Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след ремонт

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от xterminator » 01 Сеп 2018, 11:27

ivoaudi написа:Именно елементарната термодинамика ще задължи маркучите да останат мекици, щото въздуха ще избяга оттам, отдето е влязъл! :idea:


:yes:
Освен, ако няма постоянен източник на налягане, който вкарва повече въздух в системата, отколкото може да излезе, както е в случая :|

На мен също ми правят впечатление избирателните отговори и акцентирането върху някакви незначителни неща.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от xterminator » 03 Сеп 2018, 23:37

Самият факт, че непосредствено един след друг сдават толкова компоненти от охладителната система и то сдават чрез "избиване", "спукване" и протичане е достатъчен повод човек да се замисли, че има проблем с повишено налягане в системата. Първо лепената пластмаса на маркуча, после радиатора протича и казанчето се пука, а преждевременно и капачките хвърлят здраво. Всичко това се случва почти наведнъж, което е очевадно доказателство, че компресията влиза в охладителната система и повредените ѝ компоненти са следствие от това, а не обратното. Някои хора се опитаха да се оправдаят като сложат карацута пред коня, но не им се получи.

Това, което следва от тук нататък:

колата ще бъде направена. Няма да е веднага, понеже в момента по една или друга причина нямам възможност да се занимавам с това, но в бъдеще, когато всичко това се случи, ще бъде документирано, заснето, изследвано и проучено и цялото развитие и всички подробности ще бъдат споделени тук в тази тема.

:wave:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2020
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от slitter » 04 Сеп 2018, 8:06

Да, хубаво би било да се изяснят точните причини. Успех, колега! :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от xterminator » 05 Фев 2019, 20:10

Здравейте, тъй като имам развитие по темата и искам да я довърша докрай, помолих темата да бъде отключена.

Моторът беше разцепен тази седмица и отвътре цъфнаха "леки" нередности, някои от които бяха гротескни: https://www.youtube.com/watch?v=Q2MqTg_6jLU

Разковничето: 3 от резбите в блока са "изтървали" като ясно си личи, че са "правени". Въпреки че тогава, когато колата започна да надува се усъмних и попитах дали е имало проблем с резбите ми се отговори, че нямат никакъв проблем и са си захванали всичките :lol:
Фаските на клапаните са с широчина далеч над допустимото... Това на първо четене.. Нататък ще видим...

За мен като потребител на дадена услуга това е нередно да се случва... Мисля, че е било редно да бъда уведомен, че има проблем с резбите на блока и какъв е риска, ако те се отремонтират, че има някаква опасност ремонтът да бъде неуспешен и аз да взема решение какво да се направи и евентуално да си понеса последствията от избора след това. Така го виждам аз, това е моята страна на монетата.

Сега въпросът, който стои пред мен е "нов" мотор или ремонт на резбите на блока? :kuku: :dunno:
Изображение

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от Atsalov » 05 Фев 2019, 20:39

След отключване на темата искам да направя няколко леки уточнения. Изтрил съм някои коментари, включително и моя.
Спазвайте добрия тон и контролирайте емоционалните си изблици, никой няма полза от тях а по-лошото е че вредят и зле на автора ;) Разберете че такъв тип скандали не носят положителен оттенък на дружеството и
БМВ Клуб България си запазва правото да взима крайни решения в крайни случаи.
Не забравяйте, че монетата винаги си има две страни ;)


Усмихвайте се и поздрави на всички Красимир Ацалов

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от xterminator » 05 Фев 2019, 21:13

: :conf:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от xterminator » 05 Фев 2019, 21:15

И така...
IMG-6dfa38d412d805e145c6d4353b9a3dcd-V.jpg
IMG-6dfa38d412d805e145c6d4353b9a3dcd-V.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Проблем с нивото на антифриза и високо налягане след рем

Мнение от ivoaudi » 10 Фев 2019, 1:21

xterminator написа: Сега въпросът, който стои пред мен е "нов" мотор или ремонт на резбите на блока? :kuku: :dunno:


Само на това ми се ще да отговоря, колега, щото то всичко останало си бе ясно още в началото. Та:
Според мен ни едно от двете. Ако си бил доволен от мотора си и особено пък от разхода на масло, конкретно за този мотор бих му сменил просто блока. Имам не малък опит с резби и наблюденията ми са, че държат до време. Ако пък решиш да потърсиш друг мотор, аз поне не виждам вариант как ще разбереш харчи ли той масло да речем или не?

Намери си друг блок за 300-400лв и си смени само него. Шанса да попаднеш на износен такъв е нищожен!
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook