Избор на диференциал е46 330i touring
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Избор на диференциал е46 330i touring
Здравейте, искам да споделя какво ме мъчи и ше съм благодарен за помощ.
Автомобила е с 5 степенна ръчна кутия, не знам с какъв диф е, но предавките са доста дълги. Първа 70, втора 120, трета 160 и т.н. Заради дългия диф нямам хубав респонс за градско каране. Какъв диф трябва да сложа като предавателно число 3.38 ли? За да е средна работата нито да са много къси и да нямам хубава максимална скорост нито да са като сега. Как мога да видя с какъв диф съм сега, ако това ще ви улесни
Автомобила е с 5 степенна ръчна кутия, не знам с какъв диф е, но предавките са доста дълги. Първа 70, втора 120, трета 160 и т.н. Заради дългия диф нямам хубав респонс за градско каране. Какъв диф трябва да сложа като предавателно число 3.38 ли? За да е средна работата нито да са много къси и да нямам хубава максимална скорост нито да са като сега. Как мога да видя с какъв диф съм сега, ако това ще ви улесни
Карам оборотомера да сънува кошмари
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Заводски предавателното число на твоят диф е 2,93. Тук може да си проверяваш
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=33_1185
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=33_1185
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Драгослав написа:Заводски предавателното число на твоят диф е 2,93. Тук може да си проверяваш
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=33_1185
Много благодаря ! Какъв да сложа, за да си оправя проблема 3.38 как ще бъде и дали трябва смяна на кутията ?
Карам оборотомера да сънува кошмари
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Разгледах разликите между 2.93 и 3.38. Въпрос към знаещите става ли plug and play смяната и това ще подобри ли ускорението и респонса на автомобила
Карам оборотомера да сънува кошмари
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Колега според мен нямаш проблем. Щом ''Гюнтеро'' така го е изчислил и направил така трябва да си е. Но ако все пак си решил да променяш нещата мисля ,че диф 3,15 ще е долу горе средено положение и май няма нужда от смяна на скорости.
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Драгослав написа:Колега според мен нямаш проблем. Щом ''Гюнтеро'' така го е изчислил и направил така трябва да си е. Но ако все пак си решил да променяш нещата мисля ,че диф 3,15 ще е долу горе средено положение и мисля ,че няма нужда от смяна на скорости.
Тъпия Гюнтер я е направил да се движи с 200та на 5та, но ако трябва да ускоря от 60 до 100 на трета се чуди и иска 2ра предавка. В Германия имат аутобани, а ние 140 ограничение на магистрала с легнали полицаи Аз на дълго нв карам с повече от 140, и идеята ми е градско да е по жива. Ще се радвам ако нялой колега прявил врътката 2.93 към 3.15 или 3.38 да сподели разликата.
Карам оборотомера да сънува кошмари
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Според мен Гюнтер си го е направил, както трябва, ама някой след Гюнтер е пипал .
https://www.youtube.com/watch?v=HT50FNfjr4M
https://www.youtube.com/watch?v=HT50FNfjr4M
Последна промяна Kurtov на 29 Авг 2018, 11:16, променена общо 1 път
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Гюнтер си я е направил колата точно както трябва да бъде, и 328i със 193кс. е с диф. 2.93, и когато всичко си е наред си дърпа прилично, без да иска втора, а това, че искаш да решиш проблем на твоя автомобил със смяна на диференциал е отделен въпрос.
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Колата ми върви точно като на клипа нищо че съм комби аз Но с 3.38 пуснете клип да видите разликата. Разрешил съм всички прпблеми по двигателя до момента. Не знам само катализаторите дали биха ми били евентуален проблем.
Карам оборотомера да сънува кошмари
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Kurtov написа:Според мен Гюнтер си го е направил, както трябва, ама някой след Гюнтер е пипал .
https://www.youtube.com/watch?v=HT50FNfjr4M
Този не е с 2.93 Аз 3та я включвам на 120
Карам оборотомера да сънува кошмари
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Моята е 328 с 5 степенна ръчка и до преди месец беше с оригиналния диф 2.93 колата си вървеше добре ноо доста дълъг, счупи се и реших да пробвам с по-къс взех с число 3.15 и да ти кажа усеща се разликата доста по приятна е за каране в градски условия и по-пъргава, разликата между 2.93 и 3.15 е точно 250оборота, преди на 140км седеше на 3500об. сега е на 3750об. не ме бърка толкова, разхода е с 1л./100км повече но на газ ми е все тая.
За 3.38 за 5 степенна ръчка според мен няма да е рентабилно ако ще ходиш да се гониш всеки ден го сложи, слагат го на 330 автомат, голям диф е, имаче 3.38 ако не се лъжа е на 1.8 ръчка ама е малкия.
Та според мен най-добрия избор да има респонс в града и да е добре извън града е 3.15 или още малко по-късия 3.23 ти прецени с него на 140км/ч. ще отиваш на 4000об.
Този на клипа е 3.15 точно на толкова сменям и аз.
Или слагай 3.45, и да въртиш гуми навсякъде и така
За 3.38 за 5 степенна ръчка според мен няма да е рентабилно ако ще ходиш да се гониш всеки ден го сложи, слагат го на 330 автомат, голям диф е, имаче 3.38 ако не се лъжа е на 1.8 ръчка ама е малкия.
Та според мен най-добрия избор да има респонс в града и да е добре извън града е 3.15 или още малко по-късия 3.23 ти прецени с него на 140км/ч. ще отиваш на 4000об.
Този на клипа е 3.15 точно на толкова сменям и аз.
Или слагай 3.45, и да въртиш гуми навсякъде и така
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
HackeD написа:Моята е 328 с 5 степенна ръчка и до преди месец беше с оригиналния диф 2.93 колата си вървеше добре ноо доста дълъг, счупи се и реших да пробвам с по-къс взех с число 3.15 и да ти кажа усеща се разликата доста по приятна е за каране в градски условия и по-пъргава, разликата между 2.93 и 3.15 е точно 250оборота, преди на 140км седеше на 3500об. сега е на 3750об. не ме бърка толкова, разхода е с 1л./100км повече но на газ ми е все тая.
За 3.38 за 5 степенна ръчка според мен няма да е рентабилно ако ще ходиш да се гониш всеки ден го сложи, слагат го на 330 автомат, голям диф е, имаче 3.38 ако не се лъжа е на 1.8 ръчка ама е малкия.
Та според мен най-добрия избор да има респонс в града и да е добре извън града е 3.15 или още малко по-късия 3.23 ти прецени с него на 140км/ч. ще отиваш на 4000об.
Този на клипа е 3.15 точно на толкова сменям и аз.
Или слагай 3.45, и да въртиш гуми навсякъде и така
Много ти благодаря за изчерпателния орговор, 3.15 или 3.23 мисля че са идеални. Смяната става лесно и не е нужно да се сменя друго нали?
Карам оборотомера да сънува кошмари
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Амиии значи при теб на 330 кардана е със 6 болта.. а при по-малките мотори с 4 болта, проблема е че май ще трябва да смениш и малката част на кардана за да стане с 4 болта или да вземеш чашката от твоя диф и да се сложи на другия който ще купиш.
- AsenD
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 21.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 330ci
- Мечтае да кара: e46 M3, e92 M3
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
Здравейте, аз качих на моята 3.38 шпер, който ми сложиха в оригиналната черупка и всичко си пасна перфектно. Колата сега е много по жива, пъргава и приятна за каране. Единствения минус е както каза колегата, че оборотите са +500 и на извънградско със 140 си на около 4000. Колата е с 6 степенна кутия и беше с 2.93 оригинално. По спомен предавките ми са нещо от рота на 1-ва 60, 2-ра 90, 3та 140, 4та 190, 5та 230 и 6та не съм я цедил, но съм в 5500 с 230км. Не съм им обръщал внимание на предавките скоро и не съм на 100% сигурен, че това бяха числата.
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Избор на диференциал е46 330i touring
AsenD написа:Здравейте, аз качих на моята 3.38 шпер, който ми сложиха в оригиналната черупка и всичко си пасна перфектно. Колата сега е много по жива, пъргава и приятна за каране. Единствения минус е както каза колегата, че оборотите са +500 и на извънградско със 140 си на около 4000. Колата е с 6 степенна кутия и беше с 2.93 оригинално. По спомен предавките ми са нещо от рота на 1-ва 60, 2-ра 90, 3та 140, 4та 190, 5та 230 и 6та не съм я цедил, но съм в 5500 с 230км. Не съм им обръщал внимание на предавките скоро и не съм на 100% сигурен, че това бяха числата.
Колегата е с 5степенна ръчка и 3.38 диф на 140 ще отива сигурно 4500об. При теб е съвсем различно 6та скорост разтоварва 600об.
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани