температура на охлаждаща течност на m57d30
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Къде се намира термостата на BMW e46 330xd 184 коня с ръчна кутия, някой знае ли ?
https://www.youtube.com/watch?v=BkiSNpV7teg на това клипче е показано, но аз нямам такъв на моята кола, всичко друго е едно и също, само термостата го няма, та предполагам този на клипа е термостата на ЕГР клапана, а моята кола сигурно е само с един.
https://www.youtube.com/watch?v=BkiSNpV7teg на това клипче е показано, но аз нямам такъв на моята кола, всичко друго е едно и също, само термостата го няма, та предполагам този на клипа е термостата на ЕГР клапана, а моята кола сигурно е само с един.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
DoBeRMaNa написа:И аз съм в същата дилема моята е М54В30 автомат и 4х4. Стрелката си седи посредата и няма проблем освен че нормалната температура ми 103-106 градуса. Не го бях забелязъл докато не сложих м-ково табло, с него мине ли 95 градуса стрелката си мърда доста почти в червеното отива. Странното е че съм с нов радиатор, казанче, хубав антрифриз виското е добре и термостата е читав. Четох някъде че има някакви спортни термостати който отварят на 89/90 градуса някой ако е купува да каже мнение.
Като не ти е кодирано таблото както трябва, може и само в червеното да стой
turbonetic написа:При теб също е висока температурата. На бензиновия 6-так няма значение дали м52 или м54 температурата е 96-97° това е перфектната температура за тези мотори.За такива спортни термостати за сефте чувам можеш да си сложиш термостат ,които да отваря по-рано и би трябвало да ,не ти вдига над 103 градуса ,ама 106 вече са множно ,а не е чак толкова топло все още ,че да вдига чак 106°
Има значение дали е с един или два Ваноса. М52 с един Ванос държи по-висока темература и нормално достига до 107° С, докато М52 с да Ваноса държи 93-95 в градски условия. Извън града може да падне между 77-81, но не повече.
Kurtov написа:Здравейте, имам въпрос.
Ако колата е загряла (изправила е стрелката) и след това я изгася и извадя единия маркуч, който е към радиатора, например долния и запаля колата за 10-15 секунди, ще изхвърли ли всичката течност през маркуча, като преди това съм източил и радиатора ?
Ако искаш да направиш след това основен ремонт на двигателя - действай смепо.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Как да източа цялата течност от системата ?
Отвивам пробката на радиатора и тази на казанчето и излизат 4-5 литра, а цялата система е 10,2.
Кои маркучи да откача и да въртя на стартер, за да излезне всичко ?
Преди малко намерих и развих и пробката на блока и излезнаха от там още около 1,5-2 литра, но все още си остава голямо количество течност по двигателя.
Има ли изобщо начин да източа цялата система ?
Отвивам пробката на радиатора и тази на казанчето и излизат 4-5 литра, а цялата система е 10,2.
Кои маркучи да откача и да въртя на стартер, за да излезне всичко ?
Преди малко намерих и развих и пробката на блока и излезнаха от там още около 1,5-2 литра, но все още си остава голямо количество течност по двигателя.
Има ли изобщо начин да източа цялата система ?
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Kurtov написа:Как да източа цялата течност от системата ?
Отвивам пробката на радиатора и тази на казанчето и излизат 4-5 литра, а цялата система е 10,2.
Кои маркучи да откача и да въртя на стартер, за да излезне всичко ?
Преди малко намерих и развих и пробката на блока и излезнаха от там още около 1,5-2 литра, но все още си остава голямо количество течност по двигателя.
Има ли изобщо начин да източа цялата система ?
Освен да духнеш с компресор, не виждам друг начин. НО внимавай! Ако има как, настрой налягането на максимум 1.5-2 бара, че не се знае ако духнеш с 6-7, какво може да стане.
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
За съжаление нямам компресор.
Утре сигурно ще наливам антифриза и квото такова.
Утре сигурно ще наливам антифриза и квото такова.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Преди антифриза я напълни два пъти с дестилирана вода, да поработи по 10 минути, точиш, пълниш, за да излезе мътилката и чак накрая слагаш антифриз + дестилирана вода.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Правих промивка, но на място не отваря термостата и не знам до колко е имала смисъл тая промивка.
В движение повече от 88 не вдигна, покарах я около 10-15км и пак не съм сигурен, дали е отворил термостата.
В движение повече от 88 не вдигна, покарах я около 10-15км и пак не съм сигурен, дали е отворил термостата.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Това е достатъчно. Важното е да не изтича мътилка след промиване.Kurtov написа:Правих промивка, но на място не отваря термостата и не знам до колко е имала смисъл тая промивка.
В движение повече от 88 не вдигна, покарах я около 10-15км и пак не съм сигурен, дали е отворил термостата.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Има значение дали е с един или два Ваноса. М52 с един Ванос държи по-висока темература и нормално достига до 107° С, докато М52 с да Ваноса държи 93-95 в градски условия. Извън града може да падне между 77-81, но не повече.
Аз съм чувал,че с единия ванос държат по-ниска температура,но дали е вярно .За мен лично тези 107 градуса са прекалено то ,ако ги вдига постоянно тия градуси е на ръба да прегрее тази кола..Те затова всички гумени уплътнения се разпадат след това..Последно време карах бензинов мерцедес 8 цилиндров и там повече от 85-90 градуса ,не видях да вдига,а си беше всичко заводско без да е пипано по-него ..Моето М52ту с клима без клима все 96-7 градуса при натискане падаше до 88 на +43 градуса пълна до-горе с климатик до Гърция,не мръдна от 94-95 градуса.
Аз съм чувал,че с единия ванос държат по-ниска температура,но дали е вярно .За мен лично тези 107 градуса са прекалено то ,ако ги вдига постоянно тия градуси е на ръба да прегрее тази кола..Те затова всички гумени уплътнения се разпадат след това..Последно време карах бензинов мерцедес 8 цилиндров и там повече от 85-90 градуса ,не видях да вдига,а си беше всичко заводско без да е пипано по-него ..Моето М52ту с клима без клима все 96-7 градуса при натискане падаше до 88 на +43 градуса пълна до-горе с климатик до Гърция,не мръдна от 94-95 градуса.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Kurtov написа:Правих промивка, но на място не отваря термостата и не знам до колко е имала смисъл тая промивка.
В движение повече от 88 не вдигна, покарах я около 10-15км и пак не съм сигурен, дали е отворил термостата.
Щеше да е добре, ако беше включен климатика. Ако е вдигнала 88, значи ще е отворил термостата. Този двигател загрява най-много по нагорнище с газ на ниски обороти.
Явно вече си усетил ефекта на чистия радиатор, щом не вдига над 88 градуса. Щом си я промил вече с дестилирана вода няма смисъл да я мъчиш да източваш повече. Ако си източил от радиатора и двигателя, значи всичко е точно. Сипваш 50/50 антифриз/дест. вода, обезвъздушаваш и си готов.
После си направи експеримент, както си караш и я изрязваш на 3-та с 3-4000 оборота и гледаш как от 92 градуса пада рязко на 87. Преди да почистя ставаше 97.
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Днес налях антифриза(БМВ антифриз) и дестилирана вода, но не бях обезвъздушил като хората, защото като тръгнах и колата течеше от някъде около казанчето на моменти, сигурно от някой авариен клапан. После обезвъздуших, както трябва и дойде и парно и спря да тече. Само дано не съм спукал нещо.
Наистина усетих, че като вдигна оборотите и веднага пада температурата с няколко градуса.
Утре сутринта на студен двигател като долея примерно 300 грама, трябва ли пак да обезвъздушавам ?
Наистина усетих, че като вдигна оборотите и веднага пада температурата с няколко градуса.
Утре сутринта на студен двигател като долея примерно 300 грама, трябва ли пак да обезвъздушавам ?
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Какви градуси ти държи в момента колега?
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани