E46 - проблем с фабричен ксенон
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
E46 - проблем с фабричен ксенон
Здравейте колеги.
Колата ми е с фабричен ксенон, не съм гледал какви са фаровете, но баластите изглеждат така:
Та до вчера не съм имал никакви проблеми. Днес обаче валя голям дъжд в Пловдив а колата беше на открито , не под навес или дърво. Не знам дали има връзка, но след работа се качих и като запалих, след малко светна индикация, че от ляво има проблем с крушка.
Не се притесних понеже до преди 2 дена ми идваше същата грешка заради крушка на габарита - лош контакт, но уж я оправих.
Обаче след като спрях зад друга кола, разбрах, че не е габарита... ляв къс фар не светеше.
Пред нас размених двете крушки, и тази от левия, неработещ фар, светна перфектно на десния т.е. не е крушка.
Друго не съм правил все още. но след малко четене разбрах, че фара има баласт + запалка отделно.
Макар и въпроса да е по-генерален, чуденето ми е следното:
- може и да е пълно съвпадение, но пък този фар ми кондензираше след мивка, та дали може от дъжда нещо да е станало (следователно ако да, дали като изсъхне ще се оправи), ако не
- кое би било по-вероятно да се предаде - баласт или запалка?
- от къде мога да купя такива на поносима цена, освен 2-ра употреба
- има ли вариант в който да изхвърля заводските баласт/запалка и да мина на афтърмаркет баласт + запалка в едно? Ако да - как по-точно става и ще записва ли грешки колата.
Колата ми е с фабричен ксенон, не съм гледал какви са фаровете, но баластите изглеждат така:
Та до вчера не съм имал никакви проблеми. Днес обаче валя голям дъжд в Пловдив а колата беше на открито , не под навес или дърво. Не знам дали има връзка, но след работа се качих и като запалих, след малко светна индикация, че от ляво има проблем с крушка.
Не се притесних понеже до преди 2 дена ми идваше същата грешка заради крушка на габарита - лош контакт, но уж я оправих.
Обаче след като спрях зад друга кола, разбрах, че не е габарита... ляв къс фар не светеше.
Пред нас размених двете крушки, и тази от левия, неработещ фар, светна перфектно на десния т.е. не е крушка.
Друго не съм правил все още. но след малко четене разбрах, че фара има баласт + запалка отделно.
Макар и въпроса да е по-генерален, чуденето ми е следното:
- може и да е пълно съвпадение, но пък този фар ми кондензираше след мивка, та дали може от дъжда нещо да е станало (следователно ако да, дали като изсъхне ще се оправи), ако не
- кое би било по-вероятно да се предаде - баласт или запалка?
- от къде мога да купя такива на поносима цена, освен 2-ра употреба
- има ли вариант в който да изхвърля заводските баласт/запалка и да мина на афтърмаркет баласт + запалка в едно? Ако да - как по-точно става и ще записва ли грешки колата.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: E46 - проблем с фабричен ксенон
Хвърли едно око на тази тема: viewtopic.php?f=34&t=244159 , има и споменати цени. Сам прецени колко са поносими
Колкото до въпросите:
1 - съмнително да се оправи, като изсъхне
2 - по-вероятно е запалката
3 - споменах по-горе
4 - можеш да си сложиш афтър маркет ксенон и ще си работи без грешки, обаче по-спомен ще има разни преправяния по инсталацията.
Защо не проверите и кабелите, да замерите ток дали достига и т.н.?
Колкото до въпросите:
1 - съмнително да се оправи, като изсъхне
2 - по-вероятно е запалката
3 - споменах по-горе
4 - можеш да си сложиш афтър маркет ксенон и ще си работи без грешки, обаче по-спомен ще има разни преправяния по инсталацията.
Защо не проверите и кабелите, да замерите ток дали достига и т.н.?
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: E46 - проблем с фабричен ксенон
Здравейте колеги, да не отварям нова тема ще питам тук, левия ксенон свети леко жълто и по някой път светлината трепти, дали крушката вече няма да гори, иначе десния ксенон си свети студено бяло и няма проблем с него.
- empar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 325i
- Детайли за колата: сива
Re: E46 - проблем с фабричен ксенон
AvoyzeN написа:Здравейте колеги, да не отварям нова тема ще питам тук, левия ксенон свети леко жълто и по някой път светлината трепти, дали крушката вече няма да гори, иначе десния ксенон си свети студено бяло и няма проблем с него.
Размени крушките, да видиш дали е от тях или нещо друго.
Имах подобно примигване от едната страна, размених ги и започна да примигва от другата.
Решението беше ето това
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани