Работи грубо и тресе 320d
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Работи грубо и тресе 320d
Здравейте, става въпрос за 320d 136hp.
Проблема се случва и на студен и на топъл мотор. На свободна оборотите не играят 830rpm.
Като я настъпя до долу колата ускорява до 4000 или до 4200 оборота и забива.
Като забие изпушва черно и като освободя от скорост двигателя започва да работи грубо и да тресе (чува се и странен шум - почукване на метал в ритъма на оборотите), скоростния лост и той също и купето.
Това нещо с лошата работа на мотора трае около 10 секунди и после всичко се нормализира.
На диагностика (Бош) гледаха дюзите и казаха, че стойностите са нормални. Колата не записва грешки от типа "Charge air pressure control" майстор я гледа и не можа да открие дали някой маркуч е скъсан или изваден.
От време на време си влиза в авариен режим пак след настъпване (примерно цялата втора докато забие и след това на трета няма абсолютно никаква мощност).
На диагностика излизат стари, но активни грешки glow plug system и EGR който е затапен.
По-някой път мирише на масло и отпред изпушва, може би подкартерно налягане (филтъра е сменян).
Та по ме притеснява лошата работа на мотора. Това за оборотите и аварийния режим е сигурно някой маркуч... Вие какво мислите ?
От модератор: НЕ си трий мнението!!!
Проблема се случва и на студен и на топъл мотор. На свободна оборотите не играят 830rpm.
Като я настъпя до долу колата ускорява до 4000 или до 4200 оборота и забива.
Като забие изпушва черно и като освободя от скорост двигателя започва да работи грубо и да тресе (чува се и странен шум - почукване на метал в ритъма на оборотите), скоростния лост и той също и купето.
Това нещо с лошата работа на мотора трае около 10 секунди и после всичко се нормализира.
На диагностика (Бош) гледаха дюзите и казаха, че стойностите са нормални. Колата не записва грешки от типа "Charge air pressure control" майстор я гледа и не можа да открие дали някой маркуч е скъсан или изваден.
От време на време си влиза в авариен режим пак след настъпване (примерно цялата втора докато забие и след това на трета няма абсолютно никаква мощност).
На диагностика излизат стари, но активни грешки glow plug system и EGR който е затапен.
По-някой път мирише на масло и отпред изпушва, може би подкартерно налягане (филтъра е сменян).
Та по ме притеснява лошата работа на мотора. Това за оборотите и аварийния режим е сигурно някой маркуч... Вие какво мислите ?
От модератор: НЕ си трий мнението!!!
Последна промяна Simon99 на 18 Юли 2018, 18:37, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Работи грубо и тресе 320d
vipkokata написа:Здравейте, става въпрос за 320d 136hp.
Проблема се случва и на студен и на топъл мотор. На свободна оборотите не играят 830rpm.
Като я настъпя до долу колата ускорява до 4000 или до 4200 оборота и забива.
Като забие изпушва черно и като освободя от скорост двигателя започва да работи грубо и да тресе (чува се и странен шум - почукване на метал в ритъма на оборотите), скоростния лост и той също и купето.
Това нещо с лошата работа на мотора трае около 10 секунди и после всичко се нормализира.
На диагностика (Бош) гледаха дюзите и казаха, че стойностите са нормални. Колата не записва грешки от типа "Charge air pressure control" майстор я гледа и не можа да открие дали някой маркуч е скъсан или изваден.
От време на време си влиза в авариен режим пак след настъпване (примерно цялата втора докато забие и след това на трета няма абсолютно никаква мощност).
На диагностика излизат стари, но активни грешки glow plug system и EGR който е затапен.
По-някой път мирише на масло и отпред изпушва, може би подкартерно налягане (филтъра е сменян).
Та по ме притеснява лошата работа на мотора. Това за оборотите и аварийния режим е сигурно някой маркуч... Вие какво мислите ?
Изпратено от моят Redmi 5 Plus с помощта на Tapatalk
На тоя мотор всичко е в ГНП-то. какво са им видели на диагностика на дюзите не знам, но е твърде вероятно просто да са прочели грешките.
Драмата ти е или от засмукване на въздух или от не добра центровка на помпата.
Може и някой вакум да има скъсан.
- Ivch0Pivcho
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 15.02.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: M57D30
Re: Работи грубо и тресе 320d
Само да ти кажа че дюзите са механични и няма как да ги проверят с компютър коя как е, ами със сваляне и мерене на стенд.
Re: Работи грубо и тресе 320d
Колега имах същия проблем. Малко вероятно но си Провери интеркулерските маркучи около турбото отностно загубата на мошност. А същинската относно потракването и вероятно загубата на мошност на мотора си виж демфера. Странно и на мен ми беше да потраква на метал в мотора (и се усилва все по силно с времето) а да се окаже демфера разбит, но с махнати пистови ремъци и без демфер за проба 20-30 сек колата работи без да трака... Смених демферната шайба и всичко е окей... оказа се че заради биенето е разбил и семеринга на коляновия вал, плюс това беше счупил щифта (шпонка) на вала и се наложи сваляне на вериги за да махна останалото парче щифт и да набия новото за да може да се сложи новия демфер правилно.... изобщо пълен филм. Не купувай Vaico. Не изкара и година и умря демфера... поздрави
- ka4i
- ентусиаст
- Мнения: 1074
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Re: Работи грубо и тресе 320d
ham44 написа:Колега имах същия проблем. Малко вероятно но си Провери интеркулерските маркучи около турбото отностно загубата на мошност. А същинската относно потракването и вероятно загубата на мошност на мотора си виж демфера. Странно и на мен ми беше да потраква на метал в мотора (и се усилва все по силно с времето) а да се окаже демфера разбит, но с махнати пистови ремъци и без демфер за проба 20-30 сек колата работи без да трака... Смених демферната шайба и всичко е окей... оказа се че заради биенето е разбил и семеринга на коляновия вал, плюс това беше счупил щифта (шпонка) на вала и се наложи сваляне на вериги за да махна останалото парче щифт и да набия новото за да може да се сложи новия демфер правилно.... изобщо пълен филм. Не купувай Vaico. Не изкара и година и умря демфера... поздрави
"Не купувай Vaico. Не изкара и година и умря демфера..." - ПОТВЪРЖДАВАМ!!!
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Работи грубо и тресе 320d
Форумът е за всички!
Не се трият теми,които може да са полезни и на други колеги!
Не се трият теми,които може да са полезни и на други колеги!
Re: Работи грубо и тресе 320d
Имал съм абсолютно същият проблем на старата кола, НО дизелово А4 AFN мотор. Оказа се от кофти масло, в следствие на което хидравличен повдигач, на всмукателен клапан не отваряше и се давеше. При тия BMW-та не знам дали клапаните са с подобни повдигачи, но не пречи проблема да идва от лошо газоразпределение и някой не добре работещ клапан. Щом и на диагностика нищо не излиза, помисли над моя вариант.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани