Механично затапване на ЕГР

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Механично затапване на ЕГР

Мнение от vvasilev1 » 31 Юли 2018, 7:29

Здравейте,

Колата е 320da, 2003 година, 150 кс.
ЕГР е спрян софтуерно и тъй като има много мнения, че е необходимо да се затапи, за да не се спука охладителя на ЕГРа, сложих тапа на блока!

Проблема е, че след известно време клингиритовата гарнитурка, с която се продава металната тапичка, прегаря и в купето замирисва на газове.

Само при мен ли гори тази гарнитурка или сте намерили друго решение?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Механично затапване на ЕГР

Мнение от swetlioo » 31 Юли 2018, 15:08

Аз да питам, как го спря софтуерно?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Механично затапване на ЕГР

Мнение от vvasilev1 » 31 Юли 2018, 16:51

VR Performance, Русе

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Механично затапване на ЕГР

Мнение от vvasilev1 » 31 Юли 2018, 16:56

да си отговоря сам... в момента съм на почивка във Вършец.

Едни добри момчета в едно сервизче до бензиностанция Петрол ми дадоха инструменти, свалих тапата и ми изрязаха нова гарнитура от алуминий.

Сложих я, да видим с нея колко ще изкара.

Не искаха пари, купих им няколко бири.
Да са живи и здрави.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Механично затапване на ЕГР

Мнение от virtualchild » 01 Авг 2018, 9:12

Колега как видя, че от там издиша?
И на мен ми мирише на газове, но от къде незнам?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Механично затапване на ЕГР

Мнение от vvasilev1 » 01 Авг 2018, 12:00

Ами то ми е ясно от къде може да бъде.
Освен това почва да се чува едно съскане. Като сваля тапата си личи къде е очернило и духнало гарнитурката.

Провери си маркучето за маслените пари към въздуовода за турбото.
virtualchild написа:Колега как видя, че от там издиша?
И на мен ми мирише на газове, но от къде незнам?


Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Механично затапване на ЕГР

Мнение от virtualchild » 03 Авг 2018, 14:34

Благодаря за съвета колега, но може ли да ме насочи някой къде е този маркуч ? :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Механично затапване на ЕГР

Мнение от vvasilev1 » 03 Авг 2018, 14:59

Номер 7. Може да е и от други места. Спукан изпускателен колектор, лоши уплътнения на турбо. Скъсана мека връзка на изпускателните тръби! Изображение

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Re: Механично затапване на ЕГР

Мнение от Ludmil » 15 Авг 2018, 15:02

Изображение
Изображение
... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Механично затапване на ЕГР

Мнение от Kurtov » 15 Авг 2018, 20:28

Другата тръба така ли остава, или и там се изолира по някакъв начин ?
Също, ако се изолира механично, а софтуера си остане същия какъв ще е проблема ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Механично затапване на ЕГР

Мнение от vvasilev1 » 18 Авг 2018, 7:06

Kurtov написа:Другата тръба така ли остава, или и там се изолира по някакъв начин ?
Също, ако се изолира механично, а софтуера си остане същия какъв ще е проблема ?
ЕГР може да се спре, като му извадиш вакума (маркуча), който го управа. Ако не е спрян софтуерно, веднага светва чека на таблото.
Другата тръба, която минава през охладителя, може да се махне, а на блока от където тръгва, се слага тапа.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Механично затапване на ЕГР

Мнение от MICH__ » 28 Сеп 2018, 22:54

Аз имам следния проблем .. охладителя на егр-а в тази си час която идва от колектора е цяла не разглобяема с охладителя и няма как да я запуша с тапата от сетъпа за пренахването на ЕГР-а :roll: Как се процедира в случая ако някой е със същия охладител :roll: Да си взема разглобяем охладител или да го премахна направо и да направя байпас на водните маркучи директно един за друг :dunno:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Механично затапване на ЕГР

Мнение от vvasilev1 » 29 Сеп 2018, 6:13

MICH__ написа:Аз имам следния проблем .. охладителя на егр-а в тази си час която идва от колектора е цяла не разглобяема с охладителя и няма как да я запуша с тапата от сетъпа за пренахването на ЕГР-а :roll: Как се процедира в случая ако някой е със същия охладител :roll: Да си взема разглобяем охладител или да го премахна направо и да направя байпас на водните маркучи директно един за друг :dunno:
Тапата се слага на колектора.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Механично затапване на ЕГР

Мнение от MICH__ » 29 Сеп 2018, 7:08

Елипсовидната тапа да! Аз говоря за втората кръгла която трябва да седи от лявата страна на охладителя но заготовката на моя е такава, че няма скоба в лявата си час ами е едно с трабата идваща от колектора . Има такива скоби в края на дясната си час където почва тръбата влизаща в ЕГР-а ... от лвво няма как да го затапя :dunno: Гледах няколко клипа в нета и с такъв охладител не видях никоя кола ... моята е 2006 320cd :dunno:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Механично затапване на ЕГР

Мнение от Dextuar » 29 Сеп 2018, 7:22

vvasilev1 написа:
MICH__ написа:Аз имам следния проблем .. охладителя на егр-а в тази си час която идва от колектора е цяла не разглобяема с охладителя и няма как да я запуша с тапата от сетъпа за пренахването на ЕГР-а :roll: Как се процедира в случая ако някой е със същия охладител :roll: Да си взема разглобяем охладител или да го премахна направо и да направя байпас на водните маркучи директно един за друг :dunno:
Тапата се слага на колектора.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
А защо просто не си сложиш тапа на колектора?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook