[320i] Непредвидимо гаснене и загуба на мощ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Frodkata
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.07.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: //E31 8-series
[320i] Непредвидимо гаснене и загуба на мощ
Здравейте драги фенове на BMW.
Преди няколко месеца станах щастлив собственик на BMW E46 M52B20TU - моето първо BMW и моят първи личен автомобил.
За жалост обаче, появи се изключително досаден проблем. Колата започва да гасне при подаване на газ - или се замисля и спадат оборотите леко и след това си ускорява, или стрелката просто си решава да си легне обратно и колата гасне. Още когато излизах от КАТ забелязах този проблем, но се случваше много рядко преди да е загряла колата хубаво. Е, сега се случва постоянно, но на загрят мотор. Документирах го в този кратък клип:
Освен това, колата е много охлювеста като за 6 цилиндъра (не очаквам нищо спортно от 2.0ката - просто не върви моята) На магистралата на връщане към София имаше момент, в който педала беше до метала, а колата си седеше на 4k оборота и не мърдаше - след това се оправи.
Смених клапана за картерните газове, тъй като колата издаваше много силен и странен шум (да не тормозя господин Симеонов ), но проблема с гасненето и ускорението не изчезнаха - дори стана по-зле. Изчетох много по този въпрос из форума и негов английски еквивалент, но реших да пусна тема с видео за моят случай, понеже ми се струва че е различно. Заподозрял съм датчик за положението на разпределителния вал, но може ли да е от нещо друго (по-сериозно) проблемът?
Преди няколко месеца станах щастлив собственик на BMW E46 M52B20TU - моето първо BMW и моят първи личен автомобил.
За жалост обаче, появи се изключително досаден проблем. Колата започва да гасне при подаване на газ - или се замисля и спадат оборотите леко и след това си ускорява, или стрелката просто си решава да си легне обратно и колата гасне. Още когато излизах от КАТ забелязах този проблем, но се случваше много рядко преди да е загряла колата хубаво. Е, сега се случва постоянно, но на загрят мотор. Документирах го в този кратък клип:
Освен това, колата е много охлювеста като за 6 цилиндъра (не очаквам нищо спортно от 2.0ката - просто не върви моята) На магистралата на връщане към София имаше момент, в който педала беше до метала, а колата си седеше на 4k оборота и не мърдаше - след това се оправи.
Смених клапана за картерните газове, тъй като колата издаваше много силен и странен шум (да не тормозя господин Симеонов ), но проблема с гасненето и ускорението не изчезнаха - дори стана по-зле. Изчетох много по този въпрос из форума и негов английски еквивалент, но реших да пусна тема с видео за моят случай, понеже ми се струва че е различно. Заподозрял съм датчик за положението на разпределителния вал, но може ли да е от нещо друго (по-сериозно) проблемът?
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: [320i] Непредвидимо гаснене и загуба на мощ
Сменил си филтъра , но диагностика не си и пуснал???!!!
Как без да си я прочел какви грешки дава , искаш ние да отгатнем какво й е?!!!
Как без да си я прочел какви грешки дава , искаш ние да отгатнем какво й е?!!!
- Frodkata
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.07.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: //E31 8-series
Re: [320i] Непредвидимо гаснене и загуба на мощ
В това е проблемът - на диагностика не излизат грешки.
- Radeon
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 24.11.2011
- Местоположение: Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325ci 2002
- Мечтае да кара: ///M3
- Детайли за колата: m54b25
Re: [320i] Непредвидимо гаснене и загуба на мощ
Скоро имах същия проблем и излезе датчик всмукателен вал, провери го.
- Frodkata
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.07.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: //E31 8-series
Re: [320i] Непредвидимо гаснене и загуба на мощ
За да е полезен постът, само да допълня че наистина беше датчик на разпределителен вал (intake). Смених го с Vemo (иначе 293лв за OEM ) и си бачка без проблем.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани