Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след ремонт

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от dbanchev » 31 Авг 2018, 21:42

mad_presley написа:Явно сте решили да се карате, други пък искат снимки на анални тестове с извънземни, трети пък го раздават батки :nono:

Ще искат и снимки и батките ще ви се видят каки щото парите не растат по дърветата лошо се научиха да не познават парите форумните разбирачи ама и некой от нас редовите писачи разбираме и не ядем месо с кокали. Дръжте се мъжки бре стига с тва замазване като некви кифли сте....

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3687
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от Ilko Ivanov » 31 Авг 2018, 21:47

dbanchev написа:Тия 1300 камъка и тояги щеше да апнеш илко ли дебилко ли къф си там... Не сте попаднали на човек, много ниски ше станете.

Ако си сериозен , пиши ми на Л.С. Да ти дам адреса си, няма да ми казваш предварително кога ще дойдеш !
Но ако не успееш да изпълниш това което обещаваш , какво правим ?!?


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от dbanchev » 31 Авг 2018, 22:02

Ilko Ivanov написа:
dbanchev написа:Тия 1300 камъка и тояги щеше да апнеш илко ли дебилко ли къф си там... Не сте попаднали на човек, много ниски ше станете.

Ако си сериозен , пиши ми на Л.С. Да ти дам адреса си, няма да ми казваш предварително кога ще дойдеш !
Но ако не успееш да изпълниш това което обещаваш , какво правим ?!?

Нищо не обещавам, не го приемай лично не те познавам, но по начина ти на изразяване ми е ясно, че пързаляш човека. Адрес и аз ще ти дам и то тука в темата не на лс... ракия и мезе има .... Нищо лично към никой.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3687
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от Ilko Ivanov » 31 Авг 2018, 22:07

dbanchev написа:
Ilko Ivanov написа:
dbanchev написа:Тия 1300 камъка и тояги щеше да апнеш илко ли дебилко ли къф си там... Не сте попаднали на човек, много ниски ше станете.

Ако си сериозен , пиши ми на Л.С. Да ти дам адреса си, няма да ми казваш предварително кога ще дойдеш !
Но ако не успееш да изпълниш това което обещаваш , какво правим ?!?

Нищо не обещавам, не го приемай лично не те познавам, но по начина ти на изразяване ми е ясно, че пързаляш човека. Адрес и аз ще ти дам и то тука в темата не на лс... ракия и мезе има .... Нищо лично към никой.

Силно тръгна пък сега на ядене и пиене я обърна....
Сега по темата : Никого не пързалям и не съм пързалял !
Ако Василчо като му звъннах АЗ не беше започнал със заплахи за теми във форума, колата му щеше да се прави вече. Просто той избра грешен подход, и ми уби желанието.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2020
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от slitter » 31 Авг 2018, 22:17

Тия ги разправяй на некой друг! Отдавна да си я оправил, ако имаше грам морал у себе си!!! Дори и името му споменаваш с ирония - ВасилЧО! Пределно надменно го караш!!!

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3687
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от Ilko Ivanov » 31 Авг 2018, 22:29

slitter написа:Тия ги разправяй на некой друг! Отдавна да си я оправил, ако имаше грам морал у себе си!!!

А ти кой беше ???
Ако искаш ти му я ремонтирай, и без това отчаяно си правиш реклама от едно известно време :lol:
Тъкмо ще постнеш рентгеновата снимка на ударената водна магистрала на 4-ти цилиндър

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2020
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от slitter » 31 Авг 2018, 22:45

Ilko Ivanov написа:
slitter написа:Тия ги разправяй на некой друг! Отдавна да си я оправил, ако имаше грам морал у себе си!!!

А ти кой беше ???
Ако искаш ти му я ремонтирай, и без това отчаяно си правиш реклама от едно известно време :lol:
Тъкмо ще постнеш рентгеновата снимка на ударената водна магистрала на 4-ти цилиндър

Аз не съм форумно майсторче, иначе щях да му я оправя, но пък съм този, който ще му препоръча да те почва през институциите - на първо място НАП, щото съм убеден, че не си му издал ни фактура, ни нищо за упражняваната търговска дейност, па и укриваш ДДС и корпоративен данък; после една прокуратурка за измама; после една жалбичка у потребителите; и да завърши с едно гражданско дело за обезщетение чрез доказване със съдебно-техническа експертиза, а ти като идеш да те разпитват ще те питам как ще лъжеш под клетва с наказателна отговорност, при положение, че вече неколко пъти сам си призна публично, че си работил по проблема. Не се хаби да триеш мненията тук, че всичко се пази от гугъл кеш! Такива като теб трябва да бъдат подведени под отговорност по най-интелигентния и законов начин. Имаме институции, не ги сезираме. Тъй че колега потърпевш - действай, ако имаш вътрешната убеденост, че си прав и за пореден път преметнат!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от mad_presley » 01 Сеп 2018, 0:24

Колега @slitter умишлено ли се правиш на тъп или ти идва от вътре :kuku: Кви снимки на какви тестове по-точно искаш. Кви фактури и кви ДДС-та те подгониха :kuku:

Я да ви дам малко предистория:

Колегата @xterminator купува колата от Илко, няколко месеца след това установява скъсано купе. Лично бях свидетел, когато Илко ти каза да си оправиш колата където решиш по твоя преценка и ще ти плати ремонта или той да ти я оправи. Отиваш с неидентифициран обект в двигателя и ти го ремонтират, отиваш втори път с неидентифициран обект в двигателя и ти го ремонтират безплатно, защото преценяват, че може би не са огледали добре двигателя първия път и никой не те пита, къде си ходил по сервизи междувременно. Посочи ми един сервиз, в който биха постъпили така, вместо да ти извадят от 10 кладенеца вода и да те отсвирят.

Протича ти охладителната с-ма, гасиш колата, охлажда се, свива се антифриза и засмуква въздух. Въздух в системата е = на твърди маркучи елементарна термодинамика. Ти обаче решаваш, че проблема не е в теча, а е някъде другаде и си караш със теч на антифриз и въздушни джобове и твърдиш, че не си прегрял двигателя. Решаваш вместо да си решиш проблема да пишеш по форумите и да се наслажаваш на коментари нямащи нищо общо с реалноста. Странно решение, но...щом така си решил...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от ivoaudi » 01 Сеп 2018, 0:46

mad_presley написа:
Протича ти охладителната с-ма, гасиш колата, охлажда се, свива се антифриза и засмуква въздух. Въздух в системата е = на твърди маркучи елементарна термодинамика


Това нещо физически няма как да се случи!
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от mad_presley » 01 Сеп 2018, 8:46

ivoaudi написа:
Това нещо физически няма как да се случи!


Пробвай! Отвори си капачката на топъл мотор, затвори я и ще видиш на сутринта как маркучите са смачкани от вакуума (ако нямаш теч от системата де) ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от xterminator » 01 Сеп 2018, 9:01

mad_presley написа:Колега @slitter умишлено ли се правиш на тъп или ти идва от вътре :kuku: Кви снимки на какви тестове по-точно искаш. Кви фактури и кви ДДС-та те подгониха :kuku:

Я да ви дам малко предистория:

Колегата @xterminator купува колата от Илко, няколко месеца след това установява скъсано купе. Лично бях свидетел, когато Илко ти каза да си оправиш колата където решиш по твоя преценка и ще ти плати ремонта или той да ти я оправи. Отиваш с неидентифициран обект в двигателя и ти го ремонтират, отиваш втори път с неидентифициран обект в двигателя и ти го ремонтират безплатно, защото преценяват, че може би не са огледали добре двигателя първия път и никой не те пита, къде си ходил по сервизи междувременно. Посочи ми един сервиз, в който биха постъпили така, вместо да ти извадят от 10 кладенеца вода и да те отсвирят.

Протича ти охладителната с-ма, гасиш колата, охлажда се, свива се антифриза и засмуква въздух. Въздух в системата е = на твърди маркучи елементарна термодинамика. Ти обаче решаваш, че проблема не е в теча, а е някъде другаде и си караш със теч на антифриз и въздушни джобове и твърдиш, че не си прегрял двигателя. Решаваш вместо да си решиш проблема да пишеш по форумите и да се наслажаваш на коментари нямащи нищо общо с реалноста. Странно решение, но...щом така си решил...


Нещо май не си прочел или разбрал добре, или умишлено се стараеш да не разбереш :lol:
:OT:
На скъсаното купе не му е тук мястото да се обсъжда, но щом го спомена нека да изясня неяснотиите. Илко ми продаде колата с "пукащ" шум като ми каза, че на 99% според него това са скърцащите втулки и е убеден в това, защото я е гледал на камера с ендоскоп, а в същото време беше навил една шайба на купето да притегне пукнатината да се чува по-малко. Не са минали няколко месеца, а 2-3 дена по-късно разбрах, че купето отзад има 7-8 см пукнатина, която Илиан от сервзиа в терапията я откри за 1-2 часа, а после Вальо я завари. Факт е, че Илко предложи да ми плати ремонта, но предвид смешната сума от 40 лв за всичко нямаше как да ги взема. За мен беше важно да се оправи тоя досаден проблем.

Относно охладителната система - тя в началото както вече казах НЕ е текла! Имаше си налягане от първата седмица след ремонта! Между двата ремонта не съм "ходил по сервизи междувременно", тъй като колата беше в мен 2-3 денонощия и изминати има-няма 150-160км, преди да се разтрака пак :mhihi:

mad_presley написа:Посочи ми един сервиз, в който биха постъпили така, вместо да ти извадят от 10 кладенеца вода и да те отсвирят.


В BMW Service Mcar 2012 в Добрич в момента има поне 20 кладенеца :mhihi: :dunno:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от xterminator » 01 Сеп 2018, 9:29

Ilko Ivanov написа:
dbanchev написа:
Ilko Ivanov написа:
dbanchev написа:Тия 1300 камъка и тояги щеше да апнеш илко ли дебилко ли къф си там... Не сте попаднали на човек, много ниски ше станете.

Ако си сериозен , пиши ми на Л.С. Да ти дам адреса си, няма да ми казваш предварително кога ще дойдеш !
Но ако не успееш да изпълниш това което обещаваш , какво правим ?!?

Нищо не обещавам, не го приемай лично не те познавам, но по начина ти на изразяване ми е ясно, че пързаляш човека. Адрес и аз ще ти дам и то тука в темата не на лс... ракия и мезе има .... Нищо лично към никой.

Силно тръгна пък сега на ядене и пиене я обърна....
Сега по темата : Никого не пързалям и не съм пързалял !
Ако Василчо като му звъннах АЗ не беше започнал със заплахи за теми във форума, колата му щеше да се прави вече. Просто той избра грешен подход, и ми уби желанието.


Щеше да ми се прави колата докато сте в отпуска ли? :mhihi: Ще се напрявя, че ти вярвам.
П. С. Когато ти звъннах не съм тръгнал да те заплашвам с форума, а най-човешки ти се извиних, че те обезпокоявам по време на отпуската ти, тъй като 2 мин преди това ми беше писал, че сте отпуска до 10 септември. НАЛИ?
А ти ми се обади чак след като прочете думата "форум". Ама колкото и големи мъже да сте думата "форум" ви е трън в гъ*а, ми прави впечатление :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2020
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от slitter » 01 Сеп 2018, 9:38

mad_presley написа:Колега @slitter умишлено ли се правиш на тъп или ти идва от вътре :kuku: Кви снимки на какви тестове по-точно искаш. Кви фактури и кви ДДС-та те подгониха :kuku:


Колега, хич не съм тъп, уверявам те! Не знам в област Варна и Добрич как се процедира, но тук в София има фирми, които извършват тестове на цилидрови глави с машина, позволяваща лесни и ефективни тестове под налягане на цилиндровата глава за наличието на пукнатини или нарушения в охладителната система. Пpоверка за херметичност на охладилетната система чрез водна преса. Извършва се чрез потапяне във воден разтвор с температура до 90°C и приложено налягане на охладителните магистрали до 9 Bar. Правят се снимки и т.н. Издават се документи за резултатите от тестовете. Убеден съм почти, че това не е извършено след двете забивания на нитове, но все пак помолих да снимате резултатите. Така че - не, не съм луд, нито тъп.

На следващо място - за взетата сума има ли издаден документ? Ако няма, то това значи, че сумата от 1300 лв, (евентуално) съдържаща у себе си 217 лв. ДДС не са платени на държавата, което представлява укриване на ДДС, а нетната главница от 1083 лв не е влязла и осчетоводена в общия оборот, което е вероятно отклонение от счетоводната печалба и респективно възможно отклонение от корпоративен данък. Така че не - не съм тъп, нито луд.

И последен въпрос директно към теб - знаеш ли каква е ролята на разширителния съд в охладителната система??? Вероятно не си го представяте и ти, и майстора, иначе нямаше да говорите куп небивалици!

Вместо да търсите под вола теле, то се вразумете и вземете колата на човека и я оправете. Отново го казвам - изследвайте проблема и ако сте сбъркали си поправете грешката. Ако се случи малката вероятност проблемът да не е от вас, предполагам човекът няма да има нищо против да си доплати, каквото е необходимо. Аз обаче смятам, че не сте дооценили ситуацията адекватно и по тази причина има тези проблеми! Повече няма да пиша тук в тази тема, оправяйте се! Апелирам единствено и само за човешко отношение и поемане на отговорност и у двете страни.


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от dbanchev » 01 Сеп 2018, 10:22

Пичове от хранилка във форума няма да се реши проблема и 10страници да стане темата... Още повече, че се и познавате 2те страни седнете и се разберете накрая на живо по начин удачен и за двамата.... До колкото виждам Илко е име във варненския регион едва ли е за 1000лв..... Ако сте мъже и пичове ще изгладите нещата....Тук не защитавам никой явно е че има пропуск от страна на ремонта ама така до никъде няма да стигнете.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от ivoaudi » 01 Сеп 2018, 10:34

:idea:
mad_presley написа:
ivoaudi написа:
Това нещо физически няма как да се случи!


Пробвай! Отвори си капачката на топъл мотор, затвори я и ще видиш на сутринта как маркучите са смачкани от вакуума (ако нямаш теч от системата де) ;)


Нищо няма да пробвам, имам глава на раменете и я ползвам по предназначение. Четеш и отговаряш малко избирателно. Цитирам те отново, това са твои думи, които повтарям няма как да се случат:

"Протича ти охладителната с-ма, гасиш колата, охлажда се, свива се антифриза и засмуква въздух. Въздух в системата е = на твърди маркучи елементарна термодинамика"

Именно елементарната термодинамика ще задължи маркучите да останат мекици, щото въздуха ще избяга оттам, отдето е влязъл! :idea:

Протекла система е = на меки, повтарям меки маркучи! Абсолютно независимо колко въздух е влязъл нощес! :idea:

За мен тоя автомобил е бил с направо перфектна охладителна с-ма след ремонта, щом маркучите са биле твърди.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook