Избор на диференциал е46 330i touring
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
HackeD написа:AsenD написа:Здравейте, аз качих на моята 3.38 шпер, който ми сложиха в оригиналната черупка и всичко си пасна перфектно. Колата сега е много по жива, пъргава и приятна за каране. Единствения минус е както каза колегата, че оборотите са +500 и на извънградско със 140 си на около 4000. Колата е с 6 степенна кутия и беше с 2.93 оригинално. По спомен предавките ми са нещо от рота на 1-ва 60, 2-ра 90, 3та 140, 4та 190, 5та 230 и 6та не съм я цедил, но съм в 5500 с 230км. Не съм им обръщал внимание на предавките скоро и не съм на 100% сигурен, че това бяха
Колегата е с 5степенна ръчка и 3.38 диф на 140 ще отива сигурно 4500об. При теб е съвсем различно 6та скорост разтоварва 600об.
Значи така сега:
Вариант 1 - 6 степенна кутия с 3.38дифф
Варианр 2 - 5 степенната сегашната с 3.15 дифф и евентуално прехвърляне ма фланеца с болтовете
Карам оборотомера да сънува кошмари
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Shock написа:Значи така сега:
Вариант 1 - 6 степенна кутия с 3.38дифф
Варианр 2 - 5 степенната сегашната с 3.15 дифф и евентуално прехвърляне ма фланеца с болтовете
Да това са вариантите
1-вия
ще излезе много скъпо и ще трябва да се сменя всичкооо, кутия, съединител, кардан, диф, полуоски, абс датчици и отзад ще станеш на големи спирачки от 330, това ако искаш да стане като колата на колегата.
2-рия
според мен е по-добрия вариант, 3.15 диф сменяш фланеца който е към кардана с нов семеринг да не прочете, масло е хубаво да смениш на дифа преди да го сложиш, аз лично взех масло на кастрол за шпер 75W140 по каталог му дават да се сипе точно 1л. , аз на моя на свален диф му сипах 1350мл. ей така просто да има повечко мазане, има си отдушник но с 350мл, повече до сега 10к км не е хвърлило от него, така че му е окей.
- spec-V
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Значи от около 2м карам с 3:45 на 328 ,и ако става въпрос за градско каране е супер
Малко сяца от първа на втора ,но пък си е добро "чипосване" .
За извън градско ...твърдо НЕ
1-ва - 50
2- 90
3- 130
4- 180
5- 220
Малко сяца от първа на втора ,но пък си е добро "чипосване" .
За извън градско ...твърдо НЕ
1-ва - 50
2- 90
3- 130
4- 180
5- 220
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
spec-V написа:Значи от около 2м карам с 3:45 на 328 ,и ако става въпрос за градско каране е супер
Малко сяца от първа на втора ,но пък си е добро "чипосване" .
За извън градско ...твърдо НЕ
1-ва - 50
2- 90
3- 130
4- 180
5- 220
Понеже не съм запознат, аз от 2.93 към 3.15 или 3.38 колата ще стане ли по рязка и по жива, че сега съм баси тролея. Имам не както трябва респонс баси лага от 1500 до 3500 оборота, след 4000 ако отпусна и подам рита и върви ама доло е малко дразнеща за каране аз в София мога да си карам само 1ва и 2ра
Карам оборотомера да сънува кошмари
- AsenD
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 21.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 330ci
- Мечтае да кара: e46 M3, e92 M3
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Shock написа:spec-V написа:Значи от около 2м карам с 3:45 на 328 ,и ако става въпрос за градско каране е супер
Малко сяца от първа на втора ,но пък си е добро "чипосване" .
За извън градско ...твърдо НЕ
1-ва - 50
2- 90
3- 130
4- 180
5- 220
Понеже не съм запознат, аз от 2.93 към 3.15 или 3.38 колата ще стане ли по рязка и по жива, че сега съм баси тролея. Имам не както трябва респонс баси лага от 1500 до 3500 оборота, след 4000 ако отпусна и подам рита и върви ама доло е малко дразнеща за каране аз в София мога да си карам само 1ва и 2ра
Със сигурност с по-късия диф колата ще стане по пъргава и рязка при потегляне или подаване на газ.
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
AsenD написа:Shock написа:spec-V написа:Значи от около 2м карам с 3:45 на 328 ,и ако става въпрос за градско каране е супер
Малко сяца от първа на втора ,но пък си е добро "чипосване" .
За извън градско ...твърдо НЕ
1-ва - 50
2- 90
3- 130
4- 180
5- 220
Понеже не съм запознат, аз от 2.93 към 3.15 или 3.38 колата ще стане ли по рязка и по жива, че сега съм баси тролея. Имам не както трябва респонс баси лага от 1500 до 3500 оборота, след 4000 ако отпусна и подам рита и върви ама доло е малко дразнеща за каране аз в София мога да си карам само 1ва и 2ра
Със сигурност с по-късия диф колата ще стане по пъргава и рязка при потегляне или подаване на газ.
Ти си със 6 степенна кутия нали
Карам оборотомера да сънува кошмари
- AsenD
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 21.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 330ci
- Мечтае да кара: e46 M3, e92 M3
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Shock написа:AsenD написа:Shock написа:spec-V написа:Значи от около 2м карам с 3:45 на 328 ,и ако става въпрос за градско каране е супер
Малко сяца от първа на втора ,но пък си е добро "чипосване" .
За извън градско ...твърдо НЕ
1-ва - 50
2- 90
3- 130
4- 180
5- 220
Понеже не съм запознат, аз от 2.93 към 3.15 или 3.38 колата ще стане ли по рязка и по жива, че сега съм баси тролея. Имам не както трябва респонс баси лага от 1500 до 3500 оборота, след 4000 ако отпусна и подам рита и върви ама доло е малко дразнеща за каране аз в София мога да си карам само 1ва и 2ра
Със сигурност с по-късия диф колата ще стане по пъргава и рязка при потегляне или подаване на газ.
Ти си със 6 степенна кутия нали
Дам
- spec-V
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Става много по рязка и жива
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Аз съм с 5 степенна, намерих си дифф 3.15 за 150лв как е цената ?
Карам оборотомера да сънува кошмари
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Shock написа:Аз съм с 5 степенна, намерих си дифф 3.15 за 150лв как е цената ?
Амии горе долу бива, моя го взех за 120лв. Ама на колкото го намериш различно.
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Момчета, мой познат вкара от Англия една е46 с дифф 3.38 в топ съатояние. Както по-горе казах съм с 5 степенна кутия, има ли значение какъв вид ми е кутията ZHP или Getrag за скоростите, обмислям да го сложа и на дълго ще карам 120 вместо 140 и готово. Но рядко излизам извън София
Карам оборотомера да сънува кошмари
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Момчета аз съм с е46 330 и дифф 2.93, намерил съм голямо прасе 3.38. Става ли смяната плуг енд плей или трябва да сменям и кардани инполуоски и т.н ? Различни хора ми говорят за полуоски за кардани да сменям ?!?
Карам оборотомера да сънува кошмари
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани