дали не ти е изкочил/ скъсал/ маркуч от/към клапана на ЕГР-а или онова, което ходи към актуатора на желузите. Лесно е и не коства повече от 2-3 минути.
Re: E46 2002 320d 150k.c.
Ако се сипва добавката в новия филтър преди да се монтира, дали би било проблем ?
Re: E46 2002 320d 150k.c.
Здравейте отново колеги,
днес взех колата от майстора, проблемът се оказа, че са маркучите на турбото от времето са били заминали, смениха ми ги и вече върви като 330 не 320 ;д, благодаря ви много за споделените коментари, бяха ми от ползва.
Поздрави
днес взех колата от майстора, проблемът се оказа, че са маркучите на турбото от времето са били заминали, смениха ми ги и вече върви като 330 не 320 ;д, благодаря ви много за споделените коментари, бяха ми от ползва.
Поздрави
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани