Проблем със запалване м54б22
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- V.Evstatiev
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 22.11.2016
Проблем със запалване м54б22
Здравейте колеги,
Ще се опитам да опиша проблема най-подробно. Два пъти ми се случи тръгвам да паля върти на стартер, но не пали, второто въртене пали.Свещите и бубините са нови. Реших че помпата прави проблем, понеже зимата много свиреше. Взех нова, смених я и сега отново го има проблема на всеки старт ако преседи повече от час. Като грешки записва само бедна смес, колата има и газ, предполагам грешките са от това. Ако дам контакт два последователни пъти преди да завъртя пали отраз.Забелязвам и ниска мощност на бензин .Моля за съвети.
Ще се опитам да опиша проблема най-подробно. Два пъти ми се случи тръгвам да паля върти на стартер, но не пали, второто въртене пали.Свещите и бубините са нови. Реших че помпата прави проблем, понеже зимата много свиреше. Взех нова, смених я и сега отново го има проблема на всеки старт ако преседи повече от час. Като грешки записва само бедна смес, колата има и газ, предполагам грешките са от това. Ако дам контакт два последователни пъти преди да завъртя пали отраз.Забелязвам и ниска мощност на бензин .Моля за съвети.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Проблем със запалване м54б22
Отиди да ти настроят газовото както трябва! Щом успява да запише грешка за бедна смес значи настройките са трагични, а е добре да се прегледа цялото газово дали всичко му е наред. От проблема със сместа прави големи адаптации и после с тях има проблем на бензин.
- V.Evstatiev
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 22.11.2016
Re: Проблем със запалване м54б22
Здравейте колеги, разбрах проблема. Бензиновия регулатор не задържа налягане и когато се угаси колата, връща бензина към помпата.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем със запалване м54б22
Целта на регулатора е да поддържа определено налягане в рейката! Когато загасиш,то си пада и не е проблем! Като дадеш на контакт,помпата тръгва и прави необходимото налягане в рейката! При теб явно,регулатора е повреден и дори при работа не поддържа необходимото налягане от 3,5бара! Затова и няма мощност при каране на бензин!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- V.Evstatiev
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 22.11.2016
Re: Проблем със запалване м54б22
Разбирам, въпроса ми е също дали само помпата задържа горивото след сондата, или част от този процес е и регулатора. Понеже ако той не играе тази роля, възможно е и клапана в помпата също да е повреден въпреки , че е нова (ERA). Това само информативно. Надявам се след смяна на регулатора проблема да бъде решен. За момента паля като дам два пъти контакт и помпата подкача гориво , така реших проблема с въртенето.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани