Проблем след активиране на изолиран ЕГР
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Проблем след активиране на изолиран ЕГР
Здравейте, колеги! Е46 320д, 150 к.с. 2003та. От около 1 година карам с изолиран ЕГР (нямам охладител нито термостат на него) понеже имаше пушене и вмомента, в който му дръпнах шалтера пушенето спря. Наскоро се свързах с колега от форума, който не успя да го спре софтуерно, тъй като след това почнаха да излизат грешки от ламбда сондата.. та не успяхме да го спрем софтуерно и понеже ми се искаше колата да е в заводски вид тия дни отворих тръбата от ЕГР клапана до изходящия колектор и ми се стори чиста, както и бях изчистил самия клапан... и пуснах егр.. в началото всичко беше наред, но 300км по-късно колата започна да пуши сивкав дим(дори на празен ход) и доста миризлив. спрях отново егр, но продължава да пуши.. На Инпа дюзите изглеждат добре и освен грешка за спрян егр други няма и съм се хванал в чудо.. колата е със сменени всички филтри (дори този за картерните газове), турбото уж е наред.. Въпроса ми е дали е възможно от ЕГР да се е набила мизерия към двигателя и сега да трябва да се поизчисти (с едно дълго извънрадско), тъй като вчера отворих отново клапана и беше позацапан и го позачистих доколкото можех.. или може би да се е получил някакъв друг проблем? Колата е само с 1 катализатор, върви както преди и няма колебания на обороти.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем след активиране на изолиран ЕГР
Пробвай с друг колега или направо при някой, който се занимава с ремап да ти го спре.
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Проблем след активиране на изолиран ЕГР
И това ще направя само да се оправи това пушене, че много ме притеснява..
Re: Проблем след активиране на изолиран ЕГР
Аз мисля в тази насока- дали не трябва някакъв период на адаптация на дебитомер и количество впръскано гориво след като се променят стойностите на количеството въздух. Нека някой по-компетентен колега изкаже мнение. На моята старата е46 330д беше по-същия начин
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем след активиране на изолиран ЕГР
Нищо не е необходимо да се чака, чете се DDE-то, пренаписва се честта на управлението на ЕГР, като му залагаш да седи постоянно затворен и нещата се случват. Но това не се прави с INPA или ISTA или с някоя друга диагностика.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]