Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- DiscontroL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.08.2019
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
- Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
- Детайли за колата: E36 - M43B18 --> M50B20 (Продадена)
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
DiscontroL написа:https://www.cars.bg/offer/c2964054
Като цяло какво мислите, струва ли си? Някой гледал ли я е на живо?
Днес ходих да я видя колата.. Главно има козметични забележки. Има ръжда по калниците и на места е тръгнало по капаците, на десния праг също имаше. Броните са пребоядисвани, както и калниците. Вдигнахме я на подемник и от долу нямаше гнило, купето дето се хващат тампоните на задния мост не е спукано. Има няколко тампона за смяна.. Двигателя на бензин като беше студен съвсем леко тресеше, момчето каза, че преди време веднъж един цилиндър не е работил за кратко и е записала missfire на 5-ти цилиндър. На газ леко мени оборотите. Мисля, че почват ваносите съвсем леко да се обаждат. Някоя ролка в началото докато беше студена колата издаваше леки звуци. Иначе я покарах малко, според мен няма някакви други фрапиращи проблеми. Обаче аз си търся нещо по-читаво..
https://www.mobile.bg/11557862588015096 За тази кола и авто къща някой има ли мнение?
Race cars is my escape from all bullshit in life...
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
DiscontroL написа:Обаче аз си търся нещо по-читаво..
https://www.mobile.bg/11557862588015096 За тази кола и авто къща някой има ли мнение?
Тези обяви ме връщат преди една година, когато и аз търсих е46 х, комби, бензин и ръчни скорости. Мога да наприша няколко прероръки, поне от моя гледна точка.
Според мен нещата, които са важни са най-общо следните:
- да няма ръжда. Ако има дори малко по веждите, праговете, ръбове на врати и капаци или където и да е, означава, че ще ръждяса. Дори и да "няма гнило отдолу". Тръгнала ли е някъде ръждата, само ще се увеличава, ще се появи и на други места и спасение от нея няма. Швейцарските коли често си имат ръждички и трябва хубаво да се гледат и да се внимава много с ръждата при тях.
- да не гори масло. М54 е прочут с горенето на масло, причината е в дизайна на маслените сегменти и за да се оправи, трябва да се сменят. Така че ако гори масло, си е сериозен ремонт и инвестиция да се поправи. За съжаление това е доста трудно да се открие преди да я купиш. Някои казват, че може да се тества като я пуснеш по надолнище без газ и след това дадеш повече газ - ако пуши синьо, значи гори. Според мен е малко вероятно да имаш условия за такъв тест, а и преценката на резултата е доста трудна, особено ако има работещи катализатори, както би трябвало да е. Тогава може и видимо да не пуши изобщо. Това, което все пак може да се направи, е да се огледа под капачката на маслото. Аз лично бъркам с пръст възможно най-навътре (защото около капачката продавачът може да е чистил) и гледам какво ми остава по пръста. Дори и на кола с редовно сменяно масло (заради удължените интервали на смяна на Е46) обикновено има малко количество твърди наслоявания, които остават по пръста. Колкото са повече, толкова по-зле - маслото може да не е сменяно редовно, сегментите се запушват и гори масло. Ако пък има мека субстанция подобна на грес - още по-лошо. Като цяло гледаш да е възможно най-чисто, което означава редовни смени на маслото и по-малък шанс да гори масло.
- сервизна история. В сервизната книжка на снимката се виждат последните символи от вин-а: PF08354. Пусни го в http://www.auto-records.com/ плати си таксата там и виж дали излиза сервизна история от дилъра. Ако да - добре. Би означавало, че за времето, в което е ходила в официален сервиз вероятно е сменяно маслото на време и общо е поддържана добре. Може да се ориентираш и километрите дали са реални. Ако не излиза сервизна история, дали данните от сервизната книжка са верни - божа работа.
- общо състояние (разбира се!). На снимките изглежда добре, но разбира се трябва да се огледа - че е поддържана добре - после излиза по-евтино Няма да пиша общи неща, че ще стане съвсем дълго, но няколко неща специфични за Х-а. Х-ът си има специфични проблеми по ходовата част. Ако си купуваш такава кола, трябва да си наясно, че в един момент ще сменяш предни полуоски - без значение дали ще е сега или по-късно. Не е лошо да се покара, износени полуоски, кардани и т.н. причиняват вибрации - усеща се в движение, различните неща - при различна скорост, някои при равномерна скорост, някои при укорение, някои при върщане на газта. Може да вибрира цялата кола, воланът, или скоростният лост. Добре е да се покара и да се усети. Кормилната рейка на Х-а е различна - добре е да не е износена. Но тези неща според мен се правят и не са причина да не вземеш колата ако иначе е добра, но е добре да се проверят просто да си наясно. Иначе, колкото и да е поддържана колата, годините си минават и ще си има неща за правене. Ваносите не вярвам да са правени в Швейцария, със сигурност ще имат нужда, неща като диса клапа, картерна вентилация, разширителен съд на антифриза, други уплътнения и маркучи около двигателя са си стандартни неща за този двигател и вероятно ще трябва да ги направиш, освен ако предишния собственик не ги е направил скоро.
Иначе конкретната кола изглежда общо взето добре доколкото може да се прецени по снимки. Но трябва да се гледа внимателно на място. Има и доста богато оборудване, което може да плюс от една страна, или минус от друга - ако възнамеряваш да я държиш на улицата.
В обяват пише, че е с 16" джанти. Като ги гледам според мен са си стандартни стил 44 17". На 330 не стават 16" заради спирачките, с изключение на 1-2 модела от 5-та серия, които обаче стърчат навън.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
DiscontroL написа:DiscontroL написа:https://www.cars.bg/offer/c2964054
Като цяло какво мислите, струва ли си? Някой гледал ли я е на живо?
Днес ходих да я видя колата.. Главно има козметични забележки. Има ръжда по калниците и на места е тръгнало по капаците, на десния праг също имаше. Броните са пребоядисвани, както и калниците. Вдигнахме я на подемник и от долу нямаше гнило, купето дето се хващат тампоните на задния мост не е спукано. Има няколко тампона за смяна.. Двигателя на бензин като беше студен съвсем леко тресеше, момчето каза, че преди време веднъж един цилиндър не е работил за кратко и е записала missfire на 5-ти цилиндър. На газ леко мени оборотите. Мисля, че почват ваносите съвсем леко да се обаждат. Някоя ролка в началото докато беше студена колата издаваше леки звуци. Иначе я покарах малко, според мен няма някакви други фрапиращи проблеми. Обаче аз си търся нещо по-читаво..
https://www.mobile.bg/11557862588015096 За тази кола и авто къща някой има ли мнение?
Описанието е натупано с очевидни неща. Не разбрах защо са написали, че климатика е двузонов? Доколкото съм запознат няма такава екстра в Е46, а конкретната кола е с климатроник. Както и колегата над мен написа - струва си да се види на живо, доста добре е оборудвана като цяло.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=bxo9uq
Някой да я е гледал по-обстойно? Собственикът днес мина наблизо и я показа. Има разни неща за правене, но той ги отрича общо взето и казва, че в М кар дори не ги били видяли...
Виското е зацепено постоянно, отдолу чука като на шарнир и дърпа надясно като натиснеш спирачки, липсва лайсната на централната конзола, аербега свети(уж не го били изтрили като правили не знам си какво)капачето на почистването на фаровете липсва под левия фар, рекарото е протрито доста където се износва най-много...
Но чудно защо виското е зацепено постоянно като дадеш леко газ вие по-силно от турбина.
А за тая звънях днес, но е изключен телефона:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=bxod0q
Някой да я е гледал по-обстойно? Собственикът днес мина наблизо и я показа. Има разни неща за правене, но той ги отрича общо взето и казва, че в М кар дори не ги били видяли...
Виското е зацепено постоянно, отдолу чука като на шарнир и дърпа надясно като натиснеш спирачки, липсва лайсната на централната конзола, аербега свети(уж не го били изтрили като правили не знам си какво)капачето на почистването на фаровете липсва под левия фар, рекарото е протрито доста където се износва най-много...
Но чудно защо виското е зацепено постоянно като дадеш леко газ вие по-силно от турбина.
А за тая звънях днес, но е изключен телефона:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=bxod0q
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
По обявите личи, че са "специални" - едната е 300 конски сили, другата 280. И на двете салона е захабен на едно и също място, но кожения е боядисван ако това има значение за теб. Снимките с накладките е тъжна - за човек който се изтъква, че е обслужил спирачната система само талига с кон или най-много Дачия.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Рециклирани носачи за девет бона?
Ебати
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Ебати
Top Gun Maverick написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11565085752952195&slink=bxo9uq
Някой да я е гледал по-обстойно? Собственикът днес мина наблизо и я показа. Има разни неща за правене, но той ги отрича общо взето и казва, че в М кар дори не ги били видяли...
Виското е зацепено постоянно, отдолу чука като на шарнир и дърпа надясно като натиснеш спирачки, липсва лайсната на централната конзола, аербега свети(уж не го били изтрили като правили не знам си какво)капачето на почистването на фаровете липсва под левия фар, рекарото е протрито доста където се износва най-много...
Но чудно защо виското е зацепено постоянно като дадеш леко газ вие по-силно от турбина.
А за тая звънях днес, но е изключен телефона:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=bxod0q
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- DiscontroL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.08.2019
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
- Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
- Детайли за колата: E36 - M43B18 --> M50B20 (Продадена)
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Значи колеги днеска бях в автокъщата за тая кола https://www.mobile.bg/11557862588015096
Като за начало да благодаря на колегите по-горе които изказаха мнение.
Има малко външни забележки, дискове накладки за смяна, мултимедията по някаква причина не работи и такива неща.. Е реших и я взех, пък ще видим дали ще е читава
Като за начало да благодаря на колегите по-горе които изказаха мнение.
Има малко външни забележки, дискове накладки за смяна, мултимедията по някаква причина не работи и такива неща.. Е реших и я взех, пък ще видим дали ще е читава
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Race cars is my escape from all bullshit in life...
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Колеги, някой ходил ли е да гледа тази кола
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=c22gn2
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=c22gn2
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... XGNytFHB4Q
Мнения? Днес ще ходя да я гледам човека е готов да свали доста от цената ( около 500лв)..
Мнения? Днес ще ходя да я гледам човека е готов да свали доста от цената ( около 500лв)..
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Изглежда добре.
Има няколко пребоядисани детайла, но ако е заради ожулвания, а не удари, всичко е наред. Основно виж за ръжда под праговете и задните калници. Питай го, кога е обслужена, какво е обслужено. Съединител и маховик в какво състояние са и сменяни ли са, шайбата на коляновия вал, която върти пистовите ремъци, сменяна ли е, ако да кога и с каква. Ако не виж дали е нацепена и дали се върти балансирано. Вихровите клапи в колектора махнати ли са, има ли катализатори. Слушай за всякакви тупкания и подчуквания по ходовата част, задния мост и кардана. Задължително тестово каране, за да усетиш колата. След което една диагностика, за да си запознат с работата на дюзи, клапани, турбо, дебитомер, вади ли грешки и т.н.
Лично според мен, ако има за какво да се хванеш, настоявай за по-голяма отбивка от цената. Все пак е на години и километри, въпреки, че изглежда свежо.
Общо взето е това, стандартно оглеждане, като за всяка кола.
Има няколко пребоядисани детайла, но ако е заради ожулвания, а не удари, всичко е наред. Основно виж за ръжда под праговете и задните калници. Питай го, кога е обслужена, какво е обслужено. Съединител и маховик в какво състояние са и сменяни ли са, шайбата на коляновия вал, която върти пистовите ремъци, сменяна ли е, ако да кога и с каква. Ако не виж дали е нацепена и дали се върти балансирано. Вихровите клапи в колектора махнати ли са, има ли катализатори. Слушай за всякакви тупкания и подчуквания по ходовата част, задния мост и кардана. Задължително тестово каране, за да усетиш колата. След което една диагностика, за да си запознат с работата на дюзи, клапани, турбо, дебитомер, вади ли грешки и т.н.
Лично според мен, ако има за какво да се хванеш, настоявай за по-голяма отбивка от цената. Все пак е на години и километри, въпреки, че изглежда свежо.
Общо взето е това, стандартно оглеждане, като за всяка кола.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
swetlioo написа:Изглежда добре.
Има няколко пребоядисани детайла, но ако е заради ожулвания, а не удари, всичко е наред. Основно виж за ръжда под праговете и задните калници. Питай го, кога е обслужена, какво е обслужено. Съединител и маховик в какво състояние са и сменяни ли са, шайбата на коляновия вал, която върти пистовите ремъци, сменяна ли е, ако да кога и с каква. Ако не виж дали е нацепена и дали се върти балансирано. Вихровите клапи в колектора махнати ли са, има ли катализатори. Слушай за всякакви тупкания и подчуквания по ходовата част, задния мост и кардана. Задължително тестово каране, за да усетиш колата. След което една диагностика, за да си запознат с работата на дюзи, клапани, турбо, дебитомер, вади ли грешки и т.н.
Лично според мен, ако има за какво да се хванеш, настоявай за по-голяма отбивка от цената. Все пак е на години и километри, въпреки, че изглежда свежо.
Общо взето е това, стандартно оглеждане, като за всяка кола.
Благодаря много,
кои детайли са пребоядисвани ?
Маховик е сменял преди 90 000, вихровите клапи са премахнати, има магазин за авточасти. Довечера ще пусна една инпа да видим дюзи и турбина и грешки. За шайбата не се бях сетил и катализатор. Ще пиша какво е станало довечера.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Задна броня със сигурност. Друго на снимка, няма как да съм сигурен. Виж и картерната вентилация дали е наред
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
На мен ми се вижда скъпичка за тоя двигател и екстри, тук наскоро във форума се продаде 330 бенз с газ, много екстри, Мпак, М окачване, рекаро с подгрев и памет, шадоу лайн, естрорил блау и тн и тн, за 6300
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
5800 я дава , пътувам натам да малко скъпичка е но се надявам за тези пари да е читава.
Колата е изтормозена, двигателя е малко по шумен от нормалното , километрите са различни на всички модули , на мотора не ги показа , дюзите не можах да прочета , даде много много грешки всякакви нищо сериозно, изтормозена е доста доста вътре снимките са пипнати , не си струва в никакъв случай , ръжда е тръгнала.
Предлагайте други 320 150 коня или 3 Ки над 2.5 бензин /газ комбита :д
Колата е изтормозена, двигателя е малко по шумен от нормалното , километрите са различни на всички модули , на мотора не ги показа , дюзите не можах да прочета , даде много много грешки всякакви нищо сериозно, изтормозена е доста доста вътре снимките са пипнати , не си струва в никакъв случай , ръжда е тръгнала.
Предлагайте други 320 150 коня или 3 Ки над 2.5 бензин /газ комбита :д
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
онзи ден видях в квартала на лукойла 83 стотинки газ без отстъпката... пророних сълза и завидях...
не бих си купил друга кола освен газова!!!
не бих си купил друга кола освен газова!!!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани