Възможна ли е смяната на карета-кръстачки, тупкане
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- BlackPearl
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 24.11.2017
- Пол: Мъж
Възможна ли е смяната на карета-кръстачки, тупкане
Здравейте колеги, при профилактична диагностика на колата ми (e46 318i m43b19) се оказа че има голям луфт в кардана в задната част - карета кръстачки които според моя майстор били капсуловани и не могат да се сменят - съответно нов кардан. Каза също, че двете полуоски също са за смяна (голям луфт във вътрешни карета които също не се сменяли), като след смяната на всичко гореспоменато се очаква спиране на прословутото тупкане при включване на предавки и металическо чукане при рязко отпускане на съединителя без газ. Провери гуменото каре на скоростите, висящия лагер, тампоните, рамката за напукване, диференциала не вие, на теория останаха само гореспоменатите. Тупка дори без да съм натиснал съединителя а се опитам да преместя лоста, все едно включвам предавка. В движение се чува дори до 3-4 предавка, при сваляне на предавки няма никакво тупкане, само при качване. Вие какво мислите по този казус? Моля за съвети
П.П от гр. Пловдив съм.
П.П от гр. Пловдив съм.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Възможна ли е смяната на карета-кръстачки, тупкане
Възможна е смяна на майстора.
Кръстачките на кардана се продават и се сменят, но се иска внимателен подход, защото кръстачката трябва добре да се центрира, за да не се изгуби баланса. На полуоските не се сменят каретата, а се купуват цели полуоски.
И за финал едва ли ще се оправи тупкането. Най-много да намалее. Има си обширни теми за него и трябваше да попрочетеш от тях. В повечето случаи си остава след смяна на почти всичко. Ако финансово мислиш, че можеш да рискуваш, сменяй!
Кръстачките на кардана се продават и се сменят, но се иска внимателен подход, защото кръстачката трябва добре да се центрира, за да не се изгуби баланса. На полуоските не се сменят каретата, а се купуват цели полуоски.
И за финал едва ли ще се оправи тупкането. Най-много да намалее. Има си обширни теми за него и трябваше да попрочетеш от тях. В повечето случаи си остава след смяна на почти всичко. Ако финансово мислиш, че можеш да рискуваш, сменяй!
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Възможна ли е смяната на карета-кръстачки, тупкане
Защо не минеш и през сервиза на колегата Ацалов,за да изкажат мнение и те? Ще останеш доволен!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: Възможна ли е смяната на карета-кръстачки, тупкане
Не искам да те разочаровам, но преди 1 месец смених целите полуоски и тупкането остана. Колата е е46 2.2
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Възможна ли е смяната на карета-кръстачки, тупкане
Въпросното тупкане се получава най-често именно от сумарните луфтове по трансмисията! Именно както го е описал и автора на темата. Металното чукане при смяна на предавките също. Това са моите наблюдения, като една част от тях са дори точно на моята си кола. Съвсем малко луфт в каретата да ми се появи и на мен също започват да ми се появява това досадно метално чукане. Както съм и в момента, де. След месец смятам да ходя в Кубрат да рециклирам кардан, мисля пети вече поред втора ръка. Дано рециклажа изкара повечко. Моя съвет към колегата е да търси варианти да си уплътнява въпросните луфтове, те така и така са си установени проблеми за отстраняване. Според мен именно това му е проблема.
А че каретата се сменят, сменят се, отделен е въпросът колко успешно при масата "майстори". В резултат тя става една....
А че каретата се сменят, сменят се, отделен е въпросът колко успешно при масата "майстори". В резултат тя става една....
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани