Свети лапмата за ниво антифриз
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- hit_the_floor
- Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 20.01.2011
- Пол: Мъж
Свети лапмата за ниво антифриз
Здравейте,
Става въпрос за 330Cd, намерих няколко подобни теми, но не е точно същия проблем и поствам нова. Преди извество време смених разширителен съд, антифриза и големия термостат, всичко беше ок няколко месеца, докато не почна постоянно да свети лампата за нивото на антифриз. Свети още с паленето и си седи, в разширителния съд нивото е над средата. Единствено угасва, когато пусна отоплението на макс и високи градуси. Ако го намаля или спра, пак светва. Друг проблем, който вероятно е свързан - ако е загряла до работна темература, при включване на отоплението, стрелката пада значително (почти до синьото) и после пак се качва потепенно. Колата е с изолиран ЕГР, но проблема е от преди това.
Имам идея какво се случва, на не съм сигурен за цялостана структура на охладителната система. Дали е един от двата термостата, или е за обезвъдушаване? При включване на климатика отваря ли нещо по системата, което да причинява изстиването?
Става въпрос за 330Cd, намерих няколко подобни теми, но не е точно същия проблем и поствам нова. Преди извество време смених разширителен съд, антифриза и големия термостат, всичко беше ок няколко месеца, докато не почна постоянно да свети лампата за нивото на антифриз. Свети още с паленето и си седи, в разширителния съд нивото е над средата. Единствено угасва, когато пусна отоплението на макс и високи градуси. Ако го намаля или спра, пак светва. Друг проблем, който вероятно е свързан - ако е загряла до работна темература, при включване на отоплението, стрелката пада значително (почти до синьото) и после пак се качва потепенно. Колата е с изолиран ЕГР, но проблема е от преди това.
Имам идея какво се случва, на не съм сигурен за цялостана структура на охладителната система. Дали е един от двата термостата, или е за обезвъдушаване? При включване на климатика отваря ли нещо по системата, което да причинява изстиването?
Re: Свети лапмата за ниво антифриз
Преди няколко месеца имах абсолютно същия проблем след смяна на разширителен съд колега ! Оказа се , че обезвъздушаването на системата на този мотор е простичко ама ако знаеш какво да направиш ! Значи двама гаражни майстори ми скапаха мервите след 20 литра антифриз , два разширителни съда , един маркуч , а проблема е бил в обезвъздушаването . В крайна сметка закарах колата в м кар тъй като се започнаха едни митове за гарнитура на глава , сцепена глава (при гаражните майстори ) ходя аз в м кар и хората започнаха да се смеят . Значи наливаш вода в казанчето докато се изстече водата от пробката за обезвъздушаване . Даваш на контакт , парното на макс зада отвори големия кръг . Пуши една цигара . Виж накъде е нивото и най вероятно ще трябва да изсточиш около двеста грама с някакъв маркуч (измисли нещо там да го изсточиш ) завий капачката и провери на следващата сутрин как е нивото на антифриза
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
- hit_the_floor
- Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 20.01.2011
- Пол: Мъж
Re: Свети лапмата за ниво антифриз
Denis1903 написа:Преди няколко месеца имах абсолютно същия проблем след смяна на разширителен съд колега ! Оказа се , че обезвъздушаването на системата на този мотор е простичко ама ако знаеш какво да направиш ! Значи двама гаражни майстори ми скапаха мервите след 20 литра антифриз , два разширителни съда , един маркуч , а проблема е бил в обезвъздушаването . В крайна сметка закарах колата в м кар тъй като се започнаха едни митове за гарнитура на глава , сцепена глава (при гаражните майстори ) ходя аз в м кар и хората започнаха да се смеят . Значи наливаш вода в казанчето докато се изстече водата от пробката за обезвъздушаване . Даваш на контакт , парното на макс зада отвори големия кръг . Пуши една цигара . Виж накъде е нивото и най вероятно ще трябва да изсточиш около двеста грама с някакъв маркуч (измисли нещо там да го изсточиш ) завий капачката и провери на следващата сутрин как е нивото на антифриза
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Намерих нещо подобно в чуждестранен форум, но с повече стъпки и по-сложно. Благодаря за съвета, ще пробвам тия дни и ще пиша пак
Re: Свети лапмата за ниво антифриз
Пробвай ! Ще се получиhit_the_floor написа:Denis1903 написа:Преди няколко месеца имах абсолютно същия проблем след смяна на разширителен съд колега ! Оказа се , че обезвъздушаването на системата на този мотор е простичко ама ако знаеш какво да направиш ! Значи двама гаражни майстори ми скапаха мервите след 20 литра антифриз , два разширителни съда , един маркуч , а проблема е бил в обезвъздушаването . В крайна сметка закарах колата в м кар тъй като се започнаха едни митове за гарнитура на глава , сцепена глава (при гаражните майстори ) ходя аз в м кар и хората започнаха да се смеят . Значи наливаш вода в казанчето докато се изстече водата от пробката за обезвъздушаване . Даваш на контакт , парното на макс зада отвори големия кръг . Пуши една цигара . Виж накъде е нивото и най вероятно ще трябва да изсточиш около двеста грама с някакъв маркуч (измисли нещо там да го изсточиш ) завий капачката и провери на следващата сутрин как е нивото на антифриза
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Намерих нещо подобно в чуждестранен форум, но с повече стъпки и по-сложно. Благодаря за съвета, ще пробвам тия дни и ще пиша пак
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани