Няма искра на 2 и 3 цилиндър е46, м43, 1.8 седан. Открито
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- santo3
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Няма искра на 2 и 3 цилиндър е46, м43, 1.8 седан. Открито
Здравейте колеги,
Моля помагайте, колата е е46, м43 1.8 2001 седан. Двигателя върти но не иска да запали, като свалим свещите установихме, че не дават искра. Бобината и кабелите са проверени и работят.
На диагностиката показа следната грешка която я трупа постоянно докато върти двигателя и не иска да запали:
Моля ако някой знае какъв може да е проблема да каже.
Благодаря предварително.
Моля помагайте, колата е е46, м43 1.8 2001 седан. Двигателя върти но не иска да запали, като свалим свещите установихме, че не дават искра. Бобината и кабелите са проверени и работят.
На диагностиката показа следната грешка която я трупа постоянно докато върти двигателя и не иска да запали:
Моля ако някой знае какъв може да е проблема да каже.
Благодаря предварително.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна santo3 на 21 Авг 2018, 21:02, променена общо 3 пъти
- mu6a4
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: Не иска да запали е46 м43 1.8
Колега с таблото някакви проблеми имаш ли?
Грешката която ти нашива почти в буквален превод означава, че има някакъв проблем със сигнала по CAN шината на таблото(IKE).
Провери си всички бушони за всеки случай, но ако можеш намери от някъде друго 100% работещо табло. Като страничен ефект ще ти се появи точка(.) на километража заради разликата в километрите записани в новото табло и останалите модули, но евентуално има шанс да запалиш.
Нека и другите колеги се изкажат, но съм чел по чуждите форуми за няколко такива проблеми, решени с ново табло. Успех!
Грешката която ти нашива почти в буквален превод означава, че има някакъв проблем със сигнала по CAN шината на таблото(IKE).
Провери си всички бушони за всеки случай, но ако можеш намери от някъде друго 100% работещо табло. Като страничен ефект ще ти се появи точка(.) на километража заради разликата в километрите записани в новото табло и останалите модули, но евентуално има шанс да запалиш.
Нека и другите колеги се изкажат, но съм чел по чуждите форуми за няколко такива проблеми, решени с ново табло. Успех!
- santo3
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Не иска да запали е46 м43 1.8
Благодаря за насоката на mu6a4,
решил съм първо да пробвам от друго БМВ компютъра и датчик на колянов вал,
ако не сработи двигателя, преминавам към смяна и проба с друго табло.
В сегашното табло се появяват редица грешки по изписванията на данните за километрите и стрелката за бензина странно се шашка, като преминава максимума и показва дори препълнен резервоар.
Споделиха ми някаква странна за мен възможност, да са се отчупили зъби на колелото по което чете датчика за коляновия вал и поради тази причина да не сработва двигателя.
До колкото знам това колело не лагерува и не задвижва елемент от двигателя, а само се върти с цел отчитане позиция. Ако е така, то теорията за счупен зъб е невъзможна.
Благодаря за сега.
Ще пиша след като пробвам с описаните 3 елемента, дали има ефект.
решил съм първо да пробвам от друго БМВ компютъра и датчик на колянов вал,
ако не сработи двигателя, преминавам към смяна и проба с друго табло.
В сегашното табло се появяват редица грешки по изписванията на данните за километрите и стрелката за бензина странно се шашка, като преминава максимума и показва дори препълнен резервоар.
Споделиха ми някаква странна за мен възможност, да са се отчупили зъби на колелото по което чете датчика за коляновия вал и поради тази причина да не сработва двигателя.
До колкото знам това колело не лагерува и не задвижва елемент от двигателя, а само се върти с цел отчитане позиция. Ако е така, то теорията за счупен зъб е невъзможна.
Благодаря за сега.
Ще пиша след като пробвам с описаните 3 елемента, дали има ефект.
- mu6a4
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: Не иска да запали е46 м43 1.8
Смени първо таблото, хем е най-лесно, хем най-вероятно там е проблема колкото и странно да ти звучи.
- santo3
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Не иска да запали е46 м43 1.8
Здравейте,
Двигателя днес запали. Оказа се обаче, че няма искра на 2 и 3 цилиндър и те съответно не сработват. Бубините, кабелите и свещите са заменени, но резултат няма.
Датчик колянов вал работи 400-500 ом, компютъра също е добре, като тези два елементи са сложени за тест от работещ автомобил и съответно пробвани на работещия автомобил.
Някакви идеи за липсата на искра на 2 и 3 цилиндър ?
Смятам, че след като автомобила вече запали и се установи липсата на искра, проблема с таблото отпада.
По - вероятно е да е връщан километража и затова да отчита тази грешка.
Това е засега, следва смяна и тест на датчик разпределителен вал...
Бензиновата помпа я изключвам защото колата работи, макар и на два цилиндъра, тресяща и с липса на каквато и да е мощност.
Това е засега
Двигателя днес запали. Оказа се обаче, че няма искра на 2 и 3 цилиндър и те съответно не сработват. Бубините, кабелите и свещите са заменени, но резултат няма.
Датчик колянов вал работи 400-500 ом, компютъра също е добре, като тези два елементи са сложени за тест от работещ автомобил и съответно пробвани на работещия автомобил.
Някакви идеи за липсата на искра на 2 и 3 цилиндър ?
Смятам, че след като автомобила вече запали и се установи липсата на искра, проблема с таблото отпада.
По - вероятно е да е връщан километража и затова да отчита тази грешка.
Това е засега, следва смяна и тест на датчик разпределителен вал...
Бензиновата помпа я изключвам защото колата работи, макар и на два цилиндъра, тресяща и с липса на каквато и да е мощност.
Това е засега
Re: Не иска да запали е46 м43 1.8
Проследете връзката на компютъра с бобините и състоянието на буксите им на свързване.
- santo3
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Не иска да запали е46 м43 1.8
Benord написа:Проследете връзката на компютъра с бобините и състоянието на буксите им на свързване.
Благодаря за предложението, ще ги погледнем, но всичко си изглежда здраво и без корозии. Разбира се не пречи да се прослушат кабелите за наличие на прекъсване.
Най- вероятния проблем обаче може да се окаже именно отчупване на зъбното колело, което подава данните за положението на коляновия вал (К.В.) за отчитане от датчика на коляновия вал (датчик на Хол).
Ако това колело наистина има отчупване, то не подава коректна информация за положението на К.В. и оттам подава искра само на 1 респективно и 4 цилиндър. Поради отчупеното парче празнотата винаги показва за подаване на искра към 1-ви и 4-ти.
Ето една тема но е на немски с този проблем, като в края на темата са постнати и снимки с отчупеното зъбно колело:
https://www.motor-talk.de/forum/318i-m4 ... tml?page=1
или №8 от REAL OEM:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_2058
Ако се окаже в него проблема, а ще го установим, гледайки колелото през дупката която се отваря при сваляне на датчика на хол, ще трябва да се откача коляновия вал.
- santo3
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Няма искра на 2 и 3 цилиндър е46, м43, 1.8 седан
Оказа се наистина счупено колело подаващо данни на датчика на Хол. Отчупило се е парче и паданало в картера.
Начините са 2:
1. Сваляне освен магаре, носачи и картер, също така скоросна кутия, маховик, шайба коленов вал, биели и колянов вал. Тежка работа.
2. Като опция може да е и след сваляне на картера и маслената помпа, заварка с качествено телоподаващо на отчупеното парче, ако е цяло и пасва точно в мястото на отчупване.
Избора е на всеки. Успех.
Начините са 2:
1. Сваляне освен магаре, носачи и картер, също така скоросна кутия, маховик, шайба коленов вал, биели и колянов вал. Тежка работа.
2. Като опция може да е и след сваляне на картера и маслената помпа, заварка с качествено телоподаващо на отчупеното парче, ако е цяло и пасва точно в мястото на отчупване.
Избора е на всеки. Успех.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани