Механично затапване на ЕГР
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Механично затапване на ЕГР
Здравейте,
Колата е 320da, 2003 година, 150 кс.
ЕГР е спрян софтуерно и тъй като има много мнения, че е необходимо да се затапи, за да не се спука охладителя на ЕГРа, сложих тапа на блока!
Проблема е, че след известно време клингиритовата гарнитурка, с която се продава металната тапичка, прегаря и в купето замирисва на газове.
Само при мен ли гори тази гарнитурка или сте намерили друго решение?
Колата е 320da, 2003 година, 150 кс.
ЕГР е спрян софтуерно и тъй като има много мнения, че е необходимо да се затапи, за да не се спука охладителя на ЕГРа, сложих тапа на блока!
Проблема е, че след известно време клингиритовата гарнитурка, с която се продава металната тапичка, прегаря и в купето замирисва на газове.
Само при мен ли гори тази гарнитурка или сте намерили друго решение?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Механично затапване на ЕГР
VR Performance, Русе
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Механично затапване на ЕГР
да си отговоря сам... в момента съм на почивка във Вършец.
Едни добри момчета в едно сервизче до бензиностанция Петрол ми дадоха инструменти, свалих тапата и ми изрязаха нова гарнитура от алуминий.
Сложих я, да видим с нея колко ще изкара.
Не искаха пари, купих им няколко бири.
Да са живи и здрави.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Едни добри момчета в едно сервизче до бензиностанция Петрол ми дадоха инструменти, свалих тапата и ми изрязаха нова гарнитура от алуминий.
Сложих я, да видим с нея колко ще изкара.
Не искаха пари, купих им няколко бири.
Да са живи и здрави.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Механично затапване на ЕГР
Колега как видя, че от там издиша?
И на мен ми мирише на газове, но от къде незнам?
И на мен ми мирише на газове, но от къде незнам?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Механично затапване на ЕГР
Ами то ми е ясно от къде може да бъде.
Освен това почва да се чува едно съскане. Като сваля тапата си личи къде е очернило и духнало гарнитурката.
Провери си маркучето за маслените пари към въздуовода за турбото.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Освен това почва да се чува едно съскане. Като сваля тапата си личи къде е очернило и духнало гарнитурката.
Провери си маркучето за маслените пари към въздуовода за турбото.
virtualchild написа:Колега как видя, че от там издиша?
И на мен ми мирише на газове, но от къде незнам?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Механично затапване на ЕГР
Благодаря за съвета колега, но може ли да ме насочи някой къде е този маркуч ?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Механично затапване на ЕГР
Номер 7. Може да е и от други места. Спукан изпускателен колектор, лоши уплътнения на турбо. Скъсана мека връзка на изпускателните тръби!
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Ludmil
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Re: Механично затапване на ЕГР
Другата тръба така ли остава, или и там се изолира по някакъв начин ?
Също, ако се изолира механично, а софтуера си остане същия какъв ще е проблема ?
Също, ако се изолира механично, а софтуера си остане същия какъв ще е проблема ?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Механично затапване на ЕГР
ЕГР може да се спре, като му извадиш вакума (маркуча), който го управа. Ако не е спрян софтуерно, веднага светва чека на таблото.Kurtov написа:Другата тръба така ли остава, или и там се изолира по някакъв начин ?
Също, ако се изолира механично, а софтуера си остане същия какъв ще е проблема ?
Другата тръба, която минава през охладителя, може да се махне, а на блока от където тръгва, се слага тапа.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: Механично затапване на ЕГР
Аз имам следния проблем .. охладителя на егр-а в тази си час която идва от колектора е цяла не разглобяема с охладителя и няма как да я запуша с тапата от сетъпа за пренахването на ЕГР-а Как се процедира в случая ако някой е със същия охладител Да си взема разглобяем охладител или да го премахна направо и да направя байпас на водните маркучи директно един за друг
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Механично затапване на ЕГР
Тапата се слага на колектора.MICH__ написа:Аз имам следния проблем .. охладителя на егр-а в тази си час която идва от колектора е цяла не разглобяема с охладителя и няма как да я запуша с тапата от сетъпа за пренахването на ЕГР-а Как се процедира в случая ако някой е със същия охладител Да си взема разглобяем охладител или да го премахна направо и да направя байпас на водните маркучи директно един за друг
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: Механично затапване на ЕГР
Елипсовидната тапа да! Аз говоря за втората кръгла която трябва да седи от лявата страна на охладителя но заготовката на моя е такава, че няма скоба в лявата си час ами е едно с трабата идваща от колектора . Има такива скоби в края на дясната си час където почва тръбата влизаща в ЕГР-а ... от лвво няма как да го затапя Гледах няколко клипа в нета и с такъв охладител не видях никоя кола ... моята е 2006 320cd
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Механично затапване на ЕГР
А защо просто не си сложиш тапа на колектора?vvasilev1 написа:Тапата се слага на колектора.MICH__ написа:Аз имам следния проблем .. охладителя на егр-а в тази си час която идва от колектора е цяла не разглобяема с охладителя и няма как да я запуша с тапата от сетъпа за пренахването на ЕГР-а Как се процедира в случая ако някой е със същия охладител Да си взема разглобяем охладител или да го премахна направо и да направя байпас на водните маркучи директно един за друг
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани