Размисли корекционни кодове дюзи
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Размисли корекционни кодове дюзи
На е39 и е46 с дизелови мотори няма такива кодове, с изключение на мотора 204 конски сили при е46... Тези кодове ги има и в заводски вариант - записани са отстрани на бобината на дюзата и са шест или седемцифрени. При бобините от поколението на е39/е46 с посоченото изключение няма такива кодове.
- IvanchoM65
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 61
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Размисли корекционни кодове дюзи
Корекционни кодове на дюзите същетвуват при абсолютно всички дизелови Е46, които са 150hp или 204hp! В зависимост от това дали автомобила еuro 3 или Euro 4 биват 6 или 7 цифрени. След рециклаж на дюзите е желателно и препоръчително да се въведат новите кодове, които се дават от съоветния срвиз. При неналичието на нов код се поставя сервизен такъв, но не и стария, който вече е погрешен.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Размисли корекционни кодове дюзи
Дюзи с корекционни кодове имат такива върху корпуса на бобината си... Дюзите на дизеловите е46 нямат такива кодове, както и тези на е39. Кодове има за m57n, който е с комън рейл система от следващо поколение. За да има нужда от кодове след сервиз на дюзите, трябва и новите или оригиналните дюзи да имат такива кодове...
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Размисли корекционни кодове дюзи
Z3Ro* написа:Дюзи с корекционни кодове имат такива върху корпуса на бобината си... Дюзите на дизеловите е46 нямат такива кодове, както и тези на е39. Кодове има за m57n, който е с комън рейл система от следващо поколение. За да има нужда от кодове след сервиз на дюзите, трябва и новите или оригиналните дюзи да имат такива кодове...
Колега би ли ми казал каква е разликата между комън рейл на m57n и m47n от еднакви години (примерно 2003/2004) ? Аз съм с m47n произведена декември 2003 г. и за 4 години каране съм правил 3 пъти дюзи, винаги съм имал нови кодове, като след 1вото рециклиране не ги бяха вкарали, а след второто и третото ги вкарваха и имаше разлика.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Размисли корекционни кодове дюзи
Щом и малкият е "n", значи е от същото поколение и неговите дюзи са също с кодове за корекция... С такъв не съм имал досег, признавам си, но тези от поколението на м57д30 са без кодове...
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Размисли корекционни кодове дюзи
Всички е46 2.0д 150 к.с. са m47n следователно си имат корекционни кодове.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Размисли корекционни кодове дюзи
Най-лесно е всеки при демонтаж на дюзите да погледне върху бобината отгоре дали има код - комбинация от букви и цифри, намира се под серийния номер на дюзата. Ако има, при ремонт е необходимо генериране на нов код и вкарването му в компа...
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Размисли корекционни кодове дюзи
Ето дюза за 204кс е46 има букви цифри всичко
да си потвърдя думите от преди няколко дни.След вкарването на новите кодове разхода падна с около 1.5л/2л.Борд компютъра като настъпваш и караш нормално винаги отчита а преди доста време стоеше примерно 7.5 разход а сега се мени по-често.
да си потвърдя думите от преди няколко дни.След вкарването на новите кодове разхода падна с около 1.5л/2л.Борд компютъра като настъпваш и караш нормално винаги отчита а преди доста време стоеше примерно 7.5 разход а сега се мени по-често.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Размисли корекционни кодове дюзи
streetracing12 написа:Ето дюза за 204кс е46 има букви цифри всичко
да си потвърдя думите от преди няколко дни.След вкарването на новите кодове разхода падна с около 1.5л/2л.Борд компютъра като настъпваш и караш нормално винаги отчита а преди доста време стоеше примерно 7.5 разход а сега се мени по-често.
Преди седмица смених двигател(оборудван с дюзите)Трябва ли да вкарам техните кодове?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Размисли корекционни кодове дюзи
p_petrov написа:streetracing12 написа:Ето дюза за 204кс е46 има букви цифри всичко
да си потвърдя думите от преди няколко дни.След вкарването на новите кодове разхода падна с около 1.5л/2л.Борд компютъра като настъпваш и караш нормално винаги отчита а преди доста време стоеше примерно 7.5 разход а сега се мени по-често.
Преди седмица смених двигател(оборудван с дюзите)Трябва ли да вкарам техните кодове?
Ако си взел мотор заедно с комп, няма нужда. Ако си със стария ти комп от твоята кола, тогава трябва да се въведат.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Размисли корекционни кодове дюзи
Имам следния казус:
Преди около 3 години си рециклирах дюзите - няколко бяха за центровка и една смяна на разпръсквач. Двигателят е M57n- 204 hp. Естествено, тогава не знаех, че трябва да се вкарат нови кодове, единствено знаех, че трябва дюзите да се монтират на местата, където са били - първа на първи цилиндър и т.н. Нови кодове не ми и дадоха.
Та първият въпрос е само на сменения разпръсквач ли е трябвало да сменя кода или на всичките?
Вторият - ако на теста за корекциите на дюзите ми показва отклонения маскимално от по 0.4-0.5 mg/stroke, означава ли, че случайно ми е нацелена корекцията или няма връзка? Тези стойности са от преди година, сега не знам как е. Двигателят работи плавно, почти без да трака като дизел. Само като е студен потраква малко.
И трето - смятам, че разходът ми е сравнително нормален - 7.3-7.5 л/100км магистрално 140-150км/ч по резервоар(не борд). Колата е xD - 4х4. Някой има ли с по-добър разход?
Струва ли си да се занимавам да търся някой да ми дава корекции или няма смисъл?
Преди около 3 години си рециклирах дюзите - няколко бяха за центровка и една смяна на разпръсквач. Двигателят е M57n- 204 hp. Естествено, тогава не знаех, че трябва да се вкарат нови кодове, единствено знаех, че трябва дюзите да се монтират на местата, където са били - първа на първи цилиндър и т.н. Нови кодове не ми и дадоха.
Та първият въпрос е само на сменения разпръсквач ли е трябвало да сменя кода или на всичките?
Вторият - ако на теста за корекциите на дюзите ми показва отклонения маскимално от по 0.4-0.5 mg/stroke, означава ли, че случайно ми е нацелена корекцията или няма връзка? Тези стойности са от преди година, сега не знам как е. Двигателят работи плавно, почти без да трака като дизел. Само като е студен потраква малко.
И трето - смятам, че разходът ми е сравнително нормален - 7.3-7.5 л/100км магистрално 140-150км/ч по резервоар(не борд). Колата е xD - 4х4. Някой има ли с по-добър разход?
Струва ли си да се занимавам да търся някой да ми дава корекции или няма смисъл?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Размисли корекционни кодове дюзи
Кодовете на твоите дюзи са били въведени заводско. Като си ги върнал на местата, ако са регулирани и е било възможно да бъдат близо до заводски данни, смисъл от нови кодове няма много. Същото е и с новия разпръсквач - ако е сложен читав, а не индийски или китайски, дюзата е на същото си място със завоския код, няма да има ядове. Общо взето зависи кой бърника по дюзите и с какви части, но ако се смени и клапан с разпръсквача, тогава е по-добре да се генерира нов код. Щом колата ти работи и харчи нормално, аз не бих се занимавал...
Re: Размисли корекционни кодове дюзи
Z3Ro* написа:p_petrov написа:streetracing12 написа:Ето дюза за 204кс е46 има букви цифри всичко
да си потвърдя думите от преди няколко дни.След вкарването на новите кодове разхода падна с около 1.5л/2л.Борд компютъра като настъпваш и караш нормално винаги отчита а преди доста време стоеше примерно 7.5 разход а сега се мени по-често.
Преди седмица смених двигател(оборудван с дюзите)Трябва ли да вкарам техните кодове?
Ако си взел мотор заедно с комп, няма нужда. Ако си със стария ти комп от твоята кола, тогава трябва да се въведат.
Благодаря колега!
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Размисли корекционни кодове дюзи
Z3Ro* написа:Кодовете на твоите дюзи са били въведени заводско. Като си ги върнал на местата, ако са регулирани и е било възможно да бъдат близо до заводски данни, смисъл от нови кодове няма много. Същото е и с новия разпръсквач - ако е сложен читав, а не индийски или китайски, дюзата е на същото си място със завоския код, няма да има ядове. Общо взето зависи кой бърника по дюзите и с какви части, но ако се смени и клапан с разпръсквача, тогава е по-добре да се генерира нов код. Щом колата ти работи и харчи нормално, аз не бих се занимавал...
И аз така разсъждавам, но има една загадка, която не мога да реша. Сега лятото Стара Загора - Пловдив на климатроник ми дава 7,3-7,5 л/100км смятано по резервоар. По борд е 6,2-6,5. Зимата на същата скорост ми дава около 8,2-8,3 (по борд 7,2-7,3) на абсолютно същата скорост. ДО сега не съм имал такива фрапиращи разлики и то противно на логиката. Дори съм правил засичане зимата с летните гуми на +4 градуса - пак разходът е висок. Правил съм и засичане само на магистрала (т.е. не отчитаме малкото градско и загряването на колата и пак разликата е подобна. Не ми дава мира тази разлика. Човърка ме нещо, че е нещо от дюза, но не мога да схвана защо на студено без климатроник така може да се вдига разхода. На предишните ми коли винаги лято на климатик разходът е половин литър отгоре.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани