Диференциал 2:93->3:45 328Ci
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- spec-V
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Диференциал 2:93->3:45 328Ci
Здравейте.
Колеги след,като свалих дифа се оказа,че имат разлика в чашките на полуоските.
Това добре избиват се и се слагат от стария диф.
Но ми се струва ,че самия 3:45 диф е по къс с около 3-4см от другия ,и малко не стига кардана !
При справка с реалоем на 20-ката кардана е 1608 мм , а на 328 е 1565мм
Как би се компенсирала тази разлика, и дали въобще ще стане ?
А е факт ,че има доста 28 ци с такива
Ще се радвам на всеки съвет .
Колеги след,като свалих дифа се оказа,че имат разлика в чашките на полуоските.
Това добре избиват се и се слагат от стария диф.
Но ми се струва ,че самия 3:45 диф е по къс с около 3-4см от другия ,и малко не стига кардана !
При справка с реалоем на 20-ката кардана е 1608 мм , а на 328 е 1565мм
Как би се компенсирала тази разлика, и дали въобще ще стане ?
А е факт ,че има доста 28 ци с такива
Ще се радвам на всеки съвет .
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Диференциал 2:93->3:45 328Ci
От шлиците в средата на кардана се компенсира.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Диференциал 2:93->3:45 328Ci
Ако караш повече на магистрала с 3,45 е тегаво за джоба.
- spec-V
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Диференциал 2:93->3:45 328Ci
Lenco написа:Ако караш повече на магистрала с 3,45 е тегаво за джоба.
Да това е ясно ,но колата се кара 90% градско ,и с 2:93 е мудничка .
Надявам се с 3:45 да се съживи осезаемо
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Диференциал 2:93->3:45 328Ci
Нямаше ли и нещо по средата,като предавателни числа?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Диференциал 2:93->3:45 328Ci
3.07,3.17,3.23, като последният за мен е най-добрата комбинация, за градско каране и от време на време извънградско, дори и сложен на м54б30.
А и макар и рядко, се намира и в средната коруба /188/ от 325i автомат.
А и макар и рядко, се намира и в средната коруба /188/ от 325i автомат.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Диференциал 2:93->3:45 328Ci
spec-V написа:Lenco написа:Ако караш повече на магистрала с 3,45 е тегаво за джоба.
Да това е ясно ,но колата се кара 90% градско ,и с 2:93 е мудничка .
Надявам се с 3:45 да се съживи осезаемо
всичко над 3,25 е тегаво 3,23 не случайно е най-препоръчваното число (не ти говоря теоритично, а от дълги години експерименти)
и то не толкова от разхода - а от това че ти гръмва главата от високите обороти на извънградско
- spec-V
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Диференциал 2:93->3:45 328Ci
Сложен е дифа .
Колата стана много по-жива , и приятна за каране .
Разбирам ,какво имате в предвид за извънградско каране ,но аз имам друга кола за тази цел.
Тази ми е като ...как да се изразя .. по за фън и се кара 90% само градско .
Излиза извън гр. на разстояния до 35 км в посока .
С 2:93 диф летящ старт с 3д 204кс. сток 50-180 км/ч припадах 3-4 коли
С 3:45 диф същото упражнение се сведе до 1-1.5 кола разстояние
Като 3д е с 17ки джнти
328цата е с 18ки
Колата стана много по-жива , и приятна за каране .
Разбирам ,какво имате в предвид за извънградско каране ,но аз имам друга кола за тази цел.
Тази ми е като ...как да се изразя .. по за фън и се кара 90% само градско .
Излиза извън гр. на разстояния до 35 км в посока .
С 2:93 диф летящ старт с 3д 204кс. сток 50-180 км/ч припадах 3-4 коли
С 3:45 диф същото упражнение се сведе до 1-1.5 кола разстояние
Като 3д е с 17ки джнти
328цата е с 18ки
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Диференциал 2:93->3:45 328Ci
следващата логична стъпка е заварка (ако не ти пука за колата)
- spec-V
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Диференциал 2:93->3:45 328Ci
host написа:следващата логична стъпка е заварка (ако не ти пука за колата)
А не не , карам си я цивилно не я тероризирам по скоро само за летящи стартове 50-200
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани