Комфорт модул или нещо друго
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Комфорт модул или нещо друго
Здравейте колеги! Моля за мнение относно моята колица - 1.9 118кс.
Не ми работеше ( коректно) копчето за вдигане на ел. стъклото на предна дясна врата - колата е с 4 ел. стъкла. За да вдигне стъклото до горе трябва да държа бутона за ел. стъклото за да се вдигне до горе. Затова реши, че проблема може да е от бутона. Смених го с друг, но същата работа. Затова се насочих към куплунга на вратата, да не би да има прекъсване на кабелите - но и там всичко беше наред. Затова реших, да замеря идва ли ток към куплунга, като за момента освен фазомер на 12V нямах друго под ръка. Както си замервах без да искам явно съм дал на късо защото се получи искра. ЗАЩО ли Ми трябваше да пипам.... мамка му уууу И след това се получи дилемата - като дам на контакт ( на първа позиция) ми излизаше инспекцията и след това изминатите километри (ТОВА сега не отчита нищо), трябва да завъртя ключа на втора позиция чак тогава светва и ми дава тези стойности. Друго-зумера започва да пищи веднага щом загася двигателя със пуснати габарити, а преди беше чак когато извадя ключа започваше да пищи. Също така не отчита ( лампичката за дълги светлини) дали съм на дълги или къси.. А бе с една дума - НЕЩО ПРЕЦАКАХ.... Но какво Дали е комфорт модула или нещо друго.... Ще съм БЛАГОДАРЕН на всеки за някаква информация, насока, помощ за разрешаване на преблема! Благодаря предварително на всеки който се включи в темата. Успех на всички и без аварийно.... :driving
Не ми работеше ( коректно) копчето за вдигане на ел. стъклото на предна дясна врата - колата е с 4 ел. стъкла. За да вдигне стъклото до горе трябва да държа бутона за ел. стъклото за да се вдигне до горе. Затова реши, че проблема може да е от бутона. Смених го с друг, но същата работа. Затова се насочих към куплунга на вратата, да не би да има прекъсване на кабелите - но и там всичко беше наред. Затова реших, да замеря идва ли ток към куплунга, като за момента освен фазомер на 12V нямах друго под ръка. Както си замервах без да искам явно съм дал на късо защото се получи искра. ЗАЩО ли Ми трябваше да пипам.... мамка му уууу И след това се получи дилемата - като дам на контакт ( на първа позиция) ми излизаше инспекцията и след това изминатите километри (ТОВА сега не отчита нищо), трябва да завъртя ключа на втора позиция чак тогава светва и ми дава тези стойности. Друго-зумера започва да пищи веднага щом загася двигателя със пуснати габарити, а преди беше чак когато извадя ключа започваше да пищи. Също така не отчита ( лампичката за дълги светлини) дали съм на дълги или къси.. А бе с една дума - НЕЩО ПРЕЦАКАХ.... Но какво Дали е комфорт модула или нещо друго.... Ще съм БЛАГОДАРЕН на всеки за някаква информация, насока, помощ за разрешаване на преблема! Благодаря предварително на всеки който се включи в темата. Успех на всички и без аварийно.... :driving
Re: Комфорт модул или нещо друго
Проблема е решен В комфорт модула е бил проблема. Всичко е оправено без подмяната му. Благодаря на '' ВСИЧКИ '' които се включиха и дадоха насока. БЛАГОДАРЯ ВИ КОЛЕГИ
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани