Губи антифриз (в маслото?)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 20.02.2009
Местоположение: София
Кара: E46 (M43B19)

Re: Губи антифриз (в маслото?)

Мнение от xenolith » 18 Яну 2019, 14:41

Високо оценям помощта ти като цяло из форума.

Не ме разбирай погрешно, но "измери си компресията на студен мотор" без частта "щото съм се съмнявал, че имаш издухана гарнитура" не помага особено. Не мога да се обадя на човека и да му кажа "Измери компресията на студен мотор" и да нямам отговор на въпроса "Защо?".

А сълзенето ще го мислим после, май един от стягащите болтове на Г-образните фланци, които влизат в изпарителя липсва. Да видим дали няма да се отваря и отдолу, дано са повдигачи дето потропват, пък тогава газта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: Губи антифриз (в маслото?)

Мнение от ceco_kd » 18 Яну 2019, 14:57

xenolith написа:.......

Както и нещо взе да тропа отдолу на мотора, но и това отделно (а и отделна тема си имам). :mhihi:




xenolith написа:.......

Да видим дали няма да се отваря и отдолу, дано са повдигачи дето потропват, пък тогава газта.


Това "отдолу" хич не ми се връзва с предположението ти за повдигачите! Те са най-отгоре

Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 20.02.2009
Местоположение: София
Кара: E46 (M43B19)

Re: Губи антифриз (в маслото?)

Мнение от xenolith » 18 Яну 2019, 15:15

А де, но дано съм глух. Казаха, че вроятно е от повдигачите и звука се проектира по колектори, молектори и затова ми се счува отдолу. Както казах - ако е от повдигачите, другата седмица ще са нови и ще знаем. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: Губи антифриз (в маслото?)

Мнение от ceco_kd » 18 Яну 2019, 15:22

Пиши да разберем дали е от тях, въпреки че не ми се вярва това с "проекциите", но....знае ли човек

Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Губи антифриз (в маслото?)

Мнение от ivoaudi » 19 Яну 2019, 0:09

xenolith написа:А де, но дано съм глух. Казаха, че вроятно е от повдигачите и звука се проектира по колектори, молектори и затова ми се счува отдолу. Както казах - ако е от повдигачите, другата седмица ще са нови и ще знаем. :bchug:


Повдигачи не тропат, те цъкат. Що не пуснеш едно видео да чуем?
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 20.02.2009
Местоположение: София
Кара: E46 (M43B19)

Re: Губи антифриз (в маслото?)

Мнение от xenolith » 20 Яну 2019, 16:54

Пуснал съм отделна тема с болежката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: Губи антифриз (в маслото?)

Мнение от гумата » 25 Яну 2019, 3:39

С уговорката, че въпросът е принципен, видите ли такава бозица, отваряте моторче и започвате ремонтче.. Безусловно е и няма хъкъта - мъкъта- ремонтира се. В Германия изхвърлят колата към чужбина, защото втора кола никой друг не я взима.
С тази бозица, нещата вървят със страшна скорост към сваляне на главата , колкото се може по- скоро, защото с всяка минута "мачът ще включва все по- скъпи играчи"... Ако не ви се вярва ще видите. Цветът показва смесване на антифриз с масло. И е въпрос на мотоминути или секунди. Вижте си казанчето с антифриза, защото може щеката на маслото да е чиста, но да излиза масло към антифриза към казанчето... Не карайте такава кола, а директно я пренесете до майстор ако не е вече късно. Сменя се Гарнитура на глава, гарнитура на капака на клапаните и малката на капака пред веригата, промиване на водната система с антифриз и препарат, смяна на две масла, филтри, а на една кола от Германия даже гумените съединяния ги бяха сменили с чисто нови... Задължителна е пълна промивка на водната системата с антифриз и маслените магистрали с масло с адекватен вискозитет.. Гледайте да не ви направи пълна боза защото хич не е добре. Проблемът водата няма вискозитет да смазва и веднъж влязла на местата , където маслото маже започва корозия и прецакване. Самото масло , веднъж влязло в гумените съединения, ги изгаря и прецаква. Затова се чисти всичко. Има едно отклонение, което указва за още по- голям проблем. Ако се получи изкривяване на блока, след шлайфане на главата продължава да тече, защото може да не уплътнява. И се мисли за смяна на цял мотор. Затова се пази и сменя , каквото трябва, докато е време. Няма такова нещо: "Ама сега, ще цепим ли мотора и защо да сменяме гарнитура на главата като ти е здрава?" Е, затова!

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook