Неработеща лампа за акумулатор и проблем със зареждането?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- all_too_obvious
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13.06.2018
- Пол: Мъж
Неработеща лампа за акумулатор и проблем със зареждането?
Здравейте. Имам следния проблем. Става въпрос за е46 2001г.330д. Сигналната лампа на таблото за акумулатора никога не свети. Нито на контакт, нито никога, единствено когато направя чек на таблото, дали работят всички прибори. Поне знам, че крушката не е изгоряла. Другият проблем е, че като запаля колата, докато не подам газ, не започва да зарежда и ми се е случвало да я запаля на място без газ и след 20 мин заряда пада под 12 волта, електрониката се ошашква, dsc, abs всичко започва да мига и се оправя след като рестартирам колата и подам газ. Акумулаторът е в добро състояние, алтернаторът зарежда на 13.9 и явно проблемът е някъде между тях, но вече се изчерпах от към идеи...
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Неработеща лампа за акумулатор и проблем със зареждането
При работещ автомобил, включи всички консуматори - вентилатор купе, фарове и т.н. Напрежението трябва да бъде между 13,8 до 14,4 волта.
- all_too_obvious
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13.06.2018
- Пол: Мъж
Re: Неработеща лампа за акумулатор и проблем със зареждането
Като я запаля и подам газ, започва да зарежда на 13.9 и с включени консуматори.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Неработеща лампа за акумулатор и проблем със зареждането
Ако не разбираш от тоци - отиваш на майстор.
Ако разбираш от тоци - запряташ ръкави и търсиш къде е проблема.
По начин, по който си описал проблема, съдя че нямаш познания по ел. техника и елетроника, така че намери някой, който ги разбира нещата да ти помогне.
Ако разбираш от тоци - запряташ ръкави и търсиш къде е проблема.
По начин, по който си описал проблема, съдя че нямаш познания по ел. техника и елетроника, така че намери някой, който ги разбира нещата да ти помогне.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ivan_krilov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Варна
Re: Неработеща лампа за акумулатор и проблем със зареждането
Привет! НЕ съм категорично сигурен, но при тази година на производство, алтернаторът и компютъра комуникират по BSD, съответно не може да отидеш при стандартен майстор за алтернатори, само ще те подведе. Най- добре е да се провери с диагностична програма и най-вероятно ще си покаже. При проблем с комуникацията, алтернаторът влиза в сервизен режим, поддържа около 13.9-14В, но не може да се контролира от ДДЕ-то, съответно не може да се разтоварва при повишена консумация и температура, т.е. е желателно да се оправи. На Бош 150А беше около 100 и нещо лв., като регулаторчето е комплект с четките. Другото, което е лошо в случая е, че ако тотално изчезне зареждането, няма да се усети в движение, преди да е станало късно. Сега, има и вариант, кабелчето м/у двете да се е прекъснало, но е малко вероятно. Успех!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани