Свети лапмата за ниво антифриз

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.01.2011
Пол: Мъж

Свети лапмата за ниво антифриз

Мнение от hit_the_floor » 30 Мар 2018, 20:05

Здравейте, :wave:

Става въпрос за 330Cd, намерих няколко подобни теми, но не е точно същия проблем и поствам нова. Преди извество време смених разширителен съд, антифриза и големия термостат, всичко беше ок няколко месеца, докато не почна постоянно да свети лампата за нивото на антифриз. Свети още с паленето и си седи, в разширителния съд нивото е над средата. Единствено угасва, когато пусна отоплението на макс и високи градуси. Ако го намаля или спра, пак светва. Друг проблем, който вероятно е свързан - ако е загряла до работна темература, при включване на отоплението, стрелката пада значително (почти до синьото) и после пак се качва потепенно. Колата е с изолиран ЕГР, но проблема е от преди това.
Имам идея какво се случва, на не съм сигурен за цялостана структура на охладителната система. Дали е един от двата термостата, или е за обезвъдушаване? :dunno: При включване на климатика отваря ли нещо по системата, което да причинява изстиването?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 26.01.2017
Пол: Мъж

Re: Свети лапмата за ниво антифриз

Мнение от Denis1903 » 04 Апр 2018, 20:13

Преди няколко месеца имах абсолютно същия проблем след смяна на разширителен съд колега ! Оказа се , че обезвъздушаването на системата на този мотор е простичко ама ако знаеш какво да направиш ! Значи двама гаражни майстори ми скапаха мервите след 20 литра антифриз , два разширителни съда , един маркуч , а проблема е бил в обезвъздушаването . В крайна сметка закарах колата в м кар тъй като се започнаха едни митове за гарнитура на глава , сцепена глава (при гаражните майстори ) ходя аз в м кар и хората започнаха да се смеят . Значи наливаш вода в казанчето докато се изстече водата от пробката за обезвъздушаване . Даваш на контакт , парното на макс зада отвори големия кръг . Пуши една цигара . Виж накъде е нивото и най вероятно ще трябва да изсточиш около двеста грама с някакъв маркуч (измисли нещо там да го изсточиш ) завий капачката и провери на следващата сутрин как е нивото на антифриза

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.01.2011
Пол: Мъж

Re: Свети лапмата за ниво антифриз

Мнение от hit_the_floor » 05 Апр 2018, 0:18

Denis1903 написа:Преди няколко месеца имах абсолютно същия проблем след смяна на разширителен съд колега ! Оказа се , че обезвъздушаването на системата на този мотор е простичко ама ако знаеш какво да направиш ! Значи двама гаражни майстори ми скапаха мервите след 20 литра антифриз , два разширителни съда , един маркуч , а проблема е бил в обезвъздушаването . В крайна сметка закарах колата в м кар тъй като се започнаха едни митове за гарнитура на глава , сцепена глава (при гаражните майстори ) ходя аз в м кар и хората започнаха да се смеят . Значи наливаш вода в казанчето докато се изстече водата от пробката за обезвъздушаване . Даваш на контакт , парното на макс зада отвори големия кръг . Пуши една цигара . Виж накъде е нивото и най вероятно ще трябва да изсточиш около двеста грама с някакъв маркуч (измисли нещо там да го изсточиш ) завий капачката и провери на следващата сутрин как е нивото на антифриза

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk


Намерих нещо подобно в чуждестранен форум, но с повече стъпки и по-сложно. Благодаря за съвета, ще пробвам тия дни и ще пиша пак :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 26.01.2017
Пол: Мъж

Re: Свети лапмата за ниво антифриз

Мнение от Denis1903 » 05 Апр 2018, 19:56

hit_the_floor написа:
Denis1903 написа:Преди няколко месеца имах абсолютно същия проблем след смяна на разширителен съд колега ! Оказа се , че обезвъздушаването на системата на този мотор е простичко ама ако знаеш какво да направиш ! Значи двама гаражни майстори ми скапаха мервите след 20 литра антифриз , два разширителни съда , един маркуч , а проблема е бил в обезвъздушаването . В крайна сметка закарах колата в м кар тъй като се започнаха едни митове за гарнитура на глава , сцепена глава (при гаражните майстори ) ходя аз в м кар и хората започнаха да се смеят . Значи наливаш вода в казанчето докато се изстече водата от пробката за обезвъздушаване . Даваш на контакт , парното на макс зада отвори големия кръг . Пуши една цигара . Виж накъде е нивото и най вероятно ще трябва да изсточиш около двеста грама с някакъв маркуч (измисли нещо там да го изсточиш ) завий капачката и провери на следващата сутрин как е нивото на антифриза

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk


Намерих нещо подобно в чуждестранен форум, но с повече стъпки и по-сложно. Благодаря за съвета, ще пробвам тия дни и ще пиша пак :bchug:
Пробвай ! Ще се получи

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook