Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след ремонт
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем
На бас, че няма да се разберат като хората?
Понякога съм адски благодарен, че не ми се е налагало да търся услугите на някой професионалист. Причината да реша, че е време да се сдобия с гедоре беше, че преди около 8-9 години брат ми счупи скоростната си кутия и трябваше да се смени. Смени я един келеш в Русе, дето му висях на главата почти цял ден. Тогава осъзнах, че не трябва да си даваме парите на мързеливи пишлеменца и да го гледам как ме мотае цял ден за нещо, което човек с наличните инструменти, изчетено достатъчно инфо по съответния въпрос и поне малко желание може и сам да го направи за половин ден. А кефа после е........
По темата общо взето си стана дума срещу дума. Там е работата, че в Бг майстори под път и над път. Взема ти пари за нещо, ма гаранция Франция. Пък в официален сервиз да влезеш за нещо такова - просто няма да искаш. Колега дано се разберете, ама едва ли....но дано следващия ремонт вече е последен!
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Понякога съм адски благодарен, че не ми се е налагало да търся услугите на някой професионалист. Причината да реша, че е време да се сдобия с гедоре беше, че преди около 8-9 години брат ми счупи скоростната си кутия и трябваше да се смени. Смени я един келеш в Русе, дето му висях на главата почти цял ден. Тогава осъзнах, че не трябва да си даваме парите на мързеливи пишлеменца и да го гледам как ме мотае цял ден за нещо, което човек с наличните инструменти, изчетено достатъчно инфо по съответния въпрос и поне малко желание може и сам да го направи за половин ден. А кефа после е........
По темата общо взето си стана дума срещу дума. Там е работата, че в Бг майстори под път и над път. Взема ти пари за нещо, ма гаранция Франция. Пък в официален сервиз да влезеш за нещо такова - просто няма да искаш. Колега дано се разберете, ама едва ли....но дано следващия ремонт вече е последен!
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем
За мен автора на темата звучи доста, доста убедително.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- dbanchev
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем
Майстори и доктори в таз държава 1 на 100 дали има читав. Както колегата по горе и аз си правя всичко сам по колата и много ми е кеф като затапя някой пишман майстор с това, че сам съм си направил нещо, за което ще ме изклати, а и няма да го събере накрая както аз си го правя за мен си.... Пример 150 кинта за смяна на бурета на е39 от едни форумни мърлячи у надежда.... е смених си ги сам с кеф и с аверите тия пари ги изпихме с кеф.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем
И аз смятам, че автора на темата не лъже. Всичко това описано от него изглежда доста притеснително, правдоподобно и не прави никаква чест на майстора, който е "оправил" мотора толкова време да го размотава! Това, че е направил втория ремонт напълно безплатно не оправдава очевидните недоглеждания каквито явно е имало (нитове, пластинки и прочие простотии в двигателя където не им е мястото) ! Знам за подобни случаи от други майстори които са правили основни ремонти на автомобили и които след това са се повреждали, но те си понасят отговорността защото са мъже, а не с извинение "пу*ки", които първата им работа е да прехвърлят отговорността на клиента и да оправдаят своята некадърнотст!!! В този случай клиента многократно е звънял по телефона, защото е бил притеснен и какъв е бил отговора- "Сам си виновен!" Що за отношение бе, иде ми да псувам! Знаете ли какво заслужавате за подобно отношение подобни "Майстори"!
Как може след подобен ремонт на на глава, шлайф и прочие да има подобно налягане в охладителната система на студен двигател?!
Това че е имала пукнатина на радиатора, надути маркучи до пръсване и всичко останало е ясна диагноза, че нещо не е било на ред и е имало надуване породено вероятно от прецакана гарнитура или пукнатина която не сте открили, "майстори"...
Така че ще ме извиняваш "майсторе" ама това, че маса време си се правил на зает не те оправдава, защото да отговориш на телефонно обаждане отнема точно 2 мин и да кажеш най-малкото не я карай колата, да не стане по-зле отнема точно 1 мин. След което си поемаш отговорността и отново проверяваш къде си сбъркал и си оправяш бакиите... защото знам и за хора които не прощават подобни недоразумения и знам за изгорели сервизи! Така че си поеми отговорността и направете проверка какво не е направено като хората, защото вие сте я разглобявали колата, а не клиента !
И при положение че сте сменили гарнитурата и е шлайфал главата го докажете с фактури или касови бележки! Тези процедури не се правят без пари и се заплащат нали така! И струват не малко пари, никой няма да хвърли 1000+ лв и да не иска най-малко касова бележка за извършените услуги и закупените части! Къде са фактурите за новата гарнитура и болтовете за главата които принципно задължително се сменят ? След повторното отваряне, отново се сменя гарнитурата и болтовете задължително! Къде е нова фактура или си сложихте старата щото тя е нова нали??? Ако нямате фактури или документи за това какво е сменено, еми вероятно не сте го сменили!
Как може след подобен ремонт на на глава, шлайф и прочие да има подобно налягане в охладителната система на студен двигател?!
Това че е имала пукнатина на радиатора, надути маркучи до пръсване и всичко останало е ясна диагноза, че нещо не е било на ред и е имало надуване породено вероятно от прецакана гарнитура или пукнатина която не сте открили, "майстори"...
Така че ще ме извиняваш "майсторе" ама това, че маса време си се правил на зает не те оправдава, защото да отговориш на телефонно обаждане отнема точно 2 мин и да кажеш най-малкото не я карай колата, да не стане по-зле отнема точно 1 мин. След което си поемаш отговорността и отново проверяваш къде си сбъркал и си оправяш бакиите... защото знам и за хора които не прощават подобни недоразумения и знам за изгорели сервизи! Така че си поеми отговорността и направете проверка какво не е направено като хората, защото вие сте я разглобявали колата, а не клиента !
И при положение че сте сменили гарнитурата и е шлайфал главата го докажете с фактури или касови бележки! Тези процедури не се правят без пари и се заплащат нали така! И струват не малко пари, никой няма да хвърли 1000+ лв и да не иска най-малко касова бележка за извършените услуги и закупените части! Къде са фактурите за новата гарнитура и болтовете за главата които принципно задължително се сменят ? След повторното отваряне, отново се сменя гарнитурата и болтовете задължително! Къде е нова фактура или си сложихте старата щото тя е нова нали??? Ако нямате фактури или документи за това какво е сменено, еми вероятно не сте го сменили!
BMW 325i M3 look.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем
ceco_kd написа:На бас, че няма да се разберат като хората?
Понякога съм адски благодарен, че не ми се е налагало да търся услугите на някой професионалист. Причината да реша, че е време да се сдобия с гедоре беше, че преди около 8-9 години брат ми счупи скоростната си кутия и трябваше да се смени. Смени я един келеш в Русе, дето му висях на главата почти цял ден. Тогава осъзнах, че не трябва да си даваме парите на мързеливи пишлеменца и да го гледам как ме мотае цял ден за нещо, което човек с наличните инструменти, изчетено достатъчно инфо по съответния въпрос и поне малко желание може и сам да го направи за половин ден. А кефа после е........
По темата общо взето си стана дума срещу дума. Там е работата, че в Бг майстори под път и над път. Взема ти пари за нещо, ма гаранция Франция. Пък в официален сервиз да влезеш за нещо такова - просто няма да искаш. Колега дано се разберете, ама едва ли....но дано следващия ремонт вече е последен!
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Проблема в БГ е повечето хора все сме "разбирачи" и "майстори", но това е защото неволята ни е научила. След 80-та, комунизъма и перфектните, руски машини под които всеки ден се лежеше и ремонтираше, израстна едно поколение, което не го е страх само да ремонтира и поправя и да не се доверява на "сервизи" и "майстори". В някои случаи това не е добре, защото на някои хора им порасна огромно самочувствие, че всичко знаят и всичко могат -едното е за клиента който дава съвети на майстора как да си върши работата, другото е че има майстори които са мислят за голямата работа, а те не са.
Това в западния свят го няма никъде. Там имат приказка "Всеки си знае мястото и работи това за което е учил!" Там хората се доверяват на сервизите и майсторите, защото те са учили точно определено нещо и знаят как да го вършат добре. Едва ли ще видиш някой сам да си оправя колата пред къщата просто защото 99% от населението няма техническата грамотност.
BMW 325i M3 look.
Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем
Аз съм роден след падането на комунизма и пак се научих да си поправям колата сам и само в краен случай да ходя в сервиз.
Проблема не е в соц колите .
Случват се грешки и недоразумения понякога, дано случая да е такъв и колегите да се разберат.
Проблема не е в соц колите .
Случват се грешки и недоразумения понякога, дано случая да е такъв и колегите да се разберат.
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем
Познавам @Ilko Ivanov, познавам и автора на темата. Глупостите за сваляне на глава и оставяне на стара гарнитура въобще не се доближават и на километър от Илко (ако въобще е възможно да се сложи стара гарнитура).
От цялата работа разбирам, че колегата @xterminator си е карал със спукан радиатор и спукано казанче, но не разбира, че това е основната причина да се спука или изкриви глава. Капачката на M54 мотори отваря на 1.5 бара, на M62 отваря на 2 бара. Рентгенови снимки на моторна глава може да се правят за забавление, но не и за проверка. Тест на глава се прави по съвсем друг начин.
Радиатор и пластмасово казанче на 15+ години са си 100%-ва рецепта за прегряване на мотора. Но явно сте избрали пътя на формните излиания....поне искрено се посмях с някои "технически" коментари
От цялата работа разбирам, че колегата @xterminator си е карал със спукан радиатор и спукано казанче, но не разбира, че това е основната причина да се спука или изкриви глава. Капачката на M54 мотори отваря на 1.5 бара, на M62 отваря на 2 бара. Рентгенови снимки на моторна глава може да се правят за забавление, но не и за проверка. Тест на глава се прави по съвсем друг начин.
Радиатор и пластмасово казанче на 15+ години са си 100%-ва рецепта за прегряване на мотора. Но явно сте избрали пътя на формните излиания....поне искрено се посмях с някои "технически" коментари
Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем
Да да, минала е покрай 1.5 бара... https://www.fcpeuro.com/products/bmw-ex ... 31#fitmentmad_presley написа:Познавам @Ilko Ivanov, познавам и автора на темата. Глупостите за сваляне на глава и оставяне на стара гарнитура въобще не се доближават и на километър от Илко (ако въобще е възможно да се сложи стара гарнитура).
От цялата работа разбирам, че колегата @xterminator си е карал със спукан радиатор и спукано казанче, но не разбира, че това е основната причина да се спука или изкриви глава. Капачката на M54 мотори отваря на 1.5 бара, на M62 отваря на 2 бара. Рентгенови снимки на моторна глава може да се правят за забавление, но не и за проверка. Тест на глава се прави по съвсем друг начин.
Радиатор и пластмасово казанче на 15+ години са си 100%-ва рецепта за прегряване на мотора. Но явно сте избрали пътя на формните излиания....поне искрено се посмях с някои "технически" коментари
А ще обясниш налягането на студен мотор да ти измие очите след като според теб казанчето било пукнато. Баш се е спукало в последствие ненормалното налягане в системата.
По някога само ставате смешни с надменните си коментари които на всичкото отгоре и неверни.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем
Стига бе... откраднаха?? Сигурен ли си? Кои са?turbonetic написа:Търси друг майстор ,които ще ти свърши работа.Тези форумните се наядоха достатъчно вече ,и започнаха да се гаврят с хората вместо да си вършат работата.Аз същи ходих при двама форумни "майстора" ,които ми направиха големи поразий.Откраднаха ми ,масления корпус ,ваносите ,целият мотор ми беше омаслен от тях ,антифриза ми беше разлят по земята и какви ли не други работи.. Сега вече има доста по-кадърни майстори ,които ще ти свършат работа
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем
mad_presley написа:Познавам @Ilko Ivanov, ....
Рентгенови снимки на моторна глава може да се правят за забавление, но не и за проверка. Тест на глава се прави по съвсем друг начин...
Щех да се учуда, ако не познаваше баджанака си...
Ами иначе виждаме сте наясно с тестовете, дайте да видиме резултатите от тях! Ще помолиш ли баджанака да ги оповести с една снимка...
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем
Стига бе... откраднаха?? Сигурен ли си? Кои са?
На 100% съм сигурен ,и не беше само това!
След това имаше грешна центровка на мотора ,не вървеше никак бяха ми надрали люка ,антифриза ми го бяха разляли из целия кош в мотора целия мотор беше в масло ,и антифриз слес тяхна намеса..Гарнитура на капака на клапаните ми я бяха омазали цялата с силикон ,чак бяха сложили силикон и на гарнитурата на ваносите..Уж си закарах колата до форумни "майстори",а каква стана тя..
П.с Забравих им никовете тук ,но са на 100% форумни майстори и съм ги засичал тук!
На 100% съм сигурен ,и не беше само това!
След това имаше грешна центровка на мотора ,не вървеше никак бяха ми надрали люка ,антифриза ми го бяха разляли из целия кош в мотора целия мотор беше в масло ,и антифриз слес тяхна намеса..Гарнитура на капака на клапаните ми я бяха омазали цялата с силикон ,чак бяха сложили силикон и на гарнитурата на ваносите..Уж си закарах колата до форумни "майстори",а каква стана тя..
П.с Забравих им никовете тук ,но са на 100% форумни майстори и съм ги засичал тук!
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем
И аз познавам @Ilko Ivanov и работата му и да, доста е зает в сервиза и не пиша тук за защита на който и да било. Надявам се че проблема ще бъде разрешен в полза и за двете страни или по-скоро да останат доволни и двете страни. Добро пожелание но не винаги възможно
До колкото разбрах от написаното от колегата @xterminator колата е с газ, чиито изпарител е бил сменен заради някакъв проблем. Ако проблема на изпарителя е бил скъсана (пукната) мембрана от водната страна то в този случай има пропуск на газ в охладителната система. От там и наличието на налягане в системата при студен двигател а и завишено такова при загрял двигател, и не само. А и капачката (първата) е била нещо лепена, не е ясно от кой, но не е вършила работата за която е предназначена, а именно отваряне на клапана ѝ до нормализиране на налягането в системата.
Когато има газ в охладителната система това се равнява на не добре обезвъздушена система. Образуват се въздушни (газови) джобове в системата. И въпреки стриктно следената (чрез менюто) температура подавана от датчика който се намира в единия край на главата, локално областите без охладителна течност (в джобовете) има прегряване на стените на системата (глава. блок) и в следствие Ви е ясно какво може да се получи. Аз не мога да кажа дали случая е този, няма как да го знам, тъй като информацията ми е от написното тук, а именно не е споменато поради каква причина е сменен изпарителя и кога, преди или след появата на проблема (когато е бил вече забележим).
Лошото в случая е първо че @xterminator е продължил да кара колата въпреки забелязания проблем и то не малко, споменати бяха някакви 20000км. При това на моменти със сериозно натискане, въпреки съмненията за фъсналата глава или гарнитура. И Второ че Илко не е отговорил на обажданията поради една или друга причина.
До колкото разбрах от написаното от колегата @xterminator колата е с газ, чиито изпарител е бил сменен заради някакъв проблем. Ако проблема на изпарителя е бил скъсана (пукната) мембрана от водната страна то в този случай има пропуск на газ в охладителната система. От там и наличието на налягане в системата при студен двигател а и завишено такова при загрял двигател, и не само. А и капачката (първата) е била нещо лепена, не е ясно от кой, но не е вършила работата за която е предназначена, а именно отваряне на клапана ѝ до нормализиране на налягането в системата.
Когато има газ в охладителната система това се равнява на не добре обезвъздушена система. Образуват се въздушни (газови) джобове в системата. И въпреки стриктно следената (чрез менюто) температура подавана от датчика който се намира в единия край на главата, локално областите без охладителна течност (в джобовете) има прегряване на стените на системата (глава. блок) и в следствие Ви е ясно какво може да се получи. Аз не мога да кажа дали случая е този, няма как да го знам, тъй като информацията ми е от написното тук, а именно не е споменато поради каква причина е сменен изпарителя и кога, преди или след появата на проблема (когато е бил вече забележим).
Лошото в случая е първо че @xterminator е продължил да кара колата въпреки забелязания проблем и то не малко, споменати бяха някакви 20000км. При това на моменти със сериозно натискане, въпреки съмненията за фъсналата глава или гарнитура. И Второ че Илко не е отговорил на обажданията поради една или друга причина.
Последна промяна gentata на 31 Авг 2018, 21:01, променена общо 1 път
- dbanchev
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем
Айде големите модератори и тарикати стига си бърсахте г@зовете щото сте оплетени като черва сичките и сте едни надменни спецове по- големи разбирачи от инженерите в завода.... 1300лв платени, резултат надуваща система кви казани радиатори, ква газ така по тъча баце, че се бега по гащи. Тия 1300 камъка и тояги щеше да апнеш илко ли дебилко ли къф си там... Не сте попаднали на човек, много ниски ше станете.
- xterminator
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем
gentata написа:И аз познавам @Ilko Ivanov и работата му и да, доста е зает в сервиза и не пиша тук за защита на който и да било. Надявам се че проблема ще бъде разрешен в полза и за двете страни или по-скоро да останат доволни и двете страни. Добро пожелание но не винаги възможно
До колкото разбрах от написаното от колегата @xterminator колата е с газ, чиито изпарител е бил сменен заради някакъв проблем. Ако проблема на изпарителя е бил скъсана (пукната) мембрана от водната страна то в този случай има пропуск на газ в охладителната система. От там и наличието на налягане в системата при студен двигател а и завишено такова при загрял двигател, и не само. А и капачката (първата) е била нещо лепена, не е ясно от кой, но не е вършила работата за която е предназначена, а именно отваряне на клапана ѝ до нормализиране на налягането в системата.
Когато има газ в охладителната система това се равнява на не добре обезвъздушена система. Образуват се въздушни (газови) джобове в системата. И въпреки стриктно следената (чрез менюто) температура подавана от датчика който се намира в единия край на главата, локално областите без охладителна течност (в джобовете) има прегряване на стените на системата (глава. блок) и в следствие Ви е ясно какво може да се получи. Аз не мога да кажа дали случая е този, няма как да го знам, тъй като информацията ми е от написното тук, а именно не е споменато поради каква причина е сменен изпарителя и кога, преди или след появата на проблема (когато е бил вече забележим).
Лошото в случая е първо че @xterminator е продължил да кара колата въпреки забелязания проблем и то не малко, споменати бяха някакви 20000км. При това на моменти със сериозно натискане, въпреки съмненията за фъсналата глава или гарнитура. И Второ че Илко не е отговорил на обажданията поради една или друга причина.
Батее, кАжи честно колко време ще може тоя сцепен изпарител да захранва тоя ДВГ и да карам със сцепена мембрана??!! Колко време нема да смърди на газ около колата??!! Колко време ше отнеме докато вземе да пълни колекторите с газ или да пръсне некой маркуч на охлаждането?! Несериозно е! Не спрехте да търсите под вола теле!
Направо можем да заключим: ако сълзящия радиатор не е издухал гарнитурата, то със сигурност ще е изпарителя със сцепените мембрани
Тука, ако не те защити свата ще трябва да е баджанака
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем
Явно сте решили да се карате, други пък искат снимки на анални тестове с извънземни, трети пък го раздават батки
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани