Излиза бял дим от алтернатора след ремонт
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Излиза бял дим от алтернатора след ремонт
Здравейте колеги,
След като алтернатора ми спря да зарежда го свалих сам и се оказа че и четките и колектора са за смяна, взех ги двете от Косер, и дадох алтернатора на майстор да го направи. Направи го той сложих го на колата сутринта и я запалих, лампата на акумулатора изгастна и зареждаше на 14,2 V, оставих колата да поработи защото акумулатора си беше изтощен около 5-10 минутки, малко понамирисваше на нещо и затова все я наглеждах докато правих други неща около нея, на 5-10-тата минута почна да излиза бял дим от задната част на алтернатора, тоест не от към ремъка. Колата е 320д 150, и не се вижда точно от къде. Пушека ставаше повече и повече. Изгасих я естествено, след малко пак я запалих да я преместя и веднага почна да пуши пак, лампата на акумулатора присветна 2-3 пъти и после си угасна, изгасих я и от тогава не съм я пипал.
Попринцип мотора ми е доста омаслен и се чудя докато съм го слагал дали може да съм оцапал нещо което се нагрява и да изпарява масло и от него да пуши.
Мисля да откача пистовия ремък и така да видя дали ще пропуши пак.
Ще съм благодарен за всякакви съвети.
Поздрави!
След като алтернатора ми спря да зарежда го свалих сам и се оказа че и четките и колектора са за смяна, взех ги двете от Косер, и дадох алтернатора на майстор да го направи. Направи го той сложих го на колата сутринта и я запалих, лампата на акумулатора изгастна и зареждаше на 14,2 V, оставих колата да поработи защото акумулатора си беше изтощен около 5-10 минутки, малко понамирисваше на нещо и затова все я наглеждах докато правих други неща около нея, на 5-10-тата минута почна да излиза бял дим от задната част на алтернатора, тоест не от към ремъка. Колата е 320д 150, и не се вижда точно от къде. Пушека ставаше повече и повече. Изгасих я естествено, след малко пак я запалих да я преместя и веднага почна да пуши пак, лампата на акумулатора присветна 2-3 пъти и после си угасна, изгасих я и от тогава не съм я пипал.
Попринцип мотора ми е доста омаслен и се чудя докато съм го слагал дали може да съм оцапал нещо което се нагрява и да изпарява масло и от него да пуши.
Мисля да откача пистовия ремък и така да видя дали ще пропуши пак.
Ще съм благодарен за всякакви съвети.
Поздрави!
Tires are evil - destroy them all ...
Re: Излиза бял дим от алтернатора след ремонт
cmdkick написа:Здравейте колеги,
След като алтернатора ми спря да зарежда го свалих сам и се оказа че и четките и колектора са за смяна, взех ги двете от Косер, и дадох алтернатора на майстор да го направи. Направи го той сложих го на колата сутринта и я запалих, лампата на акумулатора изгастна и зареждаше на 14,2 V, оставих колата да поработи защото акумулатора си беше изтощен около 5-10 минутки, малко понамирисваше на нещо и затова все я наглеждах докато правих други неща около нея, на 5-10-тата минута почна да излиза бял дим от задната част на алтернатора, тоест не от към ремъка. Колата е 320д 150, и не се вижда точно от къде. Пушека ставаше повече и повече. Изгасих я естествено, след малко пак я запалих да я преместя и веднага почна да пуши пак, лампата на акумулатора присветна 2-3 пъти и после си угасна, изгасих я и от тогава не съм я пипал.
Попринцип мотора ми е доста омаслен и се чудя докато съм го слагал дали може да съм оцапал нещо което се нагрява и да изпарява масло и от него да пуши.
Мисля да откача пистовия ремък и така да видя дали ще пропуши пак.
Ще съм благодарен за всякакви съвети.
Поздрави!
В задната част са точно четките и колектора. Питаи майсторчето.
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Излиза бял дим от алтернатора след ремонт
Да знам че са там, но майсторчето ми е съсед и са големи приятели с баща ми и има доста сериозен сервиз, така че просто искам да съм сигурен преди да му правя рекламация. Да съм си проверил всичко от моята част.
Благодаря за мнението все пак!
Благодаря за мнението все пак!
Tires are evil - destroy them all ...
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Излиза бял дим от алтернатора след ремонт
И на мен ми се случи след смяна на четки да запуши и замириса на масло, очевидно при почистван попадат боклуци и при първото палене така става загря доста чак пареше, попуши угасих е и след това пак е запалих и подадох газ, след което спря да пуши вече 2 дена няма проблем, става на въпрос за е46 320и 2000г запали е пак и виж какво става, ако пак запуши така силно тогава се обърни към сервиза.
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Излиза бял дим от алтернатора след ремонт
Ъпдейт: като го свалихме го михме с препарат за двигатели и с бензин доста обилно и по намотките, предполагам тия като се изпаряват пушат бяло по намотките :-?
Tires are evil - destroy them all ...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Излиза бял дим от алтернатора след ремонт
Ами намотките по принцип не се нагряват чак толкова, че чак да започне да пуши каквото и да било по тях, още по-малко сега, в студеното. Всъщност то нищо в динамото ти не грее толкова силно и за това се грижи охлаждащата перка на шайбата. Не казвам, че е невъзможно да се изпарява някаква химия, с която сте мацали, но като че ли е по-вероятно да има проблем. Аз на твое място бих го разпарчадосал набързо и бих поизмерил диодите, особено ако ротора наистина е бил сдал багажа, което пък не се случва често и от нищо. Много въпросителни има и направо не виждам еднозначен, бърз и сигурен отговор. Все пак ако няма възможност за разглабяне, бих го палил на пресекулки с по минута работа и паузи, следейки как зарежда и как се стопля корпуса. Имам предвид, че ако нещо вътре грее наистина, то няма време да предаде бързо топлината на корпуса и да го усетиш отвън, че вътре има проблем, особено пък в условията на обдухване, в които работи динамото. Стана сложно и философско, ама се надявам да схвана идеята ми.
Предположението на Bioz за зоната на четките е също много вероятно, там има и искри, особено при лош, първоначален контакт.
Предположението на Bioz за зоната на четките е също много вероятно, там има и искри, особено при лош, първоначален контакт.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Излиза бял дим от алтернатора след ремонт
Темата е за ключ, алтернатора беше блокирал така че стартера не можеше да го завърти, само колкото преплъзваше ремъка. Взех друг алтернатор и го сложих.
Tires are evil - destroy them all ...
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани