Свети червената лампа!!! РЕШЕН остана проблема с паленето

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: kakvoto nabaria
Мечтае да кара: samolet :P
Детайли за колата: super traktor 320d

Свети червената лампа!!! РЕШЕН остана проблема с паленето

Мнение от plastic » 04 Юли 2018, 16:22

Здравейте ,вчера си смених маслото и филтрите на колата но предния път когато я обслужих забелязах че има теч на нафта до 3 и 4 дуза. Извадех ги докато се изтича маслото и видях че са дефтунките и ги смених издухахме дузите даже подадох старт на двигателя за 1 секунда да се издухат по добре стружките ,ако има вътре от махането на нагара в дъното на дузите.Но забравехме да да сложим съд за маркуча на нафтата и направихме двигателя оле мале. Сложих маслото 4.5-4.6л литра колкото слагам винаги Мобил 10 на 40 с него карам 10 години оригинално взимам от вносителя за бг .смених 3-те филтъра(но май на масления изпада металната шайба и не я сложехме или старата)и отидох да измия двигателя .отидох криво ляво понеже колата се чудеше дали да тръгва или не понеже ,който бърза забравя да закачи нещо букста на колектора. Прибрах се понеже стана късно и време за мач. на сутринта паля да отида на работа тръгвам и след 2 км ми светна червената лампа за масло изгасих колата запалих не свети тръгнах след 500 600 метра светва пак гася и след известно време светва спрях пред работа и след 8ч отивам до колата вадя щеката маслото е над минимума .Паля след известно време светва гася паля пак светва реших да се прибера и да я остава утре да взема лаптопа да я закача да видя какъв е проблема.Спирам пред вкъщи гася запалих не свети оставих я извесно време не светна и я угасих(колата си мърка както преди) Реших да не я човъркам повече докато не я закача на компа. Прочетох доста теми за такива проблеми и да се насоча към датчика за маслото и помпата на маслото но за нея малко я изключвам до сега съм нямал проблеми(освен когато стане маслото на 9500км да стетва оранжевата лампа за маслото д пъти за 10г и когато изтрия грешката е всичко ОК). Никъде не срещнах във форума за червена лампа ако е над максимума маслото .
Ще съм ви благодарен ако споделите къде другаде да се насоча в решаването на проблема че вече ме е че реших да оправя дузите.
А забравих да споделя че колата е 320д 136к
Последна промяна plastic на 21 Юли 2018, 16:56, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: След смяна на маслото свети червената лампа!!!

Мнение от Benord » 04 Юли 2018, 19:02

Трудно,наистина,но след превода,някак си нещо по уплътненията не е наред.Поставете си наново масленият филтър както трябва!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 23.08.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e46 330d 184hp

Re: След смяна на маслото свети червената лампа!!!

Мнение от ivogk » 05 Юли 2018, 9:17

не лаптоп,виж щеката

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: kakvoto nabaria
Мечтае да кара: samolet :P
Детайли за колата: super traktor 320d

Re: След смяна на маслото свети червената лампа!!!

Мнение от plastic » 07 Юли 2018, 15:07

маслото е над мах даже :dunno: .измерих налягането на маслената помпа 1,5 бар не се променя!!!! и смених директно датчика :dummy: днес нямах проблем.
Мисля че е от миенето на двигателя малко мокра ми се стори буксата и оставих да изсъхне и напръсках с контактен спрей.
но забелязах че на студен старт малко трудно пали и излиза бял дим и повече не пуши.изгасям пали от раз без пушек.на топъл двигател без проблем пали и няма пушек.Дали от това миене някъде другаде се на наби вода и сега ми прави проблеми или когато сложех дюзите малко трудно запали понеже нямаше нафта в тях и разтегнах верига(не трака смених я преди 50000км)или разцентривах помпата.Днес долях антифриз не бях го отварял да гледам 2години долях към 0.5л днес беше добре нямаше загуба"уж".
ПС:Да направиш нещо хубаво по колата друго да се обади :ranting:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 13.10.2009
Местоположение: Чирпан / Синеморец
Пол: Мъж
Кара: квоту има
Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта

Re: След смяна на маслото свети червената лампа!!!

Мнение от c7aH4eB » 08 Юли 2018, 14:49

Щом казваш, че по щека е над макс-а, възможно ли е да си сипал повече от колкото й дават по каталог? :dunno:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: След смяна на маслото свети червената лампа!!!

Мнение от NGneer4eto » 16 Юли 2018, 19:59

Последствията при много високо масло в двигателя са по-сериозни от тези при много ниско. Има теми и писано по въпроса. Може и да не е това, но сериозно провери си нивото да не е много над максимума, защото стигне ли до коляновия вал става страшно. И проверявай нивото винаги, когато автомобилът е на идеално равно място. Е46-цата дава фрапиращи разлики при лек наклон.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: kakvoto nabaria
Мечтае да кара: samolet :P
Детайли за колата: super traktor 320d

Re: След смяна на маслото свети червената лампа!!!

Мнение от plastic » 21 Юли 2018, 16:51

NGneer4eto написа:Последствията при много високо масло в двигателя са по-сериозни от тези при много ниско. Има теми и писано по въпроса. Може и да не е това, но сериозно провери си нивото да не е много над максимума, защото стигне ли до коляновия вал става страшно. И проверявай нивото винаги, когато автомобилът е на идеално равно място. Е46-цата дава фрапиращи разлики при лек наклон.

Наистина при малък наклон дава голяма разлика в нивото!!!
Но след смяната на две дифтунги на дюзите и миене на двигателя пали малко трудно и излиза бял сив дим и ми мириши на не изгоряла нафта и повече не се появява бял дим само черен.Първите два дни пушеше бяло след това изчезна мислех си че охладителя на ЕГР даже купих друг но не стигнах до смяна антифриза си е на макс(продължавам да му следя нивото) не пуши бяло докато карам.Правих химичния тест за дали е гарнитура но всичко е Ок(преди смяната да на дифтунгите палеше от раз зима и лято) .Тази седмица имам време и мисля да я по-разглобя пак и да видя свещите и маркучите за обратната нафта или някоя гарнитура на колектора не застанала добре.Другото което си мисля е да сме разцентровали ГНП докато палех колата след слагането да дюзите от втория път запали нямаше нафта до тях.
ще съм благодарен ако ме насочите къде другаде да търся проблема :bchug:
ПС: не знам дали има връзка сълзи ми пробката след смяната на маслото

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: kakvoto nabaria
Мечтае да кара: samolet :P
Детайли за колата: super traktor 320d

Re: Свети червената лампа!!! РЕШЕН остана проблема с паленет

Мнение от plastic » 29 Юли 2018, 19:40

направих ДИС всичко е в норма между 1 и 3 е зацепването и другото над 10.А ту пали лесно ту трудно луда работа

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook